AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #1 Skrevet 20. april 2023 Altså ikke bare en enkel melding, men hele chatten? Ser flere har det på meg og det er irriterende Anonymkode: 20d66...2d2
anon01 Skrevet 21. april 2023 #2 Skrevet 21. april 2023 Når du holder inne på en venn du har på snapchat, får du opp noen valg, du har ett som heter "Chat innstillinger" - her kan du endre til at chat ikke fjernes før etter 24 timer. Og vanligvis når man er inni chatten så lagrer man da meldingen "permanent" ved å "tappe" på chatten som er sendt.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #3 Skrevet 21. april 2023 anon01 skrev (6 timer siden): Når du holder inne på en venn du har på snapchat, får du opp noen valg, du har ett som heter "Chat innstillinger" - her kan du endre til at chat ikke fjernes før etter 24 timer. Og vanligvis når man er inni chatten så lagrer man da meldingen "permanent" ved å "tappe" på chatten som er sendt. Ja jeg vet dette, men har denne vennen min lagret hver eneste chat jeg sender da? Så det er ikke mulig å lagre chatten for alltid`Må man lagre en og en melding? Anonymkode: 20d66...2d2
svartkatt Skrevet 21. april 2023 #4 Skrevet 21. april 2023 Vet bare om å lagre en og en melding. Mange som gjør det med alt! Skjønner ikke de gidder. Du kan slette alt du har skrevet sjøl, men igjen er det vel bare mulig å slette en og en.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #5 Skrevet 21. april 2023 svartkatt skrev (2 minutter siden): Vet bare om å lagre en og en melding. Mange som gjør det med alt! Skjønner ikke de gidder. Du kan slette alt du har skrevet sjøl, men igjen er det vel bare mulig å slette en og en. Ok, takk for svar Da lagrer han absolutt alt jeg skriver, det like rjeg ikke. Skal inn å slette langt tilbake nå. Håper når jeg sletter at det blir slettet hos han også, Anonymkode: 20d66...2d2
svartkatt Skrevet 21. april 2023 #6 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, takk for svar Da lagrer han absolutt alt jeg skriver, det like rjeg ikke. Skal inn å slette langt tilbake nå. Håper når jeg sletter at det blir slettet hos han også, Anonymkode: 20d66...2d2 Tror nok det blir det 😊
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #7 Skrevet 21. april 2023 svartkatt skrev (10 minutter siden): Tror nok det blir det 😊 Skjønner ikke hvorfor de skal lagre og mange tar screenshot og. Vurderer å slette dem. Vil jo at alt skal forsvinne etter det er sett. Anonymkode: 20d66...2d2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #8 Skrevet 21. april 2023 Bare en digresjon, men dersom en tar screenshot av selve samtaleloggen, og ikke av selve snapen, får den andre opp varsel da? Anonymkode: 64f60...1dc
anon01 Skrevet 21. april 2023 #9 Skrevet 21. april 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Bare en digresjon, men dersom en tar screenshot av selve samtaleloggen, og ikke av selve snapen, får den andre opp varsel da? Anonymkode: 64f60...1dc Ja, med mindre man har installert programvare som klarer å unngå dette varselet. Så om du bare bruker snapchat så får brukeren varsel, om du vet hvordan du rooter og installerer uoffiisell programvare, så kan du klare å unngå dette varselet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå