Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei av å søke jobber. Jeg vil at arbeidsgivere skal søke meg, og komme med tilbud til meg som jeg kan sitte på hytta og vurdere i ro og mak.

Hvilken utdanning bør jeg ta? Jeg har realfag fra videregående. Fra det jeg har lest i mediene er det i alle fall disse yrkesgruppene som blir headhuntet under studiene.

- Elektroingeniør

- Petroliumsingeniør

- Dataingeniør

- Sivilingeniør

- Sykepleier

- Medisin

Flere alternativer?

Anonymkode: 416dc...392

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IT bransjen er det ofte mange headhuntere om man har sånn nogenlunde oppdatert profil på LinkedIn. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Selgere. 

Anonymkode: 43163...46b

AnonymBruker
Skrevet

Velg heller en utdanning som du er interessert i. Å søke jobber tar noen måneder av livet ditt. Jobben og utdanningen skal du leve med i 30-40 år. 

Anonymkode: 09810...61e

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt innen IT.

Det er den bransjen det skrikes mest etter folk. Og det kommer bare til å bli verre for arbeidsgivere å finne folk, for alt blir mer og mer IT basert i samfunnet. Så IT er det sikreste valget.

Anonymkode: 83228...a18

AnonymBruker
Skrevet

Master i regnskap og revisjon er det også stor interesse og behov for. Revisjonsfirmaene ønsker å få tak i deg allerede når du starter på mastern, og gir ganske ålreite stipender for å ta MRR.

Anonymkode: 1ab54...ca0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er lei av å søke jobber. Jeg vil at arbeidsgivere skal søke meg, og komme med tilbud til meg som jeg kan sitte på hytta og vurdere i ro og mak.

Hvilken utdanning bør jeg ta? Jeg har realfag fra videregående. Fra det jeg har lest i mediene er det i alle fall disse yrkesgruppene som blir headhuntet under studiene.

- Elektroingeniør

- Petroliumsingeniør

- Dataingeniør

- Sivilingeniør

- Sykepleier

- Medisin

Flere alternativer?

Anonymkode: 416dc...392

Helt merkelig holdning til arbeidsliv og jobbmulighet. Du bør jo først finne en type utdanning som passer deg og deretter fullføre den. Duste tråd fra et troll!🧌🧌🧌🧌🧌

AnonymBruker
Skrevet

Er siv.øk med revisjonserfaring og ledererfaring, får 4-5 oppringninger i året med oppfordring om å intervjue til (ofte spennende) stillinger.

Anonymkode: 85433...142

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt headhuntet både som lærer og ingeniør.

Anonymkode: b07ee...390

Skrevet

Jeg jobber mot en bachelor i IT faget. På høyskolen tilbys det flere IT-fag (digital etterforskning, cybersikkerhet, ++) og veldig mange har fått jobb innen tredjeåret er omme. Selv er jeg på andreåret og har fått et par tilbud allerede. Så min abefalning er IT.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i IT og får nye henvendelser fra headhuntere på LinkedIn flere ganger i uka.

Anonymkode: a8635...b09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
kronblad skrev (3 timer siden):

Jeg jobber mot en bachelor i IT faget. På høyskolen tilbys det flere IT-fag (digital etterforskning, cybersikkerhet, ++) og veldig mange har fått jobb innen tredjeåret er omme. Selv er jeg på andreåret og har fått et par tilbud allerede. Så min abefalning er IT.

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg jobber i IT og får nye henvendelser fra headhuntere på LinkedIn flere ganger i uka.

Hva slags IT-utdanning har dere? Vær så snill svar fort, fristen går ut om 2,5 time.

Anonymkode: d73e4...99c

AnonymBruker
Skrevet

De tok IT på Noroff

Anonymkode: c3493...be7

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva slags IT-utdanning har dere? Vær så snill svar fort, fristen går ut om 2,5 time.

PROSA, UiO

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

PROSA, UiO

Takk. Da er søknaden sendt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...