Gjest ggjest Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 jeg øsnker å klage påeksamen min. jeg vet at det kan gå begge veier, men akkurat i denne situasjonen tror jeg det bare kan gå en vei i grunn..og det er opp til det positive for meg. eksamen jeg ønsker å klage på er juss eksamen, jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive i klagen. hvor dypt jeg skal gå men jeg ønsker hvertfall at en skal se over den en gang til for sikkerhetsskyld, og slik at jeg har prøvd ut den muligheten. jeg snakket med sensor, og han sa at deler av oppgaven min var bestått men en liten del strøk meg og dermed strøk hele. dette er privatrett eksamen i juss. hva skriver jeg? hvordan går jeg frem?
helenaa Skrevet 3. januar 2006 #2 Skrevet 3. januar 2006 Du kan bare skrive at du klager på karakteren og vil ha den vurdert på nytt. Dersom sensor ga deg noe håp om å stå, eller du har noen punkter du mener burde telle positiv for din del, kan du trekke det fram. Men du trenger ikke begrunne i det hele tatt (selv om det da kanskje høres litt ut som du klager " for sikkerhets skyld" i mine ører).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå