AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Del Skrevet 14. april 2023 Når en har opplevd dødsfall av ungt familiemedlem i mc ulykke, fått akutt og alvorlig sykdom i familien der vi har gått i konstants sjokk, redsel og uro i over en mnd. hvordan forebygge at man ikke går på en smell når alt begynner å roe seg? Anonymkode: c476c...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Del Skrevet 15. april 2023 Vanskelig å si. Livet vender tilbake til hverdagen ganske naturlig når man må tilbake på jobb eller studier. Nå vet ikke jeg hvor du er i livet. Har du barn? Jobber eller studerer du? Personlig så har jeg veldig trua på å ta hverdagen tilbake ganske kjapt selv etter traumatiske hendelser. For meg har det aldri hjulpet å sitte hjemme å ta det med ro. Jeg er gift og prater mye med mannen min. Bruker også nære familiemedlemmer for å ventilere, de vet jo som regel hva man går igjennom om man har mistet et nært familiemedlem. Etter en stund når jeg fikk litt avstand til det som skjedde fikk jeg behov for å snakke med noen andre og da fant jeg en fantastisk prest via en samtaletjeneste på jobben. Pass på å få nok søvn. Lev sunt (unngå for mye alkohol, pass på å få litt mosjon, gå turer for å lufte hodet). Snakk om det som har skjedd med noen du er fortrolig med. Anonymkode: 7c711...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå