Gå til innhold

Date nysingel mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han virker veldig interessert og på og det er det gjør meg litt skeptisk...

Han har vært i et langt forhold uten barn i 9 år. Der ble slutt i desember. Bildene sv han og eksen er fremdeles på sosiale medier. Både på hans og hennes profil .

Noen som har vært i samme situasjon og hva bør jeg være obs på ? 

Anonymkode: 6be7d...df4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet et par nysingle menn og min opplevelse er at jeg blir brukt som en "rebound", og at de i det tidsrommet sjeldent er interessert i at forholdet utvikler seg på noe måte. Har sluttet med dette nå, er en lei situasjon å stå i når man liker dem. 

Anonymkode: 8fa1b...db2

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har datet et par nysingle menn og min opplevelse er at jeg blir brukt som en "rebound", og at de i det tidsrommet sjeldent er interessert i at forholdet utvikler seg på noe måte. Har sluttet med dette nå, er en lei situasjon å stå i når man liker dem. 

Anonymkode: 8fa1b...db2

Dette🙌🏼 Samme erfaring her!

Anonymkode: 46f93...ac0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette🙌🏼 Samme erfaring her!

Anonymkode: 46f93...ac0

Me three🙄

Anonymkode: 8dd9b...26e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Me three🙄

Anonymkode: 8dd9b...26e

Me four..

Klarer ikke menn å være alene 5 min eller?

Anonymkode: aceb8...b78

AnonymBruker
Skrevet

Samme her.

Hvor nysingel han er spiller helt klart inn også. Og hvordan han snakker om eksen.

Jeg ville vært ærlig om skepsisen og at du liker ham, men sagt at fordi han så nylig har kommet ut av et langvarig forhold så vil du bruke god tid på å bli kjent før dere går videre til å ev. bli kjærester og ha sex.

Så får han vise hvor seriøs han er.

Anonymkode: f9d70...139

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig vil han bare ha en rebound eller noe uforpliktende. Når han kommer fra et 9 år langt forhold vil han ikke binde seg igjen på noen år 

Anonymkode: 97a1c...995

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Me four..

Klarer ikke menn å være alene 5 min eller?

Jo, jeg har vært alene i 14 år  fordi jeg ikke har funnet den rette ennå så det klarer jeg fint. 

Endret av Serafin
AnonymBruker
Skrevet
Serafin skrev (1 minutt siden):

Jo, jeg har vært alene i 14 år  fordi jeg ikke har funnet den rette ennå så det klarer jeg fint. 

Så bra.. eller trist og. Men bra du ikke kaster vekk tiden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så bra.. eller trist og. Men bra du ikke kaster vekk tiden. 

Ja, det er  trist og vondt. Men hva skal jeg gjøre? Jeg vil være tro mot meg selv og ikke være sammen med noen bare fordi man føler at man må ha kjæreste. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er 1 mnd siden siste date pga jeg var på reise og diverse. Han har både ringt og tekstet daglig. Jeg har tatt opp det med rebound, eksen osv og han sier at det ble slutt pga de mistet følelser for hverandre osv. Han nevner ikke eksen i det hele tatt. 

Hva er tegnene at han er ikke over henne evt at jeg er rebound ? 

ts 

AnonymBruker
Skrevet
Serafin skrev (8 timer siden):

Ja, det er  trist og vondt. Men hva skal jeg gjøre? Jeg vil være tro mot meg selv og ikke være sammen med noen bare fordi man føler at man må ha kjæreste. 

Jeg tenker også slik. Ser at det er en stor sjanse for at jeg ender helt alene. Men det går vel der og? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er 1 mnd siden siste date pga jeg var på reise og diverse. Han har både ringt og tekstet daglig. Jeg har tatt opp det med rebound, eksen osv og han sier at det ble slutt pga de mistet følelser for hverandre osv. Han nevner ikke eksen i det hele tatt. 

ts 

At han er overgiret og helt på... uten at det egentlig skjer noe. Dere blir ikke ordentlig kjent fra start, han bare glir inn i et forhold og nesten fortsetter det han slapp med eksen uten å definere dere. Altså nesten oppfører seg som om han elsker deg, uten å gjøre det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker også slik. Ser at det er en stor sjanse for at jeg ender helt alene. Men det går vel der og? 

Ja, det går det og. Bedre å være alene og enn å være i et kjærlighetsløst forhold bare fordi man føler at man må være sammen med noen. 

Skrevet

Spørs litt hvorfor det ble slutt, å hvem som gjorde det. Noen ganger er forholde over lenge før det offisielt blir over, så kanskje han kom over henne før det faktisk ble slutt. Hvis han ble dumpet ville jeg drøyd det litt. 

Ser ikke noe galt i å ha bilder av ex på some, men man trenger ikke ha "kjærestebilder", det er jo en del av livet og hvem man er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

ts 

Oi. Ringe og tekste daglig er for mye. Fyren virker jo helt desperat? 

Anonymkode: b198d...170

AnonymBruker
Skrevet
Serafin skrev (3 minutter siden):

Ja, det går det og. Bedre å være alene og enn å være i et kjærlighetsløst forhold bare fordi man føler at man må være sammen med noen. 

Ja, jeg vil heller være alene og få det til halvveis enn helt ulykkelig med noen. 

AnonymBruker
Skrevet

For å tilby en litt annen synsvinkel - jeg synes ofte menn kaster seg rett inn i et nytt seriøst forhold nesten umiddelbart etter brudd (forutsatt at de ikke ble forlatt og håper å komme tilbake der de var før). Oftere enn ikke synes jeg damen er alene en god stund, mens mannen flytter inn, får barn og er i gang med neste kapittel før man nesten rekker å få med seg at han har truffet noen.

Om det føles bra ville jeg ikke dumpet ham "i tilfelle" - men kanskje du skulle være litt avventende med å investere deg fullt og helt dersom du er redd for å bli såret...?

Anonymkode: 10b92...7a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

At han er overgiret og helt på... uten at det egentlig skjer noe. Dere blir ikke ordentlig kjent fra start, han bare glir inn i et forhold og nesten fortsetter det han slapp med eksen uten å definere dere. Altså nesten oppfører seg som om han elsker deg, uten å gjøre det. 

Han er definitivit overgiret. Jeg forstår det ikke pga han kjenner meg ikke godt nok. Det blir nesten du er perfekt for meg vi blir et par. Litt unfair at jeg velger ham bort kun pga han er nysingel. Skal være forsiktig. Takk for svar

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Samme her.

Hvor nysingel han er spiller helt klart inn også. Og hvordan han snakker om eksen.

Jeg ville vært ærlig om skepsisen og at du liker ham, men sagt at fordi han så nylig har kommet ut av et langvarig forhold så vil du bruke god tid på å bli kjent før dere går videre til å ev. bli kjærester og ha sex.

Så får han vise hvor seriøs han er.

Anonymkode: f9d70...139

Gode råd her! 

Er viktig å være åpen og ærlig om hvor du står. I et sunt og godt forhold bør man kunne prate om alt.

Noen mennesker er jo "seriemonogame". Går fra forhold til forhold, uten at det trenger å være noe veldig galt i det. Ofte fordi man er redd for å være alene, tenker jeg. Sånn er det for meg i alle fall. Ideelt sett bør man sikkert være litt alene mellom forhold og kjenne på det. Det er sunt å vite at man står fint på egne ben. Men man kan ikke alltid styre følelesene sine. Noen forelsker seg fort og lett. 

Hvordan er historien hans med forhold da, TS? Har han hatt mange forhold før eksen? Hvordan ble det slutt? Jeg ville nok vært mer skeptisk om han ble dumpa, enn om de ble enige eller han gjorde det slutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...