AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #1 Del Skrevet 17. april 2023 Jeg er student som tidligere aldri har jobbet over frikortgrensen, bare jobbet småjobber her og der. Men i år ser jeg at jeg kommer til å gå over frikortgrensen på neste lønning. Har så klart aldri gjort dette før så aner jo ikke hva jeg skal skrive inn på hvor mye jeg skal tjene i år? Hvor mye jeg jobber og tjener varierer jo mye fra måned til måned. Noen måneder jobber jeg mye, og andre bare noen helger og helligdager hvis jeg har mange eksamener og praksis. Takker på forhånd for svar, hilsen student som blir forvirret av info på nettsiden til skatteetaten... Anonymkode: ff800...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #2 Del Skrevet 17. april 2023 Du kan skrive inn hva du tror. Om de skulle endre seg, så kan skattekortet alltid endres. Prøv å regn ut et snitt av hva du har jobber så langt, og legg på litt ekstra for sommerjobbing. Anonymkode: 86ef1...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 17. april 2023 #3 Del Skrevet 17. april 2023 Ta en ca ....la oss si du vet at du vil tjene 1000 i mnd....da seter du 3000 i mnd..og ganger 3000 fra du begynte å jobbe til 31 desember. Og ta med det du eventuelt har tjent til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå