AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Del Skrevet 15. april 2023 Har dere noen tips? Jeg trenger full coverage da jeg dessverre har slitt med alvorlig acne, og har mye arr og ujevnheter. Brukte tidligere en fra Lancôme, men de har sluttet med den fargen jeg brukte. Betaler gjerne litt ekstra for en god foundation. Anonymkode: 6b4df...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Del Skrevet 15. april 2023 Ser at LavaArt får mye skryt i kommentarfelt og reviews, men har ikke prøvd de selv. Anonymkode: 252c3...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #3 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg har en god concealer fra Fenty beauty, så kanskje de har en god foundation også? Lumene sin cover stick er også god, om det er noen steder som trenger ekstra dekk. Anonymkode: 979ab...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #4 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg liker yves saint laurent sin double wear godt Anonymkode: c5249...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #5 Del Skrevet 15. april 2023 Dermacol er den med best dekk. Benyttet av filmindustrien siden 1960 tallet. De har den på luxplus. Brukes til å dekke tatoveringer bla. Vil du ha en mainstream er Este lauder double wear et godt valg. Anonymkode: cd246...fab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #6 Del Skrevet 15. april 2023 Mac studio fix. De har i over 40 fargetoner så du finner en som passer perfekt til din hud. Sitter lengst og best av alle heldekkende jeg har prøvd. Dra på en mac butikk eller kicks som selger mac for å finne din hudtone Estee lauder double wear er en kultfavoritt blandt mange men jeg syns den så helt grusom ut på og den ga meg kviser Det sagt jeg har sluttet med heldekkende foundation nå og bruker tynn foundation i ansiktet og kun concealer der jeg trenger dekk. Det ser mye bedre ut enn full maske Anonymkode: 1213f...359 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #7 Del Skrevet 15. april 2023 Sjekk ut qkoreancosmetics.no søk gjerne opp på Instagram, masse gode tips og erfaringer det. make upen er fantastisk! Så utrolig godt dekkende, men likevel så naturlig og glødende resultat. God for huden, lett på og lett å legge. Sjekk gjerne hudpleien også, hva den kan gjøre for både acne og arr 👌😊 Anonymkode: 9d090...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #8 Del Skrevet 15. april 2023 Dior skin forever Anonymkode: 0cdfd...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå