Gå til innhold

Hvordan lagre samtalen på snapchat?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså ikke bare en enkel melding, men hele chatten? Ser flere har det på meg og det er irriterende

Anonymkode: 20d66...2d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du holder inne på en venn du har på snapchat, får du opp noen valg, du har ett som heter "Chat innstillinger" - her kan du endre til at chat ikke fjernes før etter 24 timer. Og vanligvis når man er inni chatten så lagrer man da meldingen "permanent" ved å "tappe" på chatten som er sendt. 

AnonymBruker
Skrevet
anon01 skrev (6 timer siden):

Når du holder inne på en venn du har på snapchat, får du opp noen valg, du har ett som heter "Chat innstillinger" - her kan du endre til at chat ikke fjernes før etter 24 timer. Og vanligvis når man er inni chatten så lagrer man da meldingen "permanent" ved å "tappe" på chatten som er sendt. 

Ja jeg vet dette, men har denne vennen min lagret hver eneste chat jeg sender da? Så det er ikke mulig å lagre chatten for alltid`Må man lagre en og en melding?

Skrevet

Vet bare om å lagre en og en melding. Mange som gjør det med alt! Skjønner ikke de gidder.

Du kan slette alt du har skrevet sjøl, men igjen er det vel bare mulig å slette en og en.

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (2 minutter siden):

Vet bare om å lagre en og en melding. Mange som gjør det med alt! Skjønner ikke de gidder.

Du kan slette alt du har skrevet sjøl, men igjen er det vel bare mulig å slette en og en.

Ok, takk for svar :) Da lagrer han absolutt alt jeg skriver, det like rjeg ikke. Skal inn å slette langt tilbake nå. Håper når jeg sletter at det blir slettet hos han også,

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok, takk for svar :) Da lagrer han absolutt alt jeg skriver, det like rjeg ikke. Skal inn å slette langt tilbake nå. Håper når jeg sletter at det blir slettet hos han også,

Tror nok det blir det 😊

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (10 minutter siden):

Tror nok det blir det 😊

Skjønner ikke hvorfor de skal lagre og mange tar  screenshot og. Vurderer å slette dem. Vil jo at alt skal forsvinne etter det er sett.

AnonymBruker
Skrevet

Bare en digresjon, men dersom en tar screenshot av selve samtaleloggen, og ikke av selve snapen, får den andre opp varsel da?

Anonymkode: 64f60...1dc

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Bare en digresjon, men dersom en tar screenshot av selve samtaleloggen, og ikke av selve snapen, får den andre opp varsel da?

Anonymkode: 64f60...1dc

Ja, med mindre man har installert programvare som klarer å unngå dette varselet. 

Så om du bare bruker snapchat så får brukeren varsel, om du vet hvordan du rooter og installerer uoffiisell programvare, så kan du klare å unngå dette varselet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...