Gå til innhold

Forræder vår 2023 - TV2 Play

Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

elskermenn skrev (8 timer siden):

Dette programmet er så dumt og dårlig.

1. Gjør det alt for lett og attraktivt å være forreder; alle vil være det grunnet at det gir null motstand og kun fordeler.

2. Å eliminere folk automatisk hver episode er latskap. Gir ikke deltakerne en sjanse til å forsvare seg. Alt du som lojal deltaker i spillet har null og si. 

Du trenger ikke se vet du, om du ikke liker det 🙄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soeuh skrev (På 5.6.2023 den 19.36):

Men hvis de vet at det er to forræderen igjen, hvordan skjønner de ikke at det er Aslak? Det at han påstår han ble forsøkt drept tidligere. Hvis han hadde blitt forsøkt drept, så hadde de vel ikke kunnet tvunget over noen andre? Eller hadde de fått gjort det om de prøvde å drepe en med skjold? 

Mistenker at programmet er bare skuespill og løgn. Det er faktisk noe av det falskeste reality/game show jeg har sett på en stund. Diffuse regler og altfor mange fordeler en vei gir ingen mening. Showet er nok tilgjort for å få inn nok episoder.

Endret av elskermenn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quakecry skrev (På 20.6.2023 den 20.43):

Stemmer. Det er nederlansk. 

Alle de klassiske reality game showene er nederlandske 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

totti_1 skrev (12 timer siden):

Veldig bra sesong 1, men så møtte jeg veggen. Det er et one hit wonder imo.

Etter kun 2 episoder av ses 3, er jeg allerede sikker på at denne blir bra. Og jeg likte nr 1 veldig godt, men ikke nr 2. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (På 14.9.2023 den 0.27):

Veldig bra sesong 1, men så møtte jeg veggen. Det er et one hit wonder imo.

Jeg føler jeg enda har til gode å se en deltaker som faktisk forstår at det ER bare gjetting man driver med - hvertfall så tidlig? De tar det så innmari seriøst 😂 Og det blir liksom bare litt for dumt.

Det er en myte at man kan se på folk om de lyver. Eneste de reelt har å gå på er hvordan de stemmer og det blir ikke tydelig før enda lenger uti.

Men klart, det hadde jo blitt lite underholdene TV uten all konspireringen og paranoiaen.. 

Endret av Blærgh
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blærgh skrev (På 17.9.2023 den 8.31):

Jeg føler jeg enda har til gode å se en deltaker som faktisk forstår at det ER bare gjetting man driver med - hvertfall så tidlig? De tar det så innmari seriøst 😂 Og det blir liksom bare litt for dumt.

Bingo! Forskning beviser at det er vanskelig å avsløre løgn eller sannhet. Deltakerne er nok underlagt strenge instrukser. De må være nysgjerrige selv om det åpenbart er 90 % gjettelek. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...