Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 Hvis man f.eks er på do og har litt utflod i underbuksa, er det da vanlig at man kjenner en liten syrlig dunst stige opp? (ikke vond)
Gjest VillVakkerUng&Yndig Skrevet 3. januar 2006 #2 Skrevet 3. januar 2006 kan være vanlig ja. spesielt hvis du har brukt polyester truser og den slags. ellers så kan det kanskje være bakteriell vaginose?
Gjest 2324 Skrevet 3. januar 2006 #3 Skrevet 3. januar 2006 (endret) Jeg trodde BV luktet råtten fisk jeg, men siden jeg aldri har hatt det vet jeg jo ikke.. Endret 3. januar 2006 av Milah
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #4 Skrevet 3. januar 2006 Jeg trodde BV luktet rotten fisk jeg, men siden jeg aldri har hatt det vet jeg jo ikke.. ← Stemmer. BV har en karakteristisk lukt som minner om råtten fisk. Lukten er spesielt merkbar etter samleie og ved menstruasjon. Ved sopp er utfloden hvit og klumpete og lukter ofte syrlig - altså ikke fisk.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 3. januar 2006 #5 Skrevet 3. januar 2006 Jeg har det slik som trådstarter, og det regner jeg som normalt for meg.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #6 Skrevet 3. januar 2006 Er det sopp som gir sur lukt? Jeg er plaget med gul/hvit, tykk utflod og en sur lukt, men merker ikke noe spesielt til den karakteristiske kløen. Kan det likevel være sopp? :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå