Gå til innhold

Utheve innlegg fra trådstarter?


Bringebær
Gå til løsning Løst av Edie,

Anbefalte innlegg

Bare en ide; i lange tråder med mange innlegg fra anonyme brukere, kanskje særlig der ts er anonym, drukner innleggene til ts i mengden. Ts kommer kanskje med flere innlegg med mer informasjon som er relevant, men de fleste som svarer i tråden får kun med seg startinnlegget.

Kan innlegg fra ts for eksempel få en farget ramme rundt innlegget? 
Evt også mulighet for å velge å lese alle innlegg fra ts først eller samlet?

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det siste du skriver blir jo da ekstremt rotete. TS svarer jo og siterer inne blant andre som er aktive i tråden.

Hvem som er TS ser man under innleggets tittel i tråden. bortsett fra med anonym bruker. Ved anonym bruker ser man en kode, og den er unik for hver som skriver. Ser du den koden i et svar så er det TS. Innlegg som får mer enn 50 likes får en ramme rundt. Jeg "ser den", så kanskje ikke så dumt det første forslaget ditt likevel. Men jeg kan ikke bestemme det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at anonyme brukere har sin unike kode, men i lange tråder hadde det vært enklere å sile ut andre innlegg. Ser det i enkelte tråder blir forvirrende med mange anonyme brukere der der andre blir feiltatt for å være ts. Så sporer tråden av og det er ikke ts som får respons.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Løsning

Hei,

Viser til tidligere svar (som igjen viser til enda tidligere svar):

Vi har det på ønskelisten, men det er dessverre ikke noe løsning foreløpig.

Edie, adm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...