NordicViking Skrevet 8. september 2023 #321 Del Skrevet 8. september 2023 (endret) Slettet. Endret 8. september 2023 av NordicViking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. september 2023 #322 Del Skrevet 8. september 2023 (endret) Feil Forræder tråd Endret 9. september 2023 av Athena Freyja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. september 2023 #323 Del Skrevet 8. september 2023 elskermenn skrev (8 timer siden): Dette programmet er så dumt og dårlig. 1. Gjør det alt for lett og attraktivt å være forreder; alle vil være det grunnet at det gir null motstand og kun fordeler. 2. Å eliminere folk automatisk hver episode er latskap. Gir ikke deltakerne en sjanse til å forsvare seg. Alt du som lojal deltaker i spillet har null og si. Du trenger ikke se vet du, om du ikke liker det 🙄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 11. september 2023 #324 Del Skrevet 11. september 2023 (endret) Soeuh skrev (På 5.6.2023 den 19.36): Men hvis de vet at det er to forræderen igjen, hvordan skjønner de ikke at det er Aslak? Det at han påstår han ble forsøkt drept tidligere. Hvis han hadde blitt forsøkt drept, så hadde de vel ikke kunnet tvunget over noen andre? Eller hadde de fått gjort det om de prøvde å drepe en med skjold? Mistenker at programmet er bare skuespill og løgn. Det er faktisk noe av det falskeste reality/game show jeg har sett på en stund. Diffuse regler og altfor mange fordeler en vei gir ingen mening. Showet er nok tilgjort for å få inn nok episoder. Endret 11. september 2023 av elskermenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 11. september 2023 #325 Del Skrevet 11. september 2023 Quakecry skrev (På 20.6.2023 den 20.43): Stemmer. Det er nederlansk. Alle de klassiske reality game showene er nederlandske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 13. september 2023 #326 Del Skrevet 13. september 2023 Veldig bra sesong 1, men så møtte jeg veggen. Det er et one hit wonder imo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 14. september 2023 #327 Del Skrevet 14. september 2023 totti_1 skrev (12 timer siden): Veldig bra sesong 1, men så møtte jeg veggen. Det er et one hit wonder imo. Etter kun 2 episoder av ses 3, er jeg allerede sikker på at denne blir bra. Og jeg likte nr 1 veldig godt, men ikke nr 2. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blærgh Skrevet 17. september 2023 #328 Del Skrevet 17. september 2023 (endret) totti_1 skrev (På 14.9.2023 den 0.27): Veldig bra sesong 1, men så møtte jeg veggen. Det er et one hit wonder imo. Jeg føler jeg enda har til gode å se en deltaker som faktisk forstår at det ER bare gjetting man driver med - hvertfall så tidlig? De tar det så innmari seriøst 😂 Og det blir liksom bare litt for dumt. Det er en myte at man kan se på folk om de lyver. Eneste de reelt har å gå på er hvordan de stemmer og det blir ikke tydelig før enda lenger uti. Men klart, det hadde jo blitt lite underholdene TV uten all konspireringen og paranoiaen.. Endret 17. september 2023 av Blærgh 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 19. september 2023 #329 Del Skrevet 19. september 2023 Blærgh skrev (På 17.9.2023 den 8.31): Jeg føler jeg enda har til gode å se en deltaker som faktisk forstår at det ER bare gjetting man driver med - hvertfall så tidlig? De tar det så innmari seriøst 😂 Og det blir liksom bare litt for dumt. Bingo! Forskning beviser at det er vanskelig å avsløre løgn eller sannhet. Deltakerne er nok underlagt strenge instrukser. De må være nysgjerrige selv om det åpenbart er 90 % gjettelek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå