AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #41 Skrevet 22. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg skal svare seriøst, ser ikke ut som så mange andre har gjort det. Realiteten er at markedet gjør at kvinner kan ha kravlister mens menn flest ikke er i en posisjon til å ha det. Så stort sett kan en kvinne ha en kravliste uten å trenge å tilby spesifikke egenskaper eller godt utseende selv. Hun får mann okke som, trenger ikke ha høy selvtillit, være høy, jobbe 100% osv. Om en mann skulle hatt høydekrav etc. måtte han i såfall holdt det hemmelig, og han måtte mest sannsynlig vært attraktiv. Anonymkode: b33c5...497 Helt enig, menn må holde kjeft om krav ellers er det over og ut. Vi har selvfølgelig krav. Nedenfor er en bruker jeg har quotet som gjenspeiler den gjennomsnittlige dame ganske godt. Lyset er på, men ingen er hjemme-svar. Helt uten substans og egne meninger, tanker og selvrefleksjon. 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tilbyr meg selv, rett og slett og det er tydeligvis bra nok for samboeren min siden han har " holdt ut" med meg i 11 år. Det var tydeligvis nok for eksen også, for vi var sammen i over 20 år, før jeg var den som gikk... Anonymkode: 203b7...c91 Hadde en kvinne sagt noe slikt til meg hadde jeg snudd i døra, da vet jeg hun er ikke er konemateriale. Det at han har holdt ut beviser jo bare påstanden om at menn ikke kan stille krav i grunn 😅 Anonymkode: 44c99...cab 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #42 Skrevet 22. april 2023 Jeg ønsker ikke at en mann blir sammen med meg på grunn av hva jeg har å tilby. Jeg ønsker han blir sammen med meg fordi han trives i selskapet mitt og er glad i meg. Eksen min ble trolig bare sammen med meg fordi jeg er ikke-røyker, ikke-fester, ryddig, renslig, økonomisk og har lappen da dette er egenskaper han mener er passende i kvinner han ønsker utnytte som stemor til ungene hans som absolutt ikke ønsker stemor da de har hatt opptil flere. Helt forferdelig å være sammen med noen som bare ønsker deg fordi du er ment å fylle en plass og noen funksjoner i livet deres. Anonymkode: 3166e...ba3 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #43 Skrevet 22. april 2023 1 hour ago, Helene1982 said: Hva kan du tilby en kvinne? Jeg skal ikke gå inn på hva jeg selv har å tilby, men jeg kan jo liste opp typiske ting som etterspørres: Utseende: Høy, kraftig bygd (gjerne noen kg ekstra), store hender / armer, mørk. Egenskaper: Høy selvtillit, handy, utadvent, mange venner, spennende liv, bra jobb, liker friluftsliv. Hvor bra jeg personlig gjør det på kravlistene til damer er jo ikke så relevant egentlig. Anonymkode: b33c5...497
Example Skrevet 22. april 2023 #44 Skrevet 22. april 2023 Helene1982 skrev (1 time siden): Jeg tror på ærlighet, men om dette er kravene kvinner flest bør senke seg ned til – en mann helt uten substans som heller burde investert i en sexdokke eller en melon, tror jeg mange kvinner ville foretrekke å ligge videre med kjekkasene, da et forhold men en sånn mann vil være et dårligere alternativ for de fleste. Med andre ord en mann som har nok sosial intelligens til å ikke gå ut med sine preferanser. Fordi dette reagerer mange kvinner på, og det er lurt å holde for seg selv, eller pynte på sannheten. 1
Gjest Refreng Skrevet 22. april 2023 #46 Skrevet 22. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Brutale sannheten er vel at kvinner kan tilby ett vakkert utseende og intimitet. Mine fleste kompiser og menn generelt er mye mer interessant samtalepartnere en de fleste kvinner. Mye mer til felles å prate om med samme kjønn. Tror faktisk det kvinner har mellom beina er største motivasjon for at menn gidder å stå i forhold med vanskelige, følelsesladet og urasjonelle kvinnfolk,med alt for mye krav😛 Anonymkode: d7d92...11d Jeg er ikke overrasket over at kvinner ikke engasjerer seg i samtaler med deg. Det ville nok ikke jeg heller ha gjort. Du virker veldig såret over å ha blitt avvist. Såpass voldsomt at du føler du må rakke ned på kvinner. "Det er ikke meg det er noe galt med for at jeg blir avvist, det er KVINNER som er forferdelige". Du kan jo alltids sitte og føle på det, men jeg tviler på at livet ditt blir noe bedre, eller at du egentlig blir kvitt de vonde følelsene du går og bærer på. Å klandre andre mennesker vil heller ikke få deg til å føle deg bedre. Du mater bare depresjonen din ved å holde på sånn
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #47 Skrevet 22. april 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Mye mer enn menn i hvertfall. Hvis du ikke ser verdien i å være sammen med en kvinne er det ingen som tvinger deg, du kan bare bli sammen med en mann eller velge å være enslig istedet Anonymkode: 1537d...211 Venter pent på svaret ditt. Ifølge deg har kvinner ingenting å tilby, du kunne jo ikke nevne noe annet enn at du hater menn Anonymkode: f0eb9...df3 2
andro2 Skrevet 22. april 2023 #48 Skrevet 22. april 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Riktig, og de omtaler ikke kvinner som "kvinnfolk" heller, og tror de skal få vår positiv oppmerksomhet for det 🙄 Anonymkode: 1537d...211 Vi venter forsatt på svar fra hva dere kvinner kan tilby, de 4 første svarene besvarte ikke ts sitt spørsmål, men kom heller med personangrep og mannehat, krenka fra topp til tå fordi menn spurte hva kvinner kunne tilby regner med det ikke er så mye siden ingen av dere kunne svare og gikk direkte i krenka motagrep stakkar 1
andro2 Skrevet 22. april 2023 #49 Skrevet 22. april 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Det er stort tema på SOME i disse dagene der det forekommer diskusjon om hva moderne kvinnfolk ønsker/krever når det kommer til å finne seg en mann. Han skal være sånn og sånn og gjør det og det. Men aldri er det snakk om hva kvinnfolka har å tilby. Så spørsmål mitt til dere, single kvinnfolk. Hva har dere å tilby og hvorfor skal en mann få den ”æren” å bli i lag med dere? Anonymkode: f9d5d...354 det morsomme i denne tråden er at kvinner er megakrenka, svarer ikke på spm og bruker uno reverse kortet som er typisk kvinnetaktikk for å vri problemet over på andre, eller å ro sg vekk jeg tenker at når kvinner ikke klarer å svare på et så enkelt spm så har du rett ved det du hentydet til kvinner har lit til ingenting å tilby, vestlige norske kvinner vertfall
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #50 Skrevet 22. april 2023 Tilby? En trygg og likeverdig relasjon? Anonymkode: cb027...966 3
Grüner Skrevet 22. april 2023 #51 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mye mer enn menn i hvertfall. Hvis du ikke ser verdien i å være sammen med en kvinne er det ingen som tvinger deg, du kan bare bli sammen med en mann eller velge å være enslig istedet Anonymkode: 1537d...211 Teit svar
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #52 Skrevet 22. april 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Mye mer enn menn i hvertfall. Hvis du ikke ser verdien i å være sammen med en kvinne er det ingen som tvinger deg, du kan bare bli sammen med en mann eller velge å være enslig istedet Anonymkode: 1537d...211 Newsflash Menn klarer fint å være singel, imotsetning til kvinner Å være singel er et taper stempel hos kvinner Anonymkode: f0eb9...df3
Helene1982 Skrevet 22. april 2023 #53 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Newsflash Menn klarer fint å være singel, imotsetning til kvinner Å være singel er et taper stempel hos kvinner Anonymkode: f0eb9...df3 Riktig. Ingen kvinner er single. Du skriver som en i slutten av 20-årene/begynnelsen av 30-årene, men single kvinner er tapere? Og har mottat stempel?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #54 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Newsflash Menn klarer fint å være singel, imotsetning til kvinner Å være singel er et taper stempel hos kvinner Anonymkode: f0eb9...df3 Nei. Forskning viser at det er motsatt. Kvinner har det faktisk bedre uten menn. Anonymkode: 88591...7dd 4
mammahjarte Skrevet 22. april 2023 #55 Skrevet 22. april 2023 Liker ikkje heilt formuleringa "tilby" men kan utdjupe korleis vårt forhold fungerer. Trur ikkje vi er eit spesielt tilfelle av monogami. - Lojalitet og trofast etter over 13 år. - Vi er bestevenner som har sex. - Vi har mange felles interesser som gjer det givande å vere saman. Vi ler mykje, han er morsom på ein naturlig måte som er attraktivt. Når vi kan spiller vi saman på PC. - Eg produserte to barn for han/oss. Det å gå gravid er for mange kvinner hardt. Vi samarbeider greitt når det kjem til oppdragelse. Vi får det til å fungera. Det hender vi krangler litt. Det er ikkje perfekt. - Eg vasker kle til alle i huset. - Eg gjer bortimot alt husarbeidet. - Eg gjer alt hagearbeidet. - Eg administrerer alt med barna, alt frå avtalar på helsestasjonen til kle og utstyr. Han slipper å tenkja på det. - Eg passer på at han får avlastning etter helvetesvekene sine, f.eks legge til rette for at han kan sova litt lenger og lager mat. Han gjer det same for meg. - Eg lager matpakkar til alle. - Han tar seg av bilane. - Han er god på psykisk støtte og tar godt vare på meg når verden fise i trynet på meg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #56 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis et høl er det meste man klarer å tilby, så har man virkelig ikke mye å by på 😅 Anonymkode: 90dce...0b6 Ikke bare "et høl". Ikke rart dere menn her er incels. Kan dere ikke bruke et penere navn enn "høl"? Alle har hull, men bare kvinner har vulva. Har også ganske fin kropp, og liker å være sub 🥵 Anonymkode: 58d5b...eb6 1
knooters Skrevet 22. april 2023 #57 Skrevet 22. april 2023 De menn som bare ramser opp kroppsåpninger som kriterier fortjener å være single. Sannsynligvis er de det også. Blir som om alt en kvinne ser etter i en mann er "har han kuk og baller?". Sikkert fint for tøm og røm for de som er glad i slikt, men alt annet er utelukket. Kvinner har da ofte masse å tilby, f.eks. intelligens, humor, samfunnsengasjement, empati, en sunn og/eller aktiv livsstil, kjærlighet, omsorgsevne, et høyt ambisjonsnivå +++ The list goes on av potensielle bra egenskaper en mann kan være på jakt etter. Kjønnsorganer er en tilleggsting. Hva blir det neste? Jeg har to øyne, jeksler og tykktarm? 1 2
ClausSaus Skrevet 23. april 2023 #58 Skrevet 23. april 2023 knooters skrev (4 timer siden): [..] Kjønnsorganer er en tilleggsting. Hva blir det neste? Jeg har to øyne, jeksler og tykktarm? Tja… det der høres jo unektelig litt bifilt ut? Ikke for det, you do you. Men jeg tror kanskje at de fleste menn nokså naturlig verdsetter et annet rørsystem nedentil enn det de har selv. Den kvalitative forskjellen på et forhold og bare et nært vennskap består jo i en ikke uvesentlig grad av intimitet. Da er vel ikke kjønnsorganer akkurat "tilvalgsstoff"…? 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #59 Skrevet 23. april 2023 29 minutter siden, ClausSaus said: Tja… det der høres jo unektelig litt bifilt ut? Ikke for det, you do you. Men jeg tror kanskje at de fleste menn nokså naturlig verdsetter et annet rørsystem nedentil enn det de har selv. Den kvalitative forskjellen på et forhold og bare et nært vennskap består jo i en ikke uvesentlig grad av intimitet. Da er vel ikke kjønnsorganer akkurat "tilvalgsstoff"…? Tja. Når man bor sammen med noen dag og og dag inn og deler et felles toalett, er det ikke alltid like romantisk å puste inn den eksotiske duften av partnerens tur på toalettet, og noe man i barnehagen kalte bæsj. Folk som har spesielle fetisjer i forhold til anale ting synes kanskje dette er en sexy lukt, men de fleste vil holde seg for nesen. Anonymkode: f65ce...bca
ClausSaus Skrevet 23. april 2023 #60 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tja. Når man bor sammen med noen dag og og dag inn og deler et felles toalett, er det ikke alltid like romantisk å puste inn den eksotiske duften av partnerens tur på toalettet, og noe man i barnehagen kalte bæsj. Folk som har spesielle fetisjer i forhold til anale ting synes kanskje dette er en sexy lukt, men de fleste vil holde seg for nesen. Anonymkode: f65ce...bca Du tror det er i fordøyelsessystemet at kvinner har et annet rørsystem enn menn nedentil…? Noe sier meg at du kanskje har en liten overraskelse i vente en vakker dag. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå