AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #21 Del Skrevet 19. april 2023 Har fistet 7 eller 8 kvinner.. En håndfull (😂) av de synes det ikke ga de noe særlig, men så har du de to som ble avhengig av det.. Og den avhengigheten smittet selvfølgelig over på meg. Gøyal periode i livet hvor alt skulle prøves ut.. Anonymkode: 5ace9...c6e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #22 Del Skrevet 19. april 2023 ELSKER det! Krever mye tålmodighet og øvelse på å slappe av i alle muskler. Men den følelsen det er å bli fylt opp fullstendig er helt sinnsyk. Jeg er vanligvis ikke spesielt høylytt, men når jeg blir fistet så brøler jeg, fordi jeg ikke klarer holde igjen. Tar du deg god tid så ødelegger du ingenting, jeg er fremdeles trang nok til å ri en gjennomsnittlig kuk til orgasme. Anonymkode: af749...c97 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Rosa Skrevet 19. april 2023 #23 Del Skrevet 19. april 2023 Magwen skrev (3 timer siden): Finn en eller ta med kjæresten å prøv det. Bruk god tid, glidemiddel og se litt på film hvordan de gjør det. Gled deg😊😊 Har funnet meg en fin kjærest,men forholdet er litt nytt enda.Har veldig lyst å prøve etterhvert.Tror han hadde likt det han også😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #24 Del Skrevet 19. april 2023 Frøken Rosa skrev (35 minutter siden): Har funnet meg en fin kjærest,men forholdet er litt nytt enda.Har veldig lyst å prøve etterhvert.Tror han hadde likt det han også😊 Gled deg til noen du stoler fullt og helt på, gjør det på deg. God tid, og glidemiddel beregnet for analt, den har en litt annen konsistens enn den ”vanlige” gliden. Og ikke nøl med å stoppe om det ikke er godt lengre. Anonymkode: 69eb2...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Rosa Skrevet 19. april 2023 #25 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Gled deg til noen du stoler fullt og helt på, gjør det på deg. God tid, og glidemiddel beregnet for analt, den har en litt annen konsistens enn den ”vanlige” gliden. Og ikke nøl med å stoppe om det ikke er godt lengre. Anonymkode: 69eb2...957 Tusen takk for gode tips😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #26 Del Skrevet 19. april 2023 Det elsker jeg. Gjorde det hele tiden med ene eksen. En annen eks siden tror jeg hadde for stor hånd for den kom ikke inn. Viktig at man er skikkelig kåt og lyst til det, da går det med litt lirking og jeg får skikkelige multiorgasmer. Har blitt fistet analt et par ganger, etter ekstremt mye tøying og glidemiddel. Helt sinnsykt deilig der og da, men for vondt etterpå til at det har blitt noe mer. Mulig det hadde fungert med ei damehånd, men det kommer jeg ikke til å prøve . Anonymkode: b8b56...f19 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #27 Del Skrevet 19. april 2023 Nei, altfor trang og litta. Har hatt knyttneven min inni en rumpe da Anonymkode: 19804...c12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattehimmel Skrevet 19. april 2023 #28 Del Skrevet 19. april 2023 (endret) Aldri blitt fistet selv (kvinne), men får et skikkelig kick av å utføre det på andre. Edit: rettet autocorrect som byttet ordet fistet med fristet 😁 Endret 19. april 2023 av Nattehimmel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #29 Del Skrevet 19. april 2023 Uff, nei. Anonymkode: 0f1fe...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #30 Del Skrevet 20. april 2023 Ja har skjedd flere ganger med en elsker, men plutselig gikk det ikke lenger. Enten så ble jeg mindre kåt på han eller så ble jeg gammel og mindre tøyelig 🤷🏼♀️ Anonymkode: d1428...ff4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #31 Del Skrevet 20. april 2023 Skjer ikke! Anonymkode: 4df60...128 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 27. april 2023 #32 Del Skrevet 27. april 2023 Jepp , noe av det sykeste jeg har vært med på. Jeg squirtet så mye at fyren kjørte til jobb og sov der den natta for at madrassen måtte luftes 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #33 Del Skrevet 27. april 2023 Ja, etter at jeg fikk barn. Før jeg fikk barn var det umulig. Må være skikkelig kåt for at det skal gå, så det er ikke til hverdags. Det er veldig godt, når jeg er kåt nok. Anonymkode: 1d164...be4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 29. april 2023 #34 Del Skrevet 29. april 2023 Det er himmelskt og se fitta eller rompa sluke neven min. Det litt merkelig er om fitta er trang som f.... er at når du har fått inn en hånd etter en stund....fistet henne litt så glir den andre hånden forbausende lett inn i de fleste tilfeller. M@ster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 29. april 2023 #35 Del Skrevet 29. april 2023 Tråden er ryddet for tulleinnlegg og brudd regelen om å utgi seg for å være flere brukere. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. april 2023 #36 Del Skrevet 29. april 2023 Trodde det sto fisket. Skuffa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 29. april 2023 #37 Del Skrevet 29. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Trodde det sto fisket. Skuffa! Skratter å ler.. M@ster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #38 Del Skrevet 29. april 2023 Ja, det er kjempedigg og et fast innslag hjemme hos oss. Anonymkode: 0db23...bb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 29. april 2023 #39 Del Skrevet 29. april 2023 Neh, turnoff å få ekstreme størrelser inn. Men nærmestr jeg har vært er flere fingre på en kraftig neve. Med en slankere hånd hadde det nok vært enklere med flere fingre. Vet ikke om jeg ville hatt hele neven likevel. For tjukk pikk er ikke så interessant heller, fordi de to med tjukkest kom begge nesten med en gang. Og etter det var hele greia over. 😖 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 29. april 2023 #40 Del Skrevet 29. april 2023 svartkatt skrev (3 minutter siden): Neh, turnoff å få ekstreme størrelser inn. Men nærmestr jeg har vært er flere fingre på en kraftig neve. Med en slankere hånd hadde det nok vært enklere med flere fingre. Vet ikke om jeg ville hatt hele neven likevel. For tjukk pikk er ikke så interessant heller, fordi de to med tjukkest kom begge nesten med en gang. Og etter det var hele greia over. 😖 Haha, kanskje de var litt kjukk i hodet også?🤭 nei kjære deg.. ikke spreng deg for andres fantasier tenninger. Fisting skal komme av eget ønske, og man må vite litt om dette før man prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå