Gå til innhold

Ungen slo av vaskemaskinen


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Toåringen slo av vaskemaskinen mens den var midt i et program. Hva gjør man da egentlig?? 

Jeg skrudde den på igjen og satte på et annet program, er det det man gjør? Hvis jeg skal starte på nye to timer blir jo det unødvendig.. 

Anonymkode: 01727...12a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville startet vaskeprogrammet om igjen. Ikke værre enn det. 

  • Liker 3
Skrevet

Bruk barnesikring fra nå av.

AnonymBruker
Skrevet
Krist1an skrev (16 minutter siden):

Bruk barnesikring fra nå av.

Ja det er det kanskje på den, takk 😊

Anonymkode: 01727...12a

AnonymBruker
Skrevet
LadyGrey skrev (21 minutter siden):

Ville startet vaskeprogrammet om igjen. Ikke værre enn det. 

Okay så bra, husker bare de gangene man har kommet borti noe så er alt klikk 😅

Anonymkode: 01727...12a

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...