AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Del Skrevet 19. april 2023 Hei! Jeg fikk endelig bestått på oppkjøringa i går. Kjørte opp for første gang i går altså, men jeg er 35 år, så det var jo på tide nå🤭😅 Men saken er det at nå er jo tydeligvis alt blitt forandret😬 Fikk bare beskjed om at førerkortet kommer i posten om 5-10 dager, og at midlertidig fører bevis ligger på statens vegvesen. (De har sluttet med de grønne/hvite arka). Og ikke trengte jeg å ta bilde til førerkortet heller🤷♀️🤨 Så jeg lurer på, er det slutt med bilde på førerkortet, eller hvordan er det? Jeg glemte helt å spørre i går, da jeg ble litt paff av det hele, samtidig som jeg var veldig nervøs og i sjokk av å bestå på oppkjøringen🤭😁 Anonymkode: ac834...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #2 Del Skrevet 19. april 2023 Tvinger vel id kort på alle🙈 Anonymkode: 8d30b...759 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #3 Del Skrevet 19. april 2023 Du har ikke førerkort på noe annet- moped/traktor e.l? Anonymkode: f05a1...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #4 Del Skrevet 19. april 2023 Høres rart ut, jeg måtte oppgradere førerkortet mitt for litt siden. Jeg måtte ta bilde der og da. Fikk kortet i posten etter ca 1 uke. Anonymkode: 4f4c0...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. april 2023 #5 Del Skrevet 19. april 2023 De har vel ett bilde av deg da eller kanskje staten har bilde av deg i systemer feks fra Pass-Nasjonalt ID kort 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #6 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du har ikke førerkort på noe annet- moped/traktor e.l? Anonymkode: f05a1...4fc Nei, ingenting annet dessverre😬 Anonymkode: ac834...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #7 Del Skrevet 19. april 2023 Maskinfører skrev (8 minutter siden): De har vel ett bilde av deg da eller kanskje staten har bilde av deg i systemer feks fra Pass-Nasjonalt ID kort 🙂 Sant🤔 Jeg har jo både pass og ID kort, så kan jo være at de bruker det bilde da? 🤷♀️ Anonymkode: ac834...24e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #8 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tvinger vel id kort på alle🙈 Anonymkode: 8d30b...759 Har jo ID kort som jeg tok i fjor da😅 Anonymkode: ac834...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #9 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Høres rart ut, jeg måtte oppgradere førerkortet mitt for litt siden. Jeg måtte ta bilde der og da. Fikk kortet i posten etter ca 1 uke. Anonymkode: 4f4c0...e6d Jeg veit at de som måtte oppgradere/ha nytt førerkort, de måtte ta nytt bilde. så skjønner ikke hvorfor ikke jeg måtte det🤷♀️🤔 Anonymkode: ac834...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. april 2023 #10 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sant🤔 Jeg har jo både pass og ID kort, så kan jo være at de bruker det bilde da? 🤷♀️ Anonymkode: ac834...24e Kan hende at de samkjører systemene nå syns det er rart at det ikke er bilde på nye førerkort det skal det jo være du er pliktig til og ha ID kort men ikke med deg så da må det jo være bilde på førerkortet ? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #11 Del Skrevet 19. april 2023 Tok du ikke bilde når du tok teorien da? Anonymkode: ceac9...9f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #12 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tok du ikke bilde når du tok teorien da? Anonymkode: ceac9...9f7 Jo, da tok jeg bilde Anonymkode: ac834...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #13 Del Skrevet 19. april 2023 Maskinfører skrev (3 timer siden): Kan hende at de samkjører systemene nå syns det er rart at det ikke er bilde på nye førerkort det skal det jo være du er pliktig til og ha ID kort men ikke med deg så da må det jo være bilde på førerkortet ? 🙂 Du sier noe der😊 Men tenker det må jo være bilde på førerkort🤷♀️🤨 Men jeg får bare vente å se når jeg får det da😅😅 Anonymkode: ac834...24e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. april 2023 #14 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du sier noe der😊 Men tenker det må jo være bilde på førerkort🤷♀️🤨 Men jeg får bare vente å se når jeg får det da😅😅 Anonymkode: ac834...24e Ja det må jo være bilde på det er ikke alltid man har med ID kort og da får man jo ikke identifisert seg for politiet 🙂 ja håper det er bilde vi får satse på det hadde du ett førerkort før det så bruker de sikkert det bilde ett førerkort har 15 års gyldighet 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 19. april 2023 #15 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jo, da tok jeg bilde Anonymkode: ac834...24e Det er det bildet som blir brukt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 19. april 2023 #16 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jo, da tok jeg bilde Anonymkode: ac834...24e Det er bildet som blir brukt på førerkortet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #17 Del Skrevet 19. april 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Jo, da tok jeg bilde Anonymkode: ac834...24e Da har du alt tatt bilde Anonymkode: 5b8bc...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 21. april 2023 #18 Del Skrevet 21. april 2023 De bruker bildet du tok på teoriprøva:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå