AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Toåringen slo av vaskemaskinen mens den var midt i et program. Hva gjør man da egentlig?? Jeg skrudde den på igjen og satte på et annet program, er det det man gjør? Hvis jeg skal starte på nye to timer blir jo det unødvendig.. Anonymkode: 01727...12a
LadyGrey Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Ville startet vaskeprogrammet om igjen. Ikke værre enn det. 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 Krist1an skrev (16 minutter siden): Bruk barnesikring fra nå av. Ja det er det kanskje på den, takk 😊 Anonymkode: 01727...12a
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #5 Skrevet 16. april 2023 LadyGrey skrev (21 minutter siden): Ville startet vaskeprogrammet om igjen. Ikke værre enn det. Okay så bra, husker bare de gangene man har kommet borti noe så er alt klikk 😅 Anonymkode: 01727...12a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå