Gå til innhold

Har dere damer blitt fistet?

Magwen

Anbefalte innlegg

Bamseklemmer skrev (1 minutt siden):

Haha, kanskje de var litt kjukk i hodet også?🤭 nei kjære deg.. ikke spreng deg for andres fantasier tenninger. Fisting skal komme av eget ønske, og man må vite litt om dette før man prøver.

Ja, herre.. de var vel bare interessert i å komme selv. Fisting skjer ikke utav det blå hvertfall 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 8 måneder senere...

Fisting er en kunst! Jeg er en kvinne på 23 år og har mye erfaring med fisting. 

for å svare på spørsmålet ditt, jeg liker veldig godt å fiste meg selv eller bli fistet av noen.. jeg foretrekker å bli fistet av venninna mi som jeg kjenner godt fordi det er noe med å ha en hånd inni seg. Men har også hatt ons som har fistet meg.

jeg begynte med fisting som 16-17 åring men brukte lang tid på å få hele hånden inn men når jeg fikk tak i ordentlig glid så gikk det veldig fint og det er en helt sinnsykt deilig.. fister fortsatt men bruker mest store dildoer

Anonymkode: e4b3b...4f6

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.4.2023 den 21.53):

Det elsker jeg. Gjorde det hele tiden med ene eksen. En annen eks siden tror jeg hadde for stor hånd for den kom ikke inn. 

Viktig at man er skikkelig kåt og lyst til det, da går det med litt lirking og jeg får skikkelige multiorgasmer. 

Har blitt fistet analt et par ganger, etter ekstremt mye tøying og glidemiddel. Helt sinnsykt deilig der og da, men for vondt etterpå til at det har blitt noe mer. Mulig det hadde fungert med ei damehånd, men det kommer jeg ikke til å prøve .

Anonymkode: b8b56...f19

Det er lite som slår å bli fistet vaginalt og analt, har du prøvd å fiste deg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt fistet en gang av exen, men jeg fister meg selv veldig ofte, syntes det er deilig og ligge p se på tv med hånda opp i rumpa eller i fitta. Deilig å bare dra hånda ut og inn og sakt men sikkert få deilig orgasmer! 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at når fitta er blitt vant til fisting vil de heller fistes enn å ha vanlig samleie. Starter med en hånd så vil de etter hvert ha to hender. Hvis du kan leve uten vaginalt samleie og tenner på dette så kjør på. Musa blir aldri like tight igjen etter årevis med fisting. Men mange tenner på det.

Anonymkode: d482b...ece

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og kjæresten min fister hverandre jevnlig, både foran og bak. 

Fisting krever at man er godt avslappet, og god kommunikasjon med partner. 

Gjort riktig er det himmelsk... Det gir oss begge noen helt sinnsyke orgasmer 😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en gang med ei, men gikk ikke bra 

Som nevnt her så passer nok en jente hånd bedre til dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, lsklars said:

Prøvde en gang med ei, men gikk ikke bra 

Som nevnt her så passer nok en jente hånd bedre til dette

Det er helt riktig 🙂

I tillegg er jenter flest litt mer forsikitge og lytter mer på partner enn menn. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

N E I

Ble forferdet når jeg hørte om konseptet. Tenkte, vi prater så mye om hvor vondt det er å føde så vil noen friviligg utvide seg til å presse inn en hånd? 

Anonymkode: f84d5...9b1

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

N E I

Ble forferdet når jeg hørte om konseptet. Tenkte, vi prater så mye om hvor vondt det er å føde så vil noen friviligg utvide seg til å presse inn en hånd? 

Anonymkode: f84d5...9b1

Fisting er ikke noe man bare gjør en dag fordi det hørtes spennende ut...  - Det krever mye tid, tilvenning og oppvarming. 

Riktig gjort, sammen med riktig partner, kan det være en helt fantastisk opplevelse. 

Men selvfølgelig; det må være noe man har lyst til å prøve, og det passer ikke for alle 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett den memen av et leilighetskompleks? I overetasjen sitter det en kar og gamer også jibber kamera litt ned og der er det en kar som fister en dame akkurat som om det skulle være inseminering på en ku (!), og så står det en dame til og ser på? Noen? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fista da de skulle prøve å snu babyen under fødsel, men har null planer om å teste ut i en seksuell sammenheng.

Anonymkode: e22ca...f89

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LiseOslo skrev (4 timer siden):

Fisting er ikke noe man bare gjør en dag fordi det hørtes spennende ut...  - Det krever mye tid, tilvenning og oppvarming. 

Riktig gjort, sammen med riktig partner, kan det være en helt fantastisk opplevelse. 

Men selvfølgelig; det må være noe man har lyst til å prøve, og det passer ikke for alle 

Hvordan da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Magwen said:

Hvordan da???

Hva mener du om "hvordan da?" - Hva er det du egentlig lurer på? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseOslo skrev (11 minutter siden):

Hva mener du om "hvordan da?" - Hva er det du egentlig lurer på? 

Hvordan du liker at det blir gjort så dama klarer å bli Fistet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting er som når jeg fister dama og runker meg selv inni fitta

Anonymkode: 36ce3...b6d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Magwen said:

Hvordan du liker at det blir gjort så dama klarer å bli Fistet 

Det krever at :

- Hun faktisk har lyst til å bli fistet, og ikke forsøk å presse henne til å bli med på det. Hvis hun ikke har lyst så betyr det nei. 

- At du og partner har god kommunikasjon. Du må kunne lese henne så du skjønner når du kan fortsette og når du kan stoppe

- Fisting tar tid å lære. Start med fingre og leketøy. Gå langsomt fram, bruk glidemiddel. Gå aldri lenger enn det hun er komfortabel med

- Vi er alle forskjellige. For noen tar det kort tid å bli vant til en hånd. For noen tar det uker, måneder eller kanskje år. For noen vil det aldri gå. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd, men han har for stor hånd. Det stopper bare opp. Men deilig å nesten få det til da😋

Anonymkode: 11960...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magwen skrev (På 18.4.2023 den 23.34):

Fisting forekommer. Det kan virke litt voldsomt  når en har hele hånden i musa. Har selv gjort det på ei dame og hun likte det. Hun fikk inn en dildo på nesten 8 cm I diameter.

Er det noen her inne som liker fisting og har gjort det, gjør det ofte.

8 cm i omkrets er jo ingenting😂

Anonymkode: 20981...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...