AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Føler jeg har prøvd det meste, men blir ikke klok på denne hodebunnen min. Har sensitiv hodebunn, får lett flass (små tørre flassflak) og klør til tider en del. Blir verre av sulfater og syntetisk parfyme. Prøvd å vaske med bare balsam feks, men klør fortsatt. Vil aller helst ha tak i en naturlig/økologisk shampo uten parfyme og sulfater, men har til nå ikke funnet noen. Noen som har erfaring med dette problemet og evt noen produkter å anbefale? Kan legge til at jeg har tørr hud på hele kroppen, samt rosacea. Tar høydose omega 3 hver dag, samt jerntilskudd, og et tilskudd med betakaroten og vitamin A. Anonymkode: dd0b2...0f1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #2 Skrevet 20. april 2023 Har du prøvd Davines? Davines Naturaltech Purifying Shampoo funker veldig bra mot flass, gjerne kombinert med naturaltech purifying gel innimellom. Som vedlikehold liker jeg godt den lyseblå serien fra Davines (well being), men alle shampooene deres er med tanke på hodebunnen. Anbefales! Anonymkode: 25239...e0d
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #3 Skrevet 20. april 2023 Urtekram tea tree er uten sulfater, naturlig, og laget nettopp for tørr og kløende hodebunn: https://lyko.com/no/urtekram/urtekram-tea-tree-shampoo-500-ml?gclid=Cj0KCQjwxYOiBhC9ARIsANiEIfaiK8Z3TXKhzMpzGnMaZpUv8KrUFFTAPpjpm7-q71h4Dls2R0Qg5aYaAuDLEALw_wcB Jeg liker også By Veira, som er uten sulfater og silikoner. Anonymkode: 95bac...189
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #4 Skrevet 20. april 2023 Jeg har prøvd mye forskjellig, men Daxin er det eneste som lindrer min umulige og kløende hodebunn. Stopper kløen som gir meg sår i hodebunnen. Anonymkode: 1d9ec...446
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå