Gå til innhold

Nale- moderator på graviditet!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest *Perser*

Hvorfor slettet du innlegge mitt?

Jeg prøvde ikke å selge noe direkte der ikke engang sa jeg hva slags bok jeg hadde! '

Jeg sa bare at jeg hadde en bok og hvis hun var intersert så kunne hun sende meg en PM!

Jeg la ikke ut mail adressen min og sa ikke hvor mye den kostet heller!

Sa ikke engang hva navnet var på boka! Sa bare jeg har en bok, som jeg hadde 2 stk av! Og send meg en PM!

Så hva tid ble det gale å skrive noe sånt?

PS. jeg vet at det er ikke lov å reklamere for noe her, men kjære deg jeg skrev jo nesten ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Perser :)

Vi forsøker å holde ei stram linje når det gjelder kjøp og salg gjennom forumet.

I innlegget ditt ønsket du å selge ei bok, selv om du ikke la ut noen adresse eller pris. Om vi ikke var strenge på dette kan det bli vanskelig å si nei til andre senere, for hvor skal vi sette grensen i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Hei Hege :)

Jeg skjønner det Hege, men probleme er da jeg sa jo ingenting..... og hele innlegge mitt har blidt slettet som om jeg har sagt masse dumt!

Men jeg synes at å si at jeg har en bok og send meg en PM er ikke direkte salg......

På bryllups sidene er det mer salg og kjøp enn det jeg sa.....

Ja ja, kanskje det er hormonene mine som reagerer sånn... vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann *Perser*!

Beklager at jeg ikke har svart på spørsmålet ditt tidligere. Så det ikke før nå, jeg.

Grunnen til at jeg slettet innlegget ditt er at vi ikke ønsker salg i diskusjonsforumet. Jeg er enig i at du ikke sa mye i ditt innlegg, men valgte likevel å slette slik at vi følger en linje hele veien og kan stå for den. For reglene sier at salg ikke er tillat annet enn på markedsplassen.

Jeg beklager hvis du føler at dette er urettferdig, men jeg håper også at du har forståelse for mitt valg.

Vennlig hilsen

Nala :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...