Gå til innhold

Kunne du datet en mann med denne stilen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne jeg ha gjort. Kunne jo fått enda flere kjoler selv. Spart mye penger ved å bli samboer med wn som ikledde seg kjoler.

Anonymkode: 8a81c...4fe

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner dere godt. Akkurat som det blir faen meg for dumt å date kvinner som går i olabukse og genser. Kvinner skal være kvinner, så frem med korsettet!

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den første er ikke fin på noen, mann eller dame, men de andre to er greit. Jeg tenner ikke på transvertitter mens de er i dameklær (har null problemer med det ellers), men menn som liker å utforske ulike klesuttrykk som menn er ikke noe problem. Gjerne den mer maskuline varianten, som på det siste bildet.

Anonymkode: e9c2d...06c

Skrevet

Det kunne jeg nok :) Alltid likt menn i skjørt.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke en mann med såpass med stil ville vurdert å date meg😊Ellers kan folk få gå med det de vil, akkurat som jeg foretrekker å få gå med det jeg vil. 

En med denne stilen går jeg ut fra at har interesse for mote og estetikk, og derfor tipper jeg at vedkommende kanskje søker til en med tilsvarende interesse og estetisk sans. Uansett ville jeg sett ut som en boms ved siden av.. 

Anonymkode: e4c6c...f82

Skrevet

Ja det kunne jeg nok. 

Skrevet

Syntes ikke den kjolen var særlig fin, så nei. 

Menn som ikke kler seg tradisjonelt maskulint? Ja, det kunne jeg godt.

Konseptet med herreklær og dameklær er litt tullete spør du meg, damer begynte jo (heldigvis) å gå med bukser for lenge siden. Hvorfor skal ikke menn kunne velge skjørt? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det kunne jeg sannsynligvis ikke, da personligheten trolig nok ville vært for feminin og ikke etter min smak. Men hvis han viste seg en fantastisk tiltrekkende og god personlighet, så ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...