AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Del Skrevet 16. april 2023 Noen menn der ute som har erfaringer med ukrainske damer? Eller som har venner/bekjente som har vært med noen Ukrainere? Anonymkode: 6de91...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Del Skrevet 16. april 2023 Min erfaring med ukrainske damer er at de er forskjellige. Akkurat som damer fra alle andre land. Anonymkode: ee1c0...780 23 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Del Skrevet 16. april 2023 Hvorfor akuratt ukrainsk? Om du tenker på å få overtaket på en krigstraumatisert ungjente som ikke har noen i dette landet og blir avhengig av deg for å overleve så bør du gå noen runder med deg selv Anonymkode: 589c1...c1a 36 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Del Skrevet 16. april 2023 Mitt inntrykk er at de som har kommet til Norge det siste året er beintøffe. Og jeg har en mistanke om at de ikke er noe for den typen menn på Kvinneguiden som stiller spørsmål om ukrainske damer er noe å satse på. De fortjener noen skikkelig trygge og bra menn. Anonymkode: 053c6...062 27 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #5 Del Skrevet 16. april 2023 Har kjennskap til 2 venniner av fruen fra ukraina, 25 og 29 år gammle. Like sære som norske kvinnfolk. Og på mange vis mye værre da dem internt konkurerer seg i mellom om hvem sin mann som er rikest, har dyrest bil, dyrest klær osv.. Hadde styrt unna om jeg var deg. Anonymkode: 33549...555 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #6 Del Skrevet 16. april 2023 Vel ukrainske kvinner har vært en vanlig importvare i vesteuropa i iallfall 20-30 år, omtrent på linje med damer fra Thailand og Filippinene. At de fortsatt er tilgjengelige har lite med krigen å gjøre. Tipper erfaringene er som med andre kvinner som lar seg selge til menn som ikke lykkes på hjemmemarkedet: det varer en stund, og så skjærer det seg etterhvert som kvinnen kommer i posisjon til å skaffe seg et bedre liv. Anonymkode: 71535...4b1 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 16. april 2023 #7 Del Skrevet 16. april 2023 Er mange menn som jakter på damer i en utsatt situasjon, for da håper de at de er lettere å manipulere. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #8 Del Skrevet 16. april 2023 Gold-diggers er veldig ofte noe man finner fra Ukraina. Disse barbie aktige damene med ducklips og nesa nedi mobilen hele dagen. Det er helt vanvittig med dating sider derifra. Har dere aldri sett 90 day fiance? Anonymkode: c770f...661 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #9 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har kjennskap til 2 venniner av fruen fra ukraina, 25 og 29 år gammle. Like sære som norske kvinnfolk. Og på mange vis mye værre da dem internt konkurerer seg i mellom om hvem sin mann som er rikest, har dyrest bil, dyrest klær osv.. Hadde styrt unna om jeg var deg. Anonymkode: 33549...555 Frua mi er IKKE Ukrainer! Hu har 2 venniner som er det. Bare for å nevne det Anonymkode: 33549...555 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #10 Del Skrevet 16. april 2023 https://www.thesun.co.uk/news/18638671/ukraine-refugee-left-partner-love/ Anonymkode: 9eb68...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #11 Del Skrevet 16. april 2023 Forferdelig måte noen av dere snakker om kvinner på. Det høres ut som noen av dere er på jakt etter en hund. Jeg jobber med ukrainske kvinner. De er ulike, alkurat som andre kvinner. Kanskje dere heller skulle fokusere på å finne en likeverdig partner å dele livet med, uansett hvor hun kommer fra. Kanskje ei dere har noe til felles med, og deler verdier med. Anonymkode: 4fac1...9c3 15 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #12 Del Skrevet 16. april 2023 Øst europeiske kvinner finner seg ikke så mye tull som norske kvinner gjør, så lykke til med å forsøke utnytte dem. Anonymkode: a1afd...a0f 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 16. april 2023 #13 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vel ukrainske kvinner har vært en vanlig importvare i vesteuropa i iallfall 20-30 år, omtrent på linje med damer fra Thailand og Filippinene. At de fortsatt er tilgjengelige har lite med krigen å gjøre. Tipper erfaringene er som med andre kvinner som lar seg selge til menn som ikke lykkes på hjemmemarkedet: det varer en stund, og så skjærer det seg etterhvert som kvinnen kommer i posisjon til å skaffe seg et bedre liv. Anonymkode: 71535...4b1 At du kaller Ukrainske kvinner importvare er bare avskyelig😡 4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #14 Del Skrevet 16. april 2023 Den ukrainske dama jeg kjente da jeg var yngre, tok en del plass. Visste bedre enn alle andre, og svært opptatt av materielle goder. Hyggelig, for all del, men i små doser. Anonymkode: 44146...7aa 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 16. april 2023 #15 Del Skrevet 16. april 2023 3 minutter siden, Adrenalina1 said: At du kaller Ukrainske kvinner importvare er bare avskyelig😡 Det er jo noe feministene antyder og, gamle mislykkede menn som "bare henter seg ei fra xxxx". Jeg mener vi alle skal tenke litt mer på hvorfor vi må putte andre i båser, båser med negative navn og assosiasjoner. Ikke alle som har kjæreste fra utlandet, heller ikke fra fattige land, utnytter henne (eller han). Og ikke alle fra Thailand eller Filipinene er underordnet sin mann, det finnes sterke selvstendige kvinner der og. Med de holdningene til utenlandske kvinner som man finner blant norske damer så ville jeg tenkt meg om mange ganger før jeg flyttet hjem med en kjæreste fra Asia, selv om hun var fra de øvre samfunnslag og hadde doktorgrad ville hun og jeg blitt stigmatisert av alle kvinner som så oss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #16 Del Skrevet 16. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jepp, jeg har mange venner med utenlandske kjærester. alle ble passport bros i 2020 2021 ish har 3 venner inkl meg selv med utenlanske kjærester meg selv har kjæreste fra bogota columbia, 10 år yngre, sprettrumpe, langt hår , feminin, slank og behandler meg som en konge så har vi min nærmeste kompis han har en fra brasil, hun er samme som min, ekstremt fysisk vakker, 10 år yngre og behandler kompisen min veldig godt Kompisen av bestevennen min har kjæreste fra thailand, hun er 21 slank lav og veldig underdaning. jeg liker ikke asiatere men hun er svært pen for å være fra asia han siste , min fetter fikk seg kjæreste fra kiev, en god stund før krigen begynte. hun er svært pen, feminin går alltid kledd fint og som de andre behandler ham svært pent. søk opp passport bros, det er en gammel bevegelse som nylig ble en trend, det er rett og slett helt vanlige menn fra vesten som ble lei kravstore vestlige kvinner som har lite eller ingenting å tilby. utenlanske kvinner er mye mye mye mer verdt kjenner ikke deg helt men her kan jeg gi noen tips fra min oppfatning sør amerika - de fysisk peneste damene, dvs de som har perfekt kropp, hår og utseende. de er svært opptatt av sin egen kropp, så de fleste kvinner jeg har sett har squatt rumpe deluxe og mange har operert. mye silikonpupper fillers og aktiv treningslivstil er helt vanlig i columbia, alt for å holde seg bra . de er også opptatt av helse og vil at du også skal være det. de er veldig flink til å lage mat, veldig glad i sex, veldig sosial og vennlig. De er veldig lett å snakke med, du kan gå opp til dem å prate helt vanlig uten å bli sett på som en creep som her i norge. dessverre snakker de fleste kun gebrokkent engelsk. så det kan være et problem. anbefaler deg å lære deg spansk. ellers må du snakke engelsk og bruke translator asia/thailand veldig underdaninge kvinner, liker du å være sjef så blur du garantert sjef her. glad i sex glad i å lage mat , tar vare på mannen sin mer enn du tar vare på henne. gjør basicly det du sier til enhver tid. veldig familiorientert og setter mannen alltid først ukraina/øst europa forsatt opptatt av kjønnsroller, dvs du skal tjene mest penger og hun skal ta seg av alt av hus og hjem men også jobbe, bare ikke like mye. også veldig glad i sex, glad i å lage mat, styre og stelle hjemme. øst europeiske kvinner er svært opptatt av maskuline menn. dvs menn som er menn, litt høye kraftige med litt muskler. er også en fordell å ha en grei jobb da de forventer at du tjener mer, men de forventer absolutt ingenting av deg iforrm for husarbeid. de er veldig old school, som sag gammle kjønnsroller og mannen må være gentleman/romantisk av alle disse anbefaler jeg brasil, columbia , den dominikanske republikk eller mexico. Der finner du de mest vakkreste , peneste og deiligste damene som har utseende og genene med seg. uansett hvor du tar fra vil de være mye bedre og lettere å ha med å gjøre enn norske Anonymkode: 12978...180 Hahahaha er Man-Show tilbake?? Er det deg Håvard Lilleheie ? 😆 Anonymkode: c770f...661 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #17 Del Skrevet 16. april 2023 Just now, AnonymBruker said: ikke vær misunnlig fordi du er singel bitter og gammel Anonymkode: 12978...180 Feil.feil og feil 😂 Anonymkode: c770f...661 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #18 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): øst europeiske kvinner er mye bedre enn norske, det er en grunn til at de har lav skillsmissestatistikk, fordi forholdene er bra og de verdsetter mannen. De er forsatt opptatt av gode gammle kjønnsroller og ikke som i norge hvor man kun skal ha gammle kjønnsroller når det passer kvinner best og likestilling når de trenger det. i norge har vi 3 x ganger så høy skillsmissestatistikk som i ukraina Anonymkode: 12978...180 Anonymkode: 9eb68...df1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #19 Del Skrevet 16. april 2023 Just now, AnonymBruker said: Anonymkode: 9eb68...df1 Har lite med at damene der er så mye "bedre" Alt dreier seg om at Norske damer generelt er økonomisk uavhengige av mannen. I Ukraina er det nok ikke slik. Anonymkode: c770f...661 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #20 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jepp, jeg har mange venner med utenlandske kjærester. alle ble passport bros i 2020 2021 ish har 3 venner inkl meg selv med utenlanske kjærester meg selv har kjæreste fra bogota columbia, 10 år yngre, sprettrumpe, langt hår , feminin, slank og behandler meg som en konge så har vi min nærmeste kompis han har en fra brasil, hun er samme som min, ekstremt fysisk vakker, 10 år yngre og behandler kompisen min veldig godt Kompisen av bestevennen min har kjæreste fra thailand, hun er 21 slank lav og veldig underdaning. jeg liker ikke asiatere men hun er svært pen for å være fra asia han siste , min fetter fikk seg kjæreste fra kiev, en god stund før krigen begynte. hun er svært pen, feminin går alltid kledd fint og som de andre behandler ham svært pent. søk opp passport bros, det er en gammel bevegelse som nylig ble en trend, det er rett og slett helt vanlige menn fra vesten som ble lei kravstore vestlige kvinner som har lite eller ingenting å tilby. utenlanske kvinner er mye mye mye mer verdt kjenner ikke deg helt men her kan jeg gi noen tips fra min oppfatning sør amerika - de fysisk peneste damene, dvs de som har perfekt kropp, hår og utseende. de er svært opptatt av sin egen kropp, så de fleste kvinner jeg har sett har squatt rumpe deluxe og mange har operert. mye silikonpupper fillers og aktiv treningslivstil er helt vanlig i columbia, alt for å holde seg bra . de er også opptatt av helse og vil at du også skal være det. de er veldig flink til å lage mat, veldig glad i sex, veldig sosial og vennlig. De er veldig lett å snakke med, du kan gå opp til dem å prate helt vanlig uten å bli sett på som en creep som her i norge. dessverre snakker de fleste kun gebrokkent engelsk. så det kan være et problem. anbefaler deg å lære deg spansk. ellers må du snakke engelsk og bruke translator asia/thailand veldig underdaninge kvinner, liker du å være sjef så blur du garantert sjef her. glad i sex glad i å lage mat , tar vare på mannen sin mer enn du tar vare på henne. gjør basicly det du sier til enhver tid. veldig familiorientert og setter mannen alltid først ukraina/øst europa forsatt opptatt av kjønnsroller, dvs du skal tjene mest penger og hun skal ta seg av alt av hus og hjem men også jobbe, bare ikke like mye. også veldig glad i sex, glad i å lage mat, styre og stelle hjemme. øst europeiske kvinner er svært opptatt av maskuline menn. dvs menn som er menn, litt høye kraftige med litt muskler. er også en fordell å ha en grei jobb da de forventer at du tjener mer, men de forventer absolutt ingenting av deg iforrm for husarbeid. de er veldig old school, som sag gammle kjønnsroller og mannen må være gentleman/romantisk av alle disse anbefaler jeg brasil, columbia , den dominikanske republikk eller mexico. Der finner du de mest vakkreste , peneste og deiligste damene som har utseende og genene med seg. uansett hvor du tar fra vil de være mye bedre og lettere å ha med å gjøre enn norske Anonymkode: 12978...180 Min øst-europeiske venninne gjør absolutt ingenting hjemme. Hun rydder ikke, lager ikke mat. Hun ser på fotball og drikker øl. Og ja, kjæresten hennes må tjene mer OG rydde / vaske hjemme mens hun koser seg med fotballen Anonymkode: 0353d...652 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå