Gå til innhold

Andre som håper sommeren blir varm?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper vi får mellom 25 og 30 varmegrader, Elsker varme.

Anonymkode: 012d3...826

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

23-25 grader er utmerket.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja 🥰

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei takk, orker ikke varme

Anonymkode: 711c1...57e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper på det hvert eneste år. Drømmer om gjentakelse av sommeren 2018 (?) da det var så herlig og varmt hver dag ❤️

Anonymkode: 88d7f...02e

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

30 hadde vært ønskelig, ja. Men her jeg bor blir det typisk opp mot 37 - 38. Helt for jævlig 

Anonymkode: 8867e...e79

Skrevet

Nei, håper det blir et par dager/uker med sol og rundt 20 grader og et par dager med øs pøs regnvær 😊 Orker ikke knallsol og 25-30 grader 3 mnd i strekk 😝 

AnonymBruker
Skrevet

Maks 25 grader, alt over er uutholdelig. Men fint, stabilt vær over en lang periode sier jeg gjerne jatakk til

Anonymkode: 93694...657

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Været har 2 valg. Gi en god sommer med mange dager 25+. Eller la meg vinne i lotto slik jeg kan flytte dit det er 25+.

Anonymkode: 12abc...44d

Skrevet

Nei. Det holder med 20-22 grader, og om nettene kan det godt være kjølig. Liker sol og sommer, men blir bare daff og sur dersom det blir alt for varmt.

• Liker 1
Skrevet

20 er fint over det så får jeg problemer..

Skrevet

Nei. Alt over 20-25 grader er uutholdelig. De som må ha det varmere lider av dårlig blodsirkulasjon tenker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Hater varme, maks 15 for min del men helst ikke så mye heller.

Anonymkode: ab3fb...9e3

Skrevet

Rundt 20 grader er fint. Hater sterk varme. Den sommeren det var så varmt trodde jeg nesten jeg hadde kommet til helvete 😂 og den tørken i tillegg, fyttirakker'n! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Håper på det hvert eneste år. Drømmer om gjentakelse av sommeren 2018 (?) da det var så herlig og varmt hver dag ❤️

Anonymkode: 88d7f...02e

Jeg bor litt sør i Sverige, og her spår dem at sommeren skal bli som i 2018 🔥

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker meg 20 grader, avbrutt av noen regnværsdager, hele sommeren 🙂. Trives ikke når det blir for varmt. Og 20 grader er jo tross alt fantastisk vær.

Anonymkode: 4ce83...7fe

AnonymBruker
Skrevet

Vi har jo nettopp hatt sommer. Den varte i 4 dager og temperaturen lå rundt 19-22 grader.

Vi får håpe på en bedre sommer neste år. Men da er det spådd El Nino. Og det betyr rekordvarme andre steder, men kaldere sommere her i nord.

Anonymkode: 96012...6c3

Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg håper vi får mellom 25 og 30 varmegrader, Elsker varme.

Anonymkode: 012d3...826

Du kunne jo lagt ferien til India eller Thailand da..kanskje Taiwan.?..minst 10 land sør i asia har mellom 40 og 45 grader nå i april i tidenes hetebølge

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg liker en gjennomsnittlig norsk sommer. Det er slitsomt hvis det er varmt hele dagen. Foretrekker 22-23 grader og at skyer til av og til. Noen dager med regn for å holde det grønt. Norge er ikke tilpasset det været vi fikk i 2018. Aircondition er ikke vanlig. 

Anonymkode: 7db9b...e49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...