AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #21 Skrevet 19. april 2023 Uten tvil det peneste av de nordiske. Fine farger og design. Kunne droppet korset, det er det eneste jeg kan klage på. Anonymkode: 0f548...afa
Tvist Skrevet 19. april 2023 #22 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det fineste av de nordiske. Tror jeg ville ment det enda jeg ikke var norsk. Sverige sitt er jo så synonymt med IKEA Anonymkode: ece61...42d Synes det islandske er finere. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #23 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Eller er det for likt det danske? Eneste forskjellen er jo den blå stripen. Ellers er det akkurat som det danske. Det var kanskje meningen siden vi var en del av Danmark så lenge. Men gir det ikke mer mening å frigjøre seg helt og velge et helt nytt design? Anonymkode: 1c006...6e5 Synes flagget vårt er flott🇳🇴 Ville ikke endret noe på det! Hvilket design ser du for deg da? Og hvorfor? Flere flagg ( i verden ) som er ganske like. Anonymkode: c6fd4...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #24 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Eller er det for likt det danske? Eneste forskjellen er jo den blå stripen. Ellers er det akkurat som det danske. Det var kanskje meningen siden vi var en del av Danmark så lenge. Men gir det ikke mer mening å frigjøre seg helt og velge et helt nytt design? Anonymkode: 1c006...6e5 Flagget er som det er. Jeg liker det som det er. Det er det Norske flagget, enkelt og greit. Anonymkode: 3f8ff...cd5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #26 Skrevet 19. april 2023 Det norske flagget er virkelig nydelig, og fargene er klare og tydelige❤🇧🇻 Jeg bor midt i "postkort-Norge", i ei bygd på Nordvestlandet. Noe av det fineste jeg ser er flagget vaiende i vinden på 17.mai, mot blå himmel, snøkledde fjell og vårgrønne fjellsider/marker! Anonymkode: 6c2f6...42e
Gjest Adobyen Skrevet 19. april 2023 #27 Skrevet 19. april 2023 (endret) Vi har et flott flagg, og det er flere land som har designet med korset, bare forskjellige farger. 🇩🇰🇫🇮🇫🇴🇮🇸🇳🇴🇸🇪 Endret 19. april 2023 av Adobyen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå