AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Del Skrevet 13. april 2023 Leste på vegvesenets sider at om man har klasse B kan man kjøre alle disse kjøretøyene med klasse B https://www.vegvesen.no/forerkort/har-forerkort/hva-har-du-lov-a-kjore/personbil-klasse-b/ på førerkortet mitt står det kun «B og AM» altså personbil og moped, men kan jeg da egentlig kjøre snøscooter også, og hvorfor står det ikke S på førerkortet?😊 Anonymkode: 9cf8e...873 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Del Skrevet 13. april 2023 Fordi snøscoter ikke er klasse B.. På samme måte som du ikke kan kjøre motorsykkel osv osv.. Innlysende.. Anonymkode: 01d63...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Del Skrevet 13. april 2023 Fordi det krever egen førerprøve. Anonymkode: c1cfe...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #4 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi snøscoter ikke er klasse B.. På samme måte som du ikke kan kjøre motorsykkel osv osv.. Innlysende.. Anonymkode: 01d63...8f8 Ops. Ser nå det kun gjelder førerkort fra 2006, men likevel lurer jeg fordi kan jo i følge nettsiden kjøre motorsykkel med fire hjul? Anonymkode: 9cf8e...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #5 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fordi det krever egen førerprøve. Anonymkode: c1cfe...b68 Se innlegg under😊 Anonymkode: 9cf8e...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 13. april 2023 #6 Del Skrevet 13. april 2023 Feil i overskriften. Det var overhodet ikke et dumt spørsmål 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #7 Del Skrevet 13. april 2023 For noen gjelder det, det kommer an på når du fikk førerkortet. F.eks mannen min har S på sitt, selv om han aldri har tatt eget sertifikat for det. Jeg derimot har kun B og AM fordi jeg tok lappen i 2018. Anonymkode: 15898...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #8 Del Skrevet 13. april 2023 Hannah80 skrev (19 minutter siden): Feil i overskriften. Det var overhodet ikke et dumt spørsmål 👍 Takk. Det er hyggelig at noen her inne hyggelige. Håper du får en veldig fin dag videre❤️. Anonymkode: 9cf8e...873 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 13. april 2023 #9 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ops. Ser nå det kun gjelder førerkort fra 2006, men likevel lurer jeg fordi kan jo i følge nettsiden kjøre motorsykkel med fire hjul? Anonymkode: 9cf8e...873 Det er skille 1/6-2007. Tok du førerkort etter den datoen, er det ingen andre klasser som følger med, når du kjører opp på B. 4-hjuls motorsykkel kan du kjøre på B, for de har ikke egen førerkortklasse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #10 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Leste på vegvesenets sider at om man har klasse B kan man kjøre alle disse kjøretøyene med klasse B https://www.vegvesen.no/forerkort/har-forerkort/hva-har-du-lov-a-kjore/personbil-klasse-b/ på førerkortet mitt står det kun «B og AM» altså personbil og moped, men kan jeg da egentlig kjøre snøscooter også, og hvorfor står det ikke S på førerkortet?😊 Anonymkode: 9cf8e...873 Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar!❤️ Anonymkode: 37169...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå