Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 (endret) Noe jeg mangler...? Alkohol (10.000,-) Bil fra kirken (1.500,-) Dress til mannen (5-10.000,-) Fotograf (6200,-) Invitasjoner (nesten alle sendt ut) Brudebukett, blomster og pynt i lokale (2000,-) Prøve kjole igjen, sy inn på siden (500,-?) Lage sanghefte (meny?) og kirkeprogram (?) Sette opp ønskeliste Bestille bryllupskaken (2000,-) Finne hvem som kan filme og ta bilder i kirke/lokalet Kjøpe smykke, slør og veske Frisør og sminke & sminke til forlover (ca. 3400,-) Bryllupsreise 2 uker. Avtale tid med prest Musikk i lokalet.. Sende inn skjema Hvordan gjør dere det med musikk i kirken? Evt kun orgel? Kjenner ingen som "passer inn" med musikken i kirken akkuratt.. Endret 3. januar 2006 av Epica
Gjest gjest Skrevet 3. januar 2006 #2 Skrevet 3. januar 2006 Vi hadde 4 personer som filmet underveis i middagen for at ikke en skulle måtte filme alle taler alene. Men det ble ikke avtalt dem imellom hvem som skulle filme hva.. Så dessverre ble hverken min fars, eller mannens fars tale filmet.. Og det er virkelig noe jeg skulle ønske vi hadde!! Men oppi alt annet vi hadde å tenke på, så glemte vi å organisere dette... Så sørg for at dere har noen til å filme spesifikt det dere vil ha!!
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #4 Skrevet 4. januar 2006 Lag lister over hva du vil at skal filmes/fotograferes bordkort som tidligere nevnt ja bordplassering kjøreplan for dagen undertøy til deg og mannen... bryllupsnatta - hvor? fin en stor veske som kan stå på ved badet med sminke, gnagsårplaster, ekstra strømper etc alt jeg kom på i farta... Msikk i kirka er det vel endel som bruker saksofon, trompet, fløyte. men de fleste bruker vel bare orgel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå