Callisto83 Skrevet 19. april 2023 #21 Skrevet 19. april 2023 TS, hva trodde du kom til å skje? Denne problematikken er jo like gammel og velkjent som pyramidene i Egypt. 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #22 Skrevet 19. april 2023 Callisto83 skrev (2 minutter siden): TS, hva trodde du kom til å skje? Denne problematikken er jo like gammel og velkjent som pyramidene i Egypt. Nå har jeg hverken lest grundig om pyramidene i Egypt eller trekantshistoriens utvikling gjennom årtusener. Så jeg må ærlig talt si, ikke 100% kontroll🤔 Anonymkode: 3cd25...9c3 4
Elaine Marley Skrevet 19. april 2023 #23 Skrevet 19. april 2023 Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #24 Skrevet 19. april 2023 T-AA skrev (5 timer siden): Her ville jeg takket for meg dersom jeg var deg. Lykke til! Så sikker? Anonymkode: 3cd25...9c3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #25 Skrevet 20. april 2023 16 hours ago, Andro said: Hold på selvtilliten, og gled deg av å kunne tilby henne noe som tenner og gleder henne. Man har ikke sex eller trekant med hvem som helst. Dere har funnet en som dere begge liker å ha sex med, og det er en situasjon som hun ønsker mer av. Det gir seg selv at det er ham hun vil ha med, og tenker på i disse situasjonene. Det er ham hun har blitt trygg på at dere har med dere. Å forveksle dette med forelskelse og å føle det som en slags konkurranse er veikt av deg. Det at hun tenner på trekant betyr på ingen måte at hun tenner mer på noen annen enn på deg. Du må gjerne være åpen på at du iblant kjenner deg usikker i en relasjon som omfatter en til, og spørre om det er behov for å avklare hvilken kontakt som er ok utenom felles treffpunkter. Du må aldri la din egen usikkerhet gi seg utslag i kontroll av henne, hvor hun er, hvem hun snakker med, eller bli sår og spydig av at hun gleder seg når dere har med en til. Da har du tapt. Det fine i trioen er tillit, trygghet og mulighet til å føle seg fri og frigjort - i handlinger dere gjør sammen. Men det er deg hun er sammen med. Din oppgave som kjæreste er å være en god mann også på alle andre måter enn det seksuelle, og å finne på kjærlige og interessante ting når dere er to. Enten det er å gå på kino, ha de morsomme samtalene eller finne på noen nye seksuelle krumspring. Forelskelsen ligger i hverdagen. Hadde noen kommet unna med å kalle ei jente på 23 år for veik om hun hadde følelsesmessige problemer med at kjæresten maste om at de skulle ha med kjæresten på trekant? Dette innlegget var rett og slett ondt å lese, det burde denne unge mannen ha sluppet! Anonymkode: fd51c...b0a 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #26 Skrevet 20. april 2023 Kanskje lærer du noe av det hele. Inviterer du med en kompis på trekant, velg nå ikke han med kropp som en adonis, kuk som en hest, og utholdenhet som en marathon utøver. Om du ikke liker det, og tåler det. Særlig hvis du selv er en middelmådighet som, ja, de fleste av oss menn. Nå har du vist henne en annen verden, gitt henne nye preferanser, nye muligheter, så hva dette bringer med seg fremover er kanskje gitt, eller? Du får stille deg selv spørsmålet TS, om du nå gjorde et klokt trekk i å lulle deg inn i dette scenestykket. Drama, trekantdrama, er på gang. Du får velge om du vil spille skuespill som trygg på deg selv, eller annet. Kjenn din natur, ta vare på deg selv, som hanrei eller mann. Veien videre vet du best selv. Hun, hun har jo gitt signaler om hvor hennes hode er. Det klarer du ikke å endre. Hilsen mann med litt erfaring, som den andre, nå som mannen i huset. Tips. Husk at gresset er ofte grønnere hos naboen, fordi mange menn ikke gjødsler og vedlikeholder egen plen. Plasser den der det er rikelig med sol, plei den, og bruk den ofte, til felles glede. Da vil hun se innover i forholdet, og glemme å kikke over gjerdet. Lykke til. . Anonymkode: 2c47b...929 3 1
Gjest T-AA Skrevet 20. april 2023 #27 Skrevet 20. april 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Så sikker? Anonymkode: 3cd25...9c3 Definitivt. Dette kommer ikke til å ende godt.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #28 Skrevet 20. april 2023 Dette er grunnen til at jeg aldri har prøvd trekant, selv om det er en fantasi jeg alltid har hatt. Kunne godt tenke meg å gjøre det som singel, men jeg er bombesikker på at det hadde skapt mye usikkerhet i meg hvis jeg hadde prøvd det med mannen. Det måtte i så fall vært med en annen mann, men det er med en dame jeg fantaserer om. Jeg leser jo stadig om disse parene som er så trygge på hverandre og egen seksualitet at de kan bytte partner og involvere andre. Men jeg har aldri helt forstått det egentlig. Og kanskje i mitt stille sinn hatt fordommer som at de muligens ikke er trygge, men bare distanserte...? At de ikke er så følelsesmessig investert i hverandre, men mer som veldig gode fuck buddies? Jeg tror jeg kunne gjort mye sånt med de jeg hadde mer useriøse forhold til i 20-åra om anledningen hadde bydd seg. Der en er gode venner og ligger sammen når anledningen byr seg, men ikke er kjærester og har investert mye følelser. Anonymkode: eb43d...9fb 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #29 Skrevet 20. april 2023 Jeg har ikke vært med på trekant selv. Men i det som var vennegjengen vår, så hadde 5 av de trekant. To par og en singel mann. Det gikk ikke så bra. Kvinnen i det ene paret forelsket seg i den single. Hun var utro med ham en stund før hun gikk fra mannen sin og de to ble et par. Mannen hennes ble selvsagt veldig bitter og følte seg sveket av kameraten sin. Det andre paret gikk etter hvert også fra hverandre. Så det er helt klart at å trekke venner inn i sexlivet sitt er en stor risiko. Det er ikke «veikt» å føle på usikkerhet og sjalusi. Dessverre så kan magefølelsen din være helt riktig. Jeg vet ikke om du bør gå fra henne, men dere bør i hvert fall slutte med trekanter hvis dere begge skal ha det bra i forholdet. Anonymkode: f0c3d...d85 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #30 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke vært med på trekant selv. Men i det som var vennegjengen vår, så hadde 5 av de trekant. To par og en singel mann. Det gikk ikke så bra. Kvinnen i det ene paret forelsket seg i den single. Hun var utro med ham en stund før hun gikk fra mannen sin og de to ble et par. Mannen hennes ble selvsagt veldig bitter og følte seg sveket av kameraten sin. Det andre paret gikk etter hvert også fra hverandre. Så det er helt klart at å trekke venner inn i sexlivet sitt er en stor risiko. Det er ikke «veikt» å føle på usikkerhet og sjalusi. Dessverre så kan magefølelsen din være helt riktig. Jeg vet ikke om du bør gå fra henne, men dere bør i hvert fall slutte med trekanter hvis dere begge skal ha det bra i forholdet. Anonymkode: f0c3d...d85 Skrivefeil. De 5 hadde selvsagt femkant, ikke trekant. Anonymkode: f0c3d...d85 1
Stillalive Skrevet 20. april 2023 #31 Skrevet 20. april 2023 Vi har en gammel kompis av meg som har vært en gjenganger over mange år. Den senere tid så har samboeren vært i overkant "ivrig" på at jeg inviterer han på middag når barna er borte 😅 Jeg ser ikke helt problemet med det da det er en vi kjenner og er komfortabel med, men vi har også vært lenge sammen og stoler 100% på hverandre. Det er nok mere det at det er praktisk med en hun kjenner, har bra seksuell kjemi osv.
MuffinStud Skrevet 20. april 2023 #32 Skrevet 20. april 2023 Jeg tenker at du skal være helt ærlig med at du føler at det var spennende først, men at du nå kjenner at du blir utilpass. Jeg tror ikke du trenger å definere reaksjonen innen for "sjalusi", "misunnelse" og slikt. Jeg føler at begrepene ikke er nyttige og spesielt hvis dere er et stykke fra hverandre på hvordan dere oppfatter hele settingen, så tenker jeg at du bare skal snakke om hvordan du føler heller enn å rasjonalisere eller kategorisere de. Hvis dere skal gjøre slikt fremover, så er det viktig at dere ivaretar hverandre først og fremst. Dette er blitt et tog som du føler du enten har mistet, eller er i ferd med å miste, kontroll over. Ja, det kan hende at du mister henne og at hun ikke var klar for monogamt forhold. Jeg tenker at ikke skal utforske noe cuckold tematikk eller slikt. Slik jeg leser din første mail, så kommer dette ikke fra noe godt eller sunt sted. Men ja, det kan hende at forholdet tar slutt. Men du kan også se det slik som at hun ikke var klar for forhold. Ja, det vil gjøre vondt å avslutte forholdet, men det gjør vondere dersom dere forblir i forhold og hun skal vende blikket vekk fra deg når hun er kåt. 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå