Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lurven
Skrevet
Cid skrev (5 minutter siden):

🤢🏃‍♂️

Til dorullnisser

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hamstret, men er tre ting jeg vurderer å kjøpe nok av til et par uker. Så at Bremykt, Yoplait youghurt og Mills Majones er i faresonen fra fredag. Bare youghurt som er til meg, men den spiser jeg en av hver dag. Har diabetes, så litt vrien i matveien. Brus, øl, potetgull og godteri er helt uinteressant for meg.

Anonymkode: dcff6...401

AnonymBruker
Skrevet
On 4/17/2023 at 12:20 PM, AnonymBruker said:

Blir så irritert på folk som hamstrer!! De har jo gått ut og sagt at det skal være nok varer til alle en stund dersom man IKKE hamstrer. Folk er så egoistiske !

Anonymkode: f32b0...b38

Ikke som går ut i media og sier ikke hamstre, vet godt at da blir det hamstring. 

Anonymkode: e2e45...dc3

AnonymBruker
Skrevet

Blir oppgitt selv. Hamstring medfører ikke stort annet enn å ødelegge for andre. 

Anonymkode: 57806...0b8

Skrevet
Cid skrev (15 minutter siden):

Rask vei til akutten det 😆

Nah, men tannlegen blir sur

Skrevet
Topsi skrev (Akkurat nå):

Nah, men tannlegen blir sur

Mens det blir jul og bursdag samtidig for Karius og Baktus

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Mens det blir jul og bursdag samtidig for Karius og Baktus

jupp 🎂

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bare i norske butikker at det kan gå tomt? Får vel fortsatt kjøpt brus, snacks og godteri på butikker som Normal, Tiger og andre utenlandske butikker..

Anonymkode: 140e0...278

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår virkelig ikke oppstyret, kan noen forklare meg? 

Dersom det er tomt for en spesifikk sjokolade er det vel bare å kjøpe en annen type? Det samme gjelder vel for brus og øl også? Er folk virkelig så lite fleksible at de MÅ ha ringnes øl, stratos og pepsi? 😅

Anonymkode: 9cb29...9c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår virkelig ikke oppstyret, kan noen forklare meg? 

Dersom det er tomt for en spesifikk sjokolade er det vel bare å kjøpe en annen type? Det samme gjelder vel for brus og øl også? Er folk virkelig så lite fleksible at de MÅ ha ringnes øl, stratos og pepsi? 😅

Jeg må i hvert fall ha de billigste alternativene av alt ellers går det ikke rundt økonomisk.

Anonymkode: 6f6e5...d55

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg må i hvert fall ha de billigste alternativene av alt ellers går det ikke rundt økonomisk.

Det rimeligste er vel å droppe både brus, øl, potetgull og sjokolade. Dette er jo varer man på ingen måte trenger (med mindre man kanskje er alkoholiker?) 

Full forståelse for varer man virkelig har behov for i hverdagen som grønnsaker, smør, brød, melk etc. 

Men at folk går bananas for øl, Pepsi og stratos? 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det rimeligste er vel å droppe både brus, øl, potetgull og sjokolade. Dette er jo varer man på ingen måte trenger (med mindre man kanskje er alkoholiker?) 

Full forståelse for varer man virkelig har behov for i hverdagen som grønnsaker, smør, brød, melk etc. 

Men at folk går bananas for øl, Pepsi og stratos? 😅

Problemet var ikke at folk hamstret brus, øl, potetgull og sjokolade. Som du er inne på så kjøper jeg aldri sånt uansett. Problemet var at folk ble hysteriske og hamstret alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...