Gå til innhold

Forræder vår 2023 - TV2 Play


Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingebjørg skrev (1 time siden):

Håper hun er lojal. Kjedelig når de man regner med blir forræder, blir det (Jørn, Torstein, Aslak). Mye morsommere å se henne etterforske. 

Helt enig! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra finaleepisode! Tarjei gjorde hele episoden forvirrende, gøy. Men må si jeg likte sesong 1 bedre. Så den opp igjen, og jeg syns det skjer mye mer der. De drar ting mer ut i sesong 2, føles som de gjør det for å dra ut tiden. Bare det med frokosten og hvem som har gått ut. I sesong 1 gikk dette mye fortere og det skjedde mer spennende ting i episodene. Syns de brukte veeeldig lang tid på frokosen denne sesongen, uten at det egentlig skjedde noe mer der. Eller at de prøvde å dra ut Cliffhangers, ved å sende samme "spennende" klipp om og om igjen. Og det ble litt gjentakende med dolkemiddag osv. i HVER episode. Sesong 1 er min favoritt, selv om begge var underholdende. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy for en spennende finale! Så gøy at Aslak klarte å dra det i havn. Syns også det er veldig gøy at spillet ikke er helt likt som første sesongen. Spent på hvordan sesong 3 blir!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (8 minutter siden):

Blir premien delt på alle forræderene eller var det bare Aslak som vant? 

Aslak får premien men har sagt han har en avtale med Emilie om å dele med henne, og siden forræderne var et lag tenker han å dele med dem. Deretter ville han spandere en fin middag på Evelina og Tarjei 🙊 

https://www.tv2.no/video/underholdning/forraeder/dette-skjer-med-forraeder-premien/1873243/

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i tillegg har han spilt inn en musikkvideo med Evelna.

og gitt penger til veldighet.

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på tv i sted at Aslak skal være på God Morgen Norge i morgen, og da skal også deltakerne i neste sesong offentliggjøres. :-D Spennende! 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Mads Hansen har en finger med i castingen? Er jo flere med som er nære av han. Ellers så er det en veldig smart casting, det er på en måte noen for alle og smart trekk for å trekke seere i alle aldre. Men veldig stor cast da, lurer på hvordan opplegget blir. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakkespetten skrev (1 time siden):

Tror dere Mads Hansen har en finger med i castingen? Er jo flere med som er nære av han. Ellers så er det en veldig smart casting, det er på en måte noen for alle og smart trekk for å trekke seere i alle aldre. Men veldig stor cast da, lurer på hvordan opplegget blir. 

Tipper han har en finger med ja

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakkespetten skrev (2 timer siden):

Tror dere Mads Hansen har en finger med i castingen? Er jo flere med som er nære av han. Ellers så er det en veldig smart casting, det er på en måte noen for alle og smart trekk for å trekke seere i alle aldre. Men veldig stor cast da, lurer på hvordan opplegget blir. 

Oskar sier ihvertfall dette til tv2: Mads er jo god til å selge da, så han overtalte meg, det svinet. Han er god til å formulere for seg og prate for seg, så da ender det fort i hans favør. Jeg ser egentlig på dette litt som en ferie, hvor man bare kommer seg vekk fra alt det hverdagslige og bare lar noen andre styre.

Det blir interessant, men ingen jeg heier på denne sesongen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate som jeg har kost meg denne sesongen :klappe: Jeg elsker alt fra Mads Hansen, til musikken til whatnot :hjerte:. Sjeldent jeg har blitt holdt så intenst fast med tanke på interesse og spenning.

Ser for meg en brutal start på neste sesong, hvor de velger tilfeldige grupper, hvorav en av gruppene ikke blir med i selve spillet. Sånn for å drastisk minke det faktiske antall spillere :knegg:

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt fornøyd med castingen, minus Oskar Westerlin. Han håper jeg ryker tidlig ut. 

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (2 timer siden):

Fy flate som jeg har kost meg denne sesongen :klappe: Jeg elsker alt fra Mads Hansen, til musikken til whatnot :hjerte:. Sjeldent jeg har blitt holdt så intenst fast med tanke på interesse og spenning.

Ser for meg en brutal start på neste sesong, hvor de velger tilfeldige grupper, hvorav en av gruppene ikke blir med i selve spillet. Sånn for å drastisk minke det faktiske antall spillere :knegg:

Håper ikke det, var kjedelig med så kort sesong som nå🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drømmecast til Forræder hadde vært bl.a:

-Aleksander Hetland

-Egor Filipenko

-Jo Nesbø

-Dag Otto Lauritzen

-Kristian Ødegaard

-Alexandra Joner

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gurimalla, jeg har korttidsminne! 🙈 Jeg var da sikker på Cathrine vant Forræder i første sesong, jeg.. Men hun delte jo premien med Karina...det hadde jeg glemt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/11/2023 at 5:50 PM, Lyre said:

Aslak får premien men har sagt han har en avtale med Emilie om å dele med henne, og siden forræderne var et lag tenker han å dele med dem. Deretter ville han spandere en fin middag på Evelina og Tarjei 🙊 

https://www.tv2.no/video/underholdning/forraeder/dette-skjer-med-forraeder-premien/1873243/

Du verden, skal si Aslak får mye ut av 130 000. Dele med flere andre deltagere, musikkvideo, fin middag, og veldedighet. Får håpe han ikke går i minus..

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett den engelske versjonen, The traitors? Ble helt hekta, der er det "vanlige" folk som er med, og herreguuud så mye drama det blir. 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...