Gå til innhold

FB og bilder ved hver kommentar..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen må visst legge ved bilder hver eneste gang de kommenterer noe på FB. Jeg finner det irriterende og forstyrrende med blinkende og glorete bilder. Er de kanskje litt "enkle" de som gjør dette?

Anonymkode: 66836...a14

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen må visst legge ved bilder hver eneste gang de kommenterer noe på FB. Jeg finner det irriterende og forstyrrende med blinkende og glorete bilder. Er de kanskje litt "enkle" de som gjør dette?

Jeg sletter slikt. No shame. Sletter og flaue kommentarer fra tante Magda på 78. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mamajune11 skrev (16 minutter siden):

Jeg sletter slikt. No shame. Sletter og flaue kommentarer fra tante Magda på 78. 

TS: Personlig har jeg ikke fått så mange slike, men jeg ser spesielt i grupper at det er de samme som driver slik. Får vondt i øynene av de blinkende fargene😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/14/2023 at 10:14 PM, AnonymBruker said:

Tror det har mer med at man sitter på nettbrett eller mobilen, og da får man opp tastaturet med gifs på.

Sånn ellers, er det stort sett eldre mennesker som gjør dette (Ja, nå kaller jeg de over 60 eldre) fordi de ikke har vært på internett så lenge, og de får øynene opp for disse glitter-gifene vi andre fant på tidlig 2000-tallet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...