Gå til innhold

Hadde dere blitt turned off av dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å få så nok av denne mannen. Han er VELDIG forelsket i meg, men det må gå begge veier. 

Han er så sløv, når han er på besøk ligger han og sover til langt ut på dagen og tar ikke initiativ til å gjøre noe annet enn tv og mat. For noen uker siden ba jeg om hjelp til å fixe på komfyren, da han var her så begynte jeg å flytte på den. Han satt bare i sofa og hjalp ikke til, ikke til noen ting, og han ser at jeg sliter. I matveien liker han ingenting, det blir fast food eller så må jeg lage to retter (uten alt som er godt). 

Jeg kjenner at jeg ikke får lyst på en slik mann, bortskjemt og så lite sexy å være sånn. Hva hadde dere tenkt? 

Anonymkode: 7c5b1...383

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkedykker
Skrevet (endret)

Hadde kasta han på hue og rævva ut

Endret av Lykkedykker
Skriveleif
Skrevet

Det sier jo seg selv.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Lykkedykker skrev (3 minutter siden):

Han kasta han på hue og rævva ut

Signerer denne

Anonymkode: f73f6...63d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde tenkt at det ikke var mannen for meg og avsluttet med han. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jo ingenting med en mann å gjøre, det er en forvokst guttunge.  Få det utgjennom døra fortest mulig, og kom deg videre.

Anonymkode: ddd79...466

• Liker 2
Skrevet

Ehhh, slutt å gi tafatte menn en sjanse!! Gjør deg selv og alle andre kvinner en tjeneste - kutt han ut. Kanskje menn skjerper seg dersom vi kvinner slutter å dulle slike menn. 

• Liker 4
Skrevet

Han oppfører seg som en unge! Skjønner godt du synes det er turn off. Du får si ifra og sette noen krav til han, hjelper ikke det, hadde jeg sagt takk og farvel til han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en mann du ikke liker? 🤔 Er det foreldrene deres som har lovet dere bort til hverandre? Eller er han steinrik?

Anonymkode: 51e3d...eb6

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg begynner å få så nok av denne mannen. Han er VELDIG forelsket i meg, men det må gå begge veier. 

Han er så sløv, når han er på besøk ligger han og sover til langt ut på dagen og tar ikke initiativ til å gjøre noe annet enn tv og mat. For noen uker siden ba jeg om hjelp til å fixe på komfyren, da han var her så begynte jeg å flytte på den. Han satt bare i sofa og hjalp ikke til, ikke til noen ting, og han ser at jeg sliter. I matveien liker han ingenting, det blir fast food eller så må jeg lage to retter (uten alt som er godt). 

Jeg kjenner at jeg ikke får lyst på en slik mann, bortskjemt og så lite sexy å være sånn. Hva hadde dere tenkt? 

I slike tilfeller er det ikke nødvendigvis mannen sin feil at han har blitt sånn. Jeg tipper han har foreldre som ikke har gitt han tilstrekkelig opplæring og folkeskikk. Han kan sikkert ikke skrelle sin egen potet engang, fordi det har vel moren hans gjordt i alle de år. Barn trenger vanligvis disiplin i ung alder og masse kjærlighet, for en dag bli til en mann meed grunnverdier.

WYSIWYG ..stemmer i ditt tilfelle🙈

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Skrevet

Uff, ja, sier som @Bamseklemmer.

Hvorfor skal du lage mat eller det blir fastfood? Er det ikke alternativ en gang at han skal lage mat?

Jeg synes det er koselig å lage mat og tilrettelegge for kjæresten. Men jeg føler at det må være omvendt og. Det kan ikke bare gå en vei.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du at han er forelsket i deg? Virker jo ikke sånn 

Anonymkode: 4e951...e24

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den "mannen" hadde jeg droppet. 

Dessverre tror altfor mange kvinner at den type men kan forandres, og forbedre seg. Det gjør de stort sett aldri. De er og blir forvokste smågutter. 

Fremtid med denne type mann?  Kvinnen er hushjelp og mamma. 

Anonymkode: 196e2...9a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei nei og nei. 

Se for deg hvordan livet med han ville blitt. Ser det ut som er trivelig liv med fine aktiviteter og godt samarbeid?

Mest sannsynlig ville du brukt resten av livet på å trampe rundt, sur og irritert, fordi du vil ut i solen men han viser null interesse for en piknik i parken. I tillegg går du fortsatt og venter på at han skal fikse den tingen han lovte han skulle gjøre 3 uker siden. 

Anonymkode: eba9b...29a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

I slike tilfeller er det ikke nødvendigvis mannen sin feil at han har blitt sånn. Jeg tipper han har foreldre som ikke har gitt han tilstrekkelig opplæring og folkeskikk. Han kan sikkert ikke skrelle sin egen potet engang, fordi det har vel moren hans gjordt i alle de år. Barn trenger vanligvis disiplin i ung alder og masse kjærlighet, for en dag bli til en mann meed grunnverdier.

WYSIWYG ..stemmer i ditt tilfelle🙈

Synes ikke du skal gi foreldrene hans skylda for at han ikke klarer å vokse opp. Flesteparten av oss vokser opp til å bli fornuftige, ryddige og oppegående mennesker selv uten en optimal oppdragelse. Jeg skrelte aldri en potet, vasket ikke en genser eller en gang laget min egen matpakke før jeg flyttet hjemmefra. Jeg vet likevel hvordan jeg gjør alle disse tingene, og gjør det. 

Anonymkode: d4e36...900

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

I matveien liker han ingenting, det blir fast food eller så må jeg lage to retter (uten alt som er godt). 

Du må lage to retter? Fordi han ikke liker noe? Han hadde sannelig ikke kommet inn i dette huset med en slik holdning!

Jeg hadde tenkt at han er ubrukelig.

Anonymkode: add29...3b0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva hadde dere tenkt? 

Det finnes mange skikkelig bra menn der ute. Hvorfor kaste bort tid på en som er en dritt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden lager du to retter??? Hadde hihi ut han her for lenge siden.

Anonymkode: 20555...aa1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er voksen. Vil han ikke spise maten du lager (antar du ikke lager merkelige ting som ertestuing med cheddarost, østers og blodpølse), så får han ta med matpakke, eller stikke på bensinstasjonen og kjøpe seg en pølse.

Anonymkode: 51e3d...eb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke rart han blir sløv, tiltaksløs og alt når han spiser så dårlig. Lite antioksidanter, lite mat som nærer bakteriekulturene i magen (som påvirker følelser, motivasjon, driv), fettoppsamling i hjernen fra overvekt, potensielle lave testosteronverdier

Det er selvsagt vanskelig bryte en slik sirkel når man er i den. Maten påvirker også cravings og sultfølelse. Dersom han har angst knyttet til mat (selektiv i matveien), så gir det et ekstra lag med komplikasjoner.

Han må nok ta tak på et vis, men jeg vet ikke hvor mye du kan hjelpe med det

Anonymkode: 931ea...4db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...