Gå til innhold

Hadde dere blitt turned off av dette?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke med deg, men her ser det jo ut som om du får deg ett barn du må oppvarte for resten av ditt liv. Er jo ikke rart han er forelska, jeg hadde også fått sommerfugler i magen til noen som hadde null forventninger til meg, og kun laget mine tre favoritt-retter. 

Personlig så tror jeg dere er en dårlig match. Du vil nok trives bedre med en partner som er mer lik deg selv. 

Om du absolutt vil gå å plukke opp bæsjen etter noen, samt lage egne måltider til noen. hva med en hund istedenfor en mann ? :)

Anonymkode: b6811...67b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg begynner å få så nok av denne mannen. Han er VELDIG forelsket i meg, men det må gå begge veier. 

Han er så sløv, når han er på besøk ligger han og sover til langt ut på dagen og tar ikke initiativ til å gjøre noe annet enn tv og mat. For noen uker siden ba jeg om hjelp til å fixe på komfyren, da han var her så begynte jeg å flytte på den. Han satt bare i sofa og hjalp ikke til, ikke til noen ting, og han ser at jeg sliter. I matveien liker han ingenting, det blir fast food eller så må jeg lage to retter (uten alt som er godt). 

Jeg kjenner at jeg ikke får lyst på en slik mann, bortskjemt og så lite sexy å være sånn. Hva hadde dere tenkt? 

Anonymkode: 7c5b1...383

Hadde ikke sett noen framtid med en slik. Høres barnslig og lat ut. 

Anonymkode: d6f39...586

• Liker 1
Skrevet

Helt klart ikke noe å spare på.

Jeg finner latskap svært lite tiltrekkende.

• Liker 1
Skrevet
exictence skrev (3 timer siden):

Uff, ja, sier som @Bamseklemmer.

Hvorfor skal du lage mat eller det blir fastfood? Er det ikke alternativ en gang at han skal lage mat?

Jeg synes det er koselig å lage mat og tilrettelegge for kjæresten. Men jeg føler at det må være omvendt og. Det kan ikke bare gå en vei.

Hei du gode snille☺️

Enveis matlaging, kjærlighet eller ikke ha evnen for å ha det godt sammen, fungerer aldri. Pannekakene trenger ikke være "perfekt" for at de er gode, det er hånden som lager den som virkelig er god..

Gjensidig kjærlighet, takknemlighet og hjelpsomhet løser alle problemer💞 Blir nesten "het" av å skrive det🥰

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Men når du er så lei, hvorfor ikke bare si du ikke vil mer. Så enkelt er det. Da slipper du å irritere deg, og han også kan finne noen som passer han. Ingen vits å gå rundt lenger å være irritert. Det får ingen noe ut av.

Anonymkode: 65e50...ea0

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Turn off med en mann som ikke tar i et tak og hjelper til. Kast han ut og ikke hent han inn igjen 😂

Skrevet

Latskap er aldri lekkert. Sofamenn er ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.4.2023 den 9.00):

Hvorfor i all verden lager du to retter??? Hadde hihi ut han her for lenge siden.

Anonymkode: 20555...aa1

Hihi han ut 😁😁

Anonymkode: 4e951...e24

AnonymBruker
Skrevet

TS her. 

Vi er ikke sammen, har hengt litt sammen de siste månedene. Bare det at han ikke kan spise normal mat og pirker i det han får gir meg vemmelser. Mye ved han som gjør meg dårlig, har åpenbart ikke tenkt til å gå videre med han, men morsomt å høre hva andre tenker om en voksen mann som holder på sånn. 

AnonymBruker
Skrevet

Og blir morgengretten om hans hlyhet vekkes før kl 11 i helger. Misunner ikke de som velger å få barn med mannen 🤣🤣🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...