Gå til innhold

Forræder vår 2023 - TV2 Play

Ctrl

Anbefalte innlegg

Daudaferd skrev (5 minutter siden):

Noen som har sett den engelske versjonen, The traitors? Ble helt hekta, der er det "vanlige" folk som er med, og herreguuud så mye drama det blir. 🙈

Hvor ser du det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjeleglad skrev (26 minutter siden):

Hvor ser du det?

Det er BBC som har det, men det er lett å finne streams om man søker etter The Traitors UK. 😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daudaferd skrev (17 timer siden):

Det er BBC som har det, men det er lett å finne streams om man søker etter The Traitors UK. 😊

Hvor streamer du fra?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, rosemarin said:

Hvor streamer du fra?

solarmovies.win har både britiske og amerikanske. Produksjonskvaliteten på britiske overgår den norske ganske mye, egentlig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (På 14.6.2023 den 12.03):

Hvor streamer du fra?

Jeg bruker Stremio.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quakecry skrev (13 timer siden):

solarmovies.win har både britiske og amerikanske. Produksjonskvaliteten på britiske overgår den norske ganske mye, egentlig. 

Koster det noe?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, rosemarin said:

Koster det noe?

Nei.. Dette kunne du funnet ut av selv om du gikk innpå siden. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett et par episoder av The Traitors. De startet som 22 deltakerne. To ble sendt hjem før de i det hele tatt hadde startet . Deltakerne er vanlige folk og ikke "kjendiser". 

Oppdragende deres er mer fysiske/praktiske og ganske morsomme å se på. Med så mange deltakere så sier det seg selv at det blir ganske random hvem som myrdes og sendes hjem i starten. 

Showet er litt mer "masete" enn Forræder. Litt mye rop og skrik, og stress. 

Det er som en mer påkostet utgave av Forræder. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er kjipt om deltagerne blir sendt hjem med en gang. Likte denne sesongen da ingen ble drept første natten siden forræderne heller frista. Da føler jeg at alle deltakere får en sjanse til å spille seg inn litt først.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (På 16.6.2023 den 19.46):

Fredagen er ikke den samme uten Forræder 😌

Helt klart😂. Ser frem til runde 3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes vi om casten til sesong 3?

Blir spennende. Litt imponert over hvilke kjendiser Mads Hansen har klart å lokke med seg 😅

Men, det var også et par jeg måtte google.....det har sikkert med alderen å gjøre 🙈🧓

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Krutthøna said:

Blir spennende. Litt imponert over hvilke kjendiser Mads Hansen har klart å lokke med seg 😅

Men, det var også et par jeg måtte google.....det har sikkert med alderen å gjøre 🙈🧓

Jeg gleder meg veldig til å se Eva B. Ragde! Har sansen for serien hennes på discovery, samt at vi allerede har sett søstra hennes i sesong en, der Anne mistenkte alle på ett tidspunkt, og det var jo komisk å se på, lagde god TV!

Ellers blir det gøy å se Boligjakten-Karianne, og Jon Martin kollegaen til Mads Hansen fra Spårtsklubben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett den amerikanske, som var fin nok (10 kjendiser og 10 vanlige folk), og er på episode 4 av den britiske, som ser bedre ut så langt.

Jeg tror nok den britiske viser at dette blir enda bedre når det kun er vanlige folk og høyere premie. Da står langt mer på spill enn i den norske «kose»-versjonen, hvor ingenting egentlig betyr så veldig mye og hvor alle er venner til slutt.

Den norske er veldig bra den også, altså, men ser for meg at en norsk versjon med vanlige folk og en god del høyere premie vil kunne bli enda bedre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (23 timer siden):

Overrasket mest over Marte Bratberg, virker ganske tomt i toppetasjen der..

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Løkbolle said:

På hvilken måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løkbolle skrev (3 timer siden):

Hva er det med Marte som gjør at du synes det?

Hun virker da helt ok?  Sprudlende og glad jente. Tror nok hun har mer enn nok i toppetasjen til å klare seg utmerket i livet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...