AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #1 Skrevet 18. april 2023 Når jeg bruker kopier og lim inn funksjon så dukker blått dråpe ikon iblant opp slik at funksjonen ikke virker. Hvorfor det? Anonymkode: f8bf5...e6d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #2 Skrevet 18. april 2023 Du skriver altfor lite informasjon til at vi skal kunne hjelpe deg. Gjelder det uansett? Sitter du på PC? Mac? Mobil? Iphone eller android? Er det en bestemt app? Er det kun blått dråpe ikon som dukker opp uansett hva du prøver å kopiere? Anonymkode: b0e13...b28
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #3 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du skriver altfor lite informasjon til at vi skal kunne hjelpe deg. Gjelder det uansett? Sitter du på PC? Mac? Mobil? Iphone eller android? Er det en bestemt app? Er det kun blått dråpe ikon som dukker opp uansett hva du prøver å kopiere? Anonymkode: b0e13...b28 Det gjelder på Android-telefon. Dukker bare opp iblant uten at jeg har foretatt meg noe spesifikt. Det påvirker funksjonaliteten på den måten at lim inn funksjon ikke fungerer. Skjer helt tilfeldig plutselig er dråpen borte og alt fungerer Anonymkode: f8bf5...e6d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #4 Skrevet 18. april 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det gjelder på Android-telefon. Dukker bare opp iblant uten at jeg har foretatt meg noe spesifikt. Det påvirker funksjonaliteten på den måten at lim inn funksjon ikke fungerer. Skjer helt tilfeldig plutselig er dråpen borte og alt fungerer Anonymkode: f8bf5...e6d Er telefonen oppdatert til nyeste versjon? Hvilken android versjon ligger inne? Anonymkode: b0e13...b28
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #5 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er telefonen oppdatert til nyeste versjon? Hvilken android versjon ligger inne? Anonymkode: b0e13...b28 8.0.0 versjon Anonymkode: f8bf5...e6d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #6 Skrevet 18. april 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: 8.0.0 versjon Anonymkode: f8bf5...e6d Det kan være alt fra en app med bug til en widget. Anbefaler at du tar en gjennomgang av apper på telefonen og fjerner alt som du ikke bruker. Alternativt tilbakestiller hele telefonen. Ett raskt googlesøk tilsier at facebook messenger hadde en bug med dette, at det skulle være chat bobbelen. Det kan være en vær widget som prøver å finne GPS signal. Anonymkode: b0e13...b28
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #7 Skrevet 18. april 2023 Tilbakestille, mener du da at jeg bør oppgradere til en nyere versjon? Jeg har en eldre modell. Galaxy s7.Forøvrig vært kjempefornøyd med den da god funksjonalitet og virker nærmest uslitelig Anonymkode: f8bf5...e6d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #8 Skrevet 18. april 2023 💧Vanndråpe? Ligger som en ordinær emoji hos meg. Anonymkode: 4857e...c5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå