AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Skrevet 14. april 2023 Er det ok å bruke ullteppe isteden for dyne i senga til 1 åringen? Opplever at pleddet blir sparket mindre av. Lurer også på om ullpledd eller dyne er varmest? Anonymkode: 7dfe6...1ce
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #2 Skrevet 14. april 2023 Det kommer vel an på temperaturen i rommet, om det blir varmt nok. Bruker forsåvidt sovepose på min 1-åring og det fungerer supert! Anonymkode: 6d111...6eb
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #3 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kommer vel an på temperaturen i rommet, om det blir varmt nok. Bruker forsåvidt sovepose på min 1-åring og det fungerer supert! Anonymkode: 6d111...6eb Sovepose er jo det kaldeste. Er dyne eller ullteppe varmest? Det er vel ull som er det? Anonymkode: 7dfe6...1ce
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 Just now, AnonymBruker said: Sovepose er jo det kaldeste. Er dyne eller ullteppe varmest? Det er vel ull som er det? Anonymkode: 7dfe6...1ce Min erfaring er at sovepose er varmt og godt! Ha på ullpysj, så blir det bra. Anonymkode: e28e2...979 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå