AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Jeg har brukt både Niactil, Advanced Night Repair fra Estee Lauder og Lancome Genifique. Så liksom ingen endringer. Jeg er 40. Ønsker å redusere linjer, spesielt sinnarynken 😕 Anonymkode: e50c4...d16
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #2 Skrevet 22. april 2023 Du må velge et serum med Epidermal growth factor. Koster fra 1000 kr og opp for 30ml (ca to mnd forbruk) men det eneste av serumer som faktisk funker mot rynker. Anonymkode: ea9a9...c92
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3 Skrevet 22. april 2023 Det fungerer ikke. Anonymkode: 3e2b4...646 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #4 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det fungerer ikke. Anonymkode: 3e2b4...646 Ingen av dem? Anonymkode: e50c4...d16
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #5 Skrevet 22. april 2023 Dersom du ønsker å fjerne rynker og fine linjer må du gjøre behandlinger (kjemisk peel, botox, laser, etc). Gode serum og kremer kan forebygge, men ikke fjerne noe særlig. Medik8 sin retinal er svært bra. Det beste serumet jeg har brukt er Meline sin nattkrem: https://hudprodukter.no/produkt/27/meline-caucasian-skin-night-nattkrem-20-g?gad=1&gclid=Cj0KCQjwi46iBhDyARIsAE3nVrbNzAOsoBkgAXD5t1zEIU2EruYLcw9LwD927wHmbs4kTHn_m6Ej-_gaAjN_EALw_wcB Den fjerner alt av pigmenter, og forebygger rynker og fine linjer. Inneholder også retinal. Den beste investeringen jeg gjør. Tar også jevnlig botox. Anonymkode: 1a9ed...848
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #6 Skrevet 22. april 2023 Er vel ingen ingredienser i serumene du bruker nå som er noe særlig gunstig for aldring. Du må bruke retinol dersom du ønsker å forebygge rynker og fine linjer. Serum og kremer kan ikke fjerne så mye av skaden som allerede er skjedd, men de kan forebygge. Du må ta behandlinger (peels, botox) om du vil fjerne rynker som allerede er dannet. Også selvfølgelig spf 50 hver dag i ansiktet. Det er det viktigste. Anonymkode: 1a9ed...848 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #7 Skrevet 22. april 2023 Produktene du bruker nå gjør ingenting for aldring av huden. Du må bytte ut produktene du bruker, å begynne med noe som behandler plagene du vil adressere. Du kan beholde Niactil fra Elixir, det er et veldig godt produkt (ikke for aldring og rynker, men porer og hudkvalitet). Du må kjøpe retinol og bruke spf hver dag. Om du vil fjerne rynker og fine linjer må du bruke botox. Kremer kan ikke fjerne så mye av det som er, men kan forebygge det som blir. Anonymkode: 1a9ed...848 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #8 Skrevet 22. april 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen av dem? Anonymkode: e50c4...d16 Ingen av dem. Det er bokstavlig talt svindel, og det er merkelig at det er lov å selge villedende produkter. Anonymkode: 3e2b4...646 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #10 Skrevet 22. april 2023 C vitamin serum! Jeg har prøvd mye og det er det eneste som gir meg synlig effekt. Hjelper på pigmentflekker også. Funker ekstra bra om du bruker solkrem i tillegg. Vil anbefale å bruke et serum som har naturlige ingredienser/er økologisk. Vil også tipse om omega 3 tilskudd som smører huden innenifra. Anonymkode: f4b89...bfd 2
AprilLudgate Skrevet 22. april 2023 #11 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ingen av dem? Anonymkode: e50c4...d16 Nope. Sinnarynken får du ikke bort, men det eneste som kan dempe linjer og være noe forebyggende er tretinoin. Jeg bruker nå Niactil og tretinoin. Niactilen er så som så for min del, så den kutter jeg nok ut når flaska er tom og tenker da gå over til azealic acid. Eller noe peptider muligens, hvis noe.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #12 Skrevet 22. april 2023 Mitt triks er å ha et godt liv og le mye. Resten er opp til genene. Ville heller brukt pengene på noe gøy eller spa. Anonymkode: c2853...0e0 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #13 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dersom du ønsker å fjerne rynker og fine linjer må du gjøre behandlinger (kjemisk peel, botox, laser, etc). Gode serum og kremer kan forebygge, men ikke fjerne noe særlig. Medik8 sin retinal er svært bra. Det beste serumet jeg har brukt er Meline sin nattkrem: https://hudprodukter.no/produkt/27/meline-caucasian-skin-night-nattkrem-20-g?gad=1&gclid=Cj0KCQjwi46iBhDyARIsAE3nVrbNzAOsoBkgAXD5t1zEIU2EruYLcw9LwD927wHmbs4kTHn_m6Ej-_gaAjN_EALw_wcB Den fjerner alt av pigmenter, og forebygger rynker og fine linjer. Inneholder også retinal. Den beste investeringen jeg gjør. Tar også jevnlig botox. Anonymkode: 1a9ed...848 Nei, Botox kommer jeg aldri til å ta. Anonymkode: e50c4...d16 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #14 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Produktene du bruker nå gjør ingenting for aldring av huden. Du må bytte ut produktene du bruker, å begynne med noe som behandler plagene du vil adressere. Du kan beholde Niactil fra Elixir, det er et veldig godt produkt (ikke for aldring og rynker, men porer og hudkvalitet). Du må kjøpe retinol og bruke spf hver dag. Om du vil fjerne rynker og fine linjer må du bruke botox. Kremer kan ikke fjerne så mye av det som er, men kan forebygge det som blir. Anonymkode: 1a9ed...848 Skjønner ☺️ Takk! Anonymkode: e50c4...d16
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #15 Skrevet 23. april 2023 Jeg liker Linda Johansen sine produkter veldig godt.Prøvde ut litt populære tik tok produkter en stund,men ble sår og rød.Koreansk hudpleie.Men måtte fikse opp igjen med Linda sine. Anonymkode: 20d55...dae
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #16 Skrevet 23. april 2023 Du bruker i dag ingen produkter som hjelper mot problemene du vil adressere. Første bud er å bytte ut hva du putter på ansiktet. Det beste middelet for å forebygge aldring er spf og botox. Få ting som er så effektive som dette. Retinol er også viktig dersom du vil forebygge rynker og fine linjer. Jeg er veldig opptatt av hud og forebygging, men orker ikke lange hudpleierutiner. Om morgenen er det kun vask med vann og spf 50. Om kvelden er det renseolje, rens, retinal og fukt. Tar jevnlig botox, slik at jeg er helt rynkefri. Har fortsatt masse mimikk i ansiktet! Anonymkode: 1a9ed...848 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #17 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bruker i dag ingen produkter som hjelper mot problemene du vil adressere. Første bud er å bytte ut hva du putter på ansiktet. Det beste middelet for å forebygge aldring er spf og botox. Få ting som er så effektive som dette. Retinol er også viktig dersom du vil forebygge rynker og fine linjer. Jeg er veldig opptatt av hud og forebygging, men orker ikke lange hudpleierutiner. Om morgenen er det kun vask med vann og spf 50. Om kvelden er det renseolje, rens, retinal og fukt. Tar jevnlig botox, slik at jeg er helt rynkefri. Har fortsatt masse mimikk i ansiktet! Anonymkode: 1a9ed...848 👏 Anonymkode: 89551...366
Capazitet Skrevet 23. april 2023 #18 Skrevet 23. april 2023 Beste anti age er høg faktor heile året. Akkumulert stråleskader blir unngått. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #19 Skrevet 23. april 2023 Disse serumene er bare ren svindel, og ikke mer effekt enn fuktighetskrem. Hvor mye tror du det koster å produsere dette, fortjenesten på å selge noen få ml for en tusenlapp er latterlig høy, og folk lar seg lure. Og per i dag, så finnes det ingen solid forskning på at noe av dette virker mot rynker, så spar heller de pengene, og kjøp noe annet Anonymkode: 9086b...781
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #20 Skrevet 23. april 2023 Her er en billig rutine for deg som vil forebygge aldring: Sminkefjerner: https://www.apotera.no/the-inkey-list-inkey-oat-cleansing-balm-150ml Rens: https://www.apotera.no/cerave-hydrating-cleanser-473ml?gclid=CjwKCAjwrpOiBhBVEiwA_473dAKVB2NONYGQkcHLyK8ifaz3M15NsT_8eREeRomTDP4BLwUrms3IKBoC6JcQAvD_BwE Spf: https://www.apotera.no/cerave-facial-moist-lotion-spf50-52-ml Retinal og fukt i ett: https://www.apotera.no/avene-physiolift-night-balm-30-ml Anonymkode: 1a9ed...848
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå