AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #21 Skrevet 14. april 2023 Desember er ikke "nysingel". Vanligvis ville jeg sagt "løp, du er bare en rebound", men se her: eksen min var mildt sagt ikke nysingel, han var alene i 6 år før vi ble sammen, men gjett hva? Han var fortsatt helt crushed på grunn av dama han var sammen med for 17 (!!) år siden. Det er altså mulig at nysingle ikke bryr seg om ekser samtidig som de som har vært single lenge fortsatt drømmer om eksen. You never know Anonymkode: 25cb2...12a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #22 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For å tilby en litt annen synsvinkel - jeg synes ofte menn kaster seg rett inn i et nytt seriøst forhold nesten umiddelbart etter brudd (forutsatt at de ikke ble forlatt og håper å komme tilbake der de var før). Oftere enn ikke synes jeg damen er alene en god stund, mens mannen flytter inn, får barn og er i gang med neste kapittel før man nesten rekker å få med seg at han har truffet noen. Om det føles bra ville jeg ikke dumpet ham "i tilfelle" - men kanskje du skulle være litt avventende med å investere deg fullt og helt dersom du er redd for å bli såret...? Anonymkode: 10b92...7a3 Det virker sånn. Han er klar for et nytt forhold og jeg er ikke der i det hele tatt. Jeg liker ham , men klarer ikke å la vær å være reservert og forsiktig. Det er magefølelsen tror jeg eller frykt for å ikke bli såret. ts Anonymkode: 6be7d...df4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #23 Skrevet 14. april 2023 Ma.Ya skrev (2 minutter siden): Gode råd her! Er viktig å være åpen og ærlig om hvor du står. I et sunt og godt forhold bør man kunne prate om alt. Noen mennesker er jo "seriemonogame". Går fra forhold til forhold, uten at det trenger å være noe veldig galt i det. Ofte fordi man er redd for å være alene, tenker jeg. Sånn er det for meg i alle fall. Ideelt sett bør man sikkert være litt alene mellom forhold og kjenne på det. Det er sunt å vite at man står fint på egne ben. Men man kan ikke alltid styre følelesene sine. Noen forelsker seg fort og lett. Hvordan er historien hans med forhold da, TS? Har han hatt mange forhold før eksen? Hvordan ble det slutt? Jeg ville nok vært mer skeptisk om han ble dumpa, enn om de ble enige eller han gjorde det slutt.. Han påstår at de ble enige og at de 3 siste årene av forholdet var veldig turbulente. Jeg ønsker ikke å grave for mye og han nevner eksen veldig sjeldent. Du stiller veldig bra spørsmål det må jeg undersøke 😅 Forhold før eksen osv. ts Anonymkode: 6be7d...df4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #24 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han er definitivit overgiret. Jeg forstår det ikke pga han kjenner meg ikke godt nok. Det blir nesten du er perfekt for meg vi blir et par. Litt unfair at jeg velger ham bort kun pga han er nysingel. Skal være forsiktig. Takk for svar Anonymkode: 6be7d...df4 Det høres ut som han er mest interessert i et forhold og ikke i deg nødvendigvis Anonymkode: aceb8...b78
Exinferis Skrevet 14. april 2023 #25 Skrevet 14. april 2023 Ett forhold i 9 år kan jo ha vært dødt i 4-5 allerede sånn sett. Noen glir over i bestevennermønster og så forsvinner kjærligheten litt etter litt. Er det tilfellet her så hadde jeg ikke vært så bekymret. Og han er overgiret fordi han tekster og ringer hver dag? Nå er det noen år siden jeg var ute på de evige jaktmarker (og takk og pris for det tydeligvis), men hva er kutyme i en oppstartsfase da? Når alt er nytt og spennende, er det ikke kontakt hver dag da? Eller er det en aldersting?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #26 Skrevet 14. april 2023 Exinferis skrev (4 minutter siden): Ett forhold i 9 år kan jo ha vært dødt i 4-5 allerede sånn sett. Noen glir over i bestevennermønster og så forsvinner kjærligheten litt etter litt. Er det tilfellet her så hadde jeg ikke vært så bekymret. Og han er overgiret fordi han tekster og ringer hver dag? Nå er det noen år siden jeg var ute på de evige jaktmarker (og takk og pris for det tydeligvis), men hva er kutyme i en oppstartsfase da? Når alt er nytt og spennende, er det ikke kontakt hver dag da? Eller er det en aldersting? Kontakt hver dag er et must for meg så den del er ok. Med overgiret mener jeg måten han skriver på og det som kommer ut. Jeg savner deg, gleder meg til fremtiden, føler du er den rette osv. ts Anonymkode: 6be7d...df4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #27 Skrevet 14. april 2023 Menn klarer ikke å være alene. Du blir nok et «rebound». Og han virker desperat i tillegg. Anonymkode: 6a08e...10e 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #28 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kontakt hver dag er et must for meg så den del er ok. Med overgiret mener jeg måten han skriver på og det som kommer ut. Jeg savner deg, gleder meg til fremtiden, føler du er den rette osv. ts Anonymkode: 6be7d...df4 Når noen føler at du er den rette etter så kort tid så ønsker de bare å fylle kjæresteplassen, ikke at du skal være kjæresten. Han kjenner deg jo ikke en gang. Anonymkode: aceb8...b78 1
Flintis Skrevet 14. april 2023 #29 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har datet et par nysingle menn og min opplevelse er at jeg blir brukt som en "rebound", og at de i det tidsrommet sjeldent er interessert i at forholdet utvikler seg på noe måte. Har sluttet med dette nå, er en lei situasjon å stå i når man liker dem. Anonymkode: 8fa1b...db2 Hva betyr rebound i denne sammenhengen?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #30 Skrevet 27. juli 2023 Hvordan gikk det, ts? Anonymkode: 0a8fa...7f3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #31 Skrevet 27. juli 2023 Jeg traff mannen min ca 8-9mnd etter det var slutt med x’en hans. Ingen barn eller giftemål, men dem bodde fortsatt sammen (tok tid å få solgt huset). Han var veldig ferdig med henne, og forholdet hadde vært dødt lenge før det ble slutt også. Vi er nå på år 13 sammen, har barn og er gift. Det var aldri noe problem, og jeg var absolutt ikke hans «rebound». Jeg hadde forøvrig bare vært singel i 3mnd selv, og han var heller ikke min rebound. Det var bare tilfeldig at vi møttes relativt kort tid etter vi var blitt single. Begge to hadde vært den parten som gikk fra x’en. Så begge var jo ferdige med det forrige forholdet. Anonymkode: cbe6a...d54
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #32 Skrevet 27. juli 2023 Skal ALDRI ALDRI ALDRI være den første en mann dater eller er sammen med etter et langt forhold, har brent meg på det flere ganger. Anonymkode: 909a8...041
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå