Blablah01 Skrevet 18. april 2023 #1 Del Skrevet 18. april 2023 Skal følge en oppskrift fra boka "strikkemekka -våre aller fineste oppskrifter" og skal strikke en genser som heter snow, men jeg skjønner virkelig ikke hva jeg skal gjøre på mønsteret. Det gir ingen mening, kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 18. april 2023 #2 Del Skrevet 18. april 2023 Jeg blir alltid så i stuss når jeg ser slike spørsmål - og bildet med forklaring følger med spørsmålet. Hvordan i all verden skal man forklare det hvis man ikke forstår det som faktisk står i oppskriften. Jeg synes dette er ganske godt forklart... Det er jo en form for forenklet flettestrikk, over bare to masker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 18. april 2023 #3 Del Skrevet 18. april 2023 Fant en video til deg: Hvordan strikke flettestrikk uten hjelpepinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 19. april 2023 #4 Del Skrevet 19. april 2023 Er det denne? Aldri strikket den før, men jeg tror det er falske fletter mønsteret forklarer, dvs flettestrikk uten hjelpepinne. Videoen som brukeren over la ut viser det på en enkel måte Ser det er et repeterende mønster, så når du først får teken på det så kommer det til å gå av seg selv, da sitter mønsteret i fingrene, så dette tror jeg du kjapt kommer til å få til lag gjerne en prøvelappe først der du øver deg før du begynner mønsteret på selve genseren, legg opp nok masker til feks to rapporter Veldig fin genser, ser god og myk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma.Ya Skrevet 19. april 2023 #5 Del Skrevet 19. april 2023 Mulig du allerede har fått den hjelpen du trenger.. men hvis ikke - hva er det du ikke skjønner da? Blir lettere å hjelpe hvis du konkretiserer hvor utfordringen ligger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #6 Del Skrevet 19. april 2023 Ja til prøvelapp! 🤓 Anonymkode: d19c1...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordensparadis Skrevet 24. april 2023 #7 Del Skrevet 24. april 2023 Tenker du på mønsterrapporten? Hva er det du ikke skjønner? er du på bolen eller armene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå