AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #21 Del Skrevet 13. april 2023 En grunn til å ikke ha vipps da 😄 Anonymkode: fe407...572 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #22 Del Skrevet 13. april 2023 Rødmet bare jeg leste det😵 Anonymkode: 5d4e8...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curiousine Skrevet 13. april 2023 #23 Del Skrevet 13. april 2023 De forventet gave og at gjesten betalte for maten 😳 gu så frekt. Hadde det blitt opplyst om at i stede for gaver ønsker de et bidrag til bryllupet hadde det vært en ting, men vippskrav etterpå er pinlig🙈 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 13. april 2023 #24 Del Skrevet 13. april 2023 Hvis det er opplyst på forhånd, ok nok. Har full forståelse for å slite med økonomien, spleisefest er ikke noe problem. Å bli invitert i bryllup uten å få beskjed på forhånd om dette? Jeg ville ikke betalt, og ville vurdert å sende et motkrav på gavebeløpet eller bedt om å få den tilbake. Ikke mennesker jeg ville hatt i livet mitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #25 Del Skrevet 14. april 2023 Da skriver du et svar hvor du ber om å få dekket dine utgifter. Klær, gave, reise og evt overnatting. Og så går du videre i livet uten de kjipe vennene. Anonymkode: e2cc0...8fe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 14. april 2023 #26 Del Skrevet 14. april 2023 Det kan være en historie man ikke kjenner bak dette "kravet", om det er en god venn ville jeg tenkt at de 500kr kan jeg klare meg uten og bare betalt. Mulig jeg hadde betalt uansett... Men om jeg ikke vil betale så hadde jeg laget minst mulig bråk, bare glemt hele greiene... Minst mulig drama er ofte det beste. Men om dette virkelig har skjedd så er jeg fortsatt forbauset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 14. april 2023 #27 Del Skrevet 14. april 2023 Nei 😂😂😂Bare nei ! 🙈 Er det tull ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 14. april 2023 #28 Del Skrevet 14. april 2023 Tiuren skrev (9 minutter siden): Det kan være en historie man ikke kjenner bak dette "kravet", om det er en god venn ville jeg tenkt at de 500kr kan jeg klare meg uten og bare betalt. Mulig jeg hadde betalt uansett... Men om jeg ikke vil betale så hadde jeg laget minst mulig bråk, bare glemt hele greiene... Minst mulig drama er ofte det beste. Men om dette virkelig har skjedd så er jeg fortsatt forbauset. Tenker jo at du kan ha rett, men da bør det også informeres om? Typ- bryllupsfesten ble mye dyrere enn vi hadde trodd og vi har dessverre ikke mulighet til å betale alt. Vi krever ikke betaling fra dere, men om noen har mulighet til å hjelpe til ved å betale for middagen hadde det blitt satt enormt stor pris på. Bare sende et vippskrav uten forvarsel og forklaring er jo helt utrolig pinlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #29 Del Skrevet 14. april 2023 Jeg tror dette bare er oppspinn/trolling. Det er ikke normalt å kreve penger i etterkant. Om det forventes at gjestene dekker mat, alkoholholdig drikke til festen eller noe som helst annet som opplyses det om på forhånd. Ingen er så tette i nøtta at de ikke sier et ord og sender vippsoppkrav etterpå. Anonymkode: 84cbd...a5d 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #30 Del Skrevet 14. april 2023 Adara skrev (3 minutter siden): Tenker jo at du kan ha rett, men da bør det også informeres om? Typ- bryllupsfesten ble mye dyrere enn vi hadde trodd og vi har dessverre ikke mulighet til å betale alt. Vi krever ikke betaling fra dere, men om noen har mulighet til å hjelpe til ved å betale for middagen hadde det blitt satt enormt stor pris på. Bare sende et vippskrav uten forvarsel og forklaring er jo helt utrolig pinlig Uansett så ville det være utrolig frekt. Det er ikke gjestenes ansvar at brudeparet arrangerer en fest de ikke har råd til. Anonymkode: 221f6...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #31 Del Skrevet 14. april 2023 Jeg klarer ikke å tro på dette. Ikke alle har vips heller, hva med dem? Anonymkode: cf329...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 14. april 2023 #32 Del Skrevet 14. april 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg klarer ikke å tro på dette. Ikke alle har vips heller, hva med dem? Anonymkode: cf329...a21 De får en brevgiro (sånn blå en(?), for de av oss som er så gamle at vi husker den), med forfallsdato 1 uke 🤣 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #33 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (På 12.4.2023 den 22.38): Gjestene fikk i ettertid vippskrav om maten de forsynte seg av. Er dette bryllup i 2023? Anonymkode: b9504...a72 På listen over ting som aldri har skjedd Anonymkode: 6c2e3...a18 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #34 Del Skrevet 16. april 2023 Hæ😂 og hvordan hadde de kontroll på hva dere forsynte dere av? Anonymkode: e3867...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #35 Del Skrevet 17. april 2023 Har man ikke råd til å servere gjestene mat, så dropper man bryllupet, leier lokale hvor man selv kan lage maten, eller har kurvfest (alle kan lage utifra egen økonomi). Ignorere. Mulig flere gjør det samme eller at andre gir beskjed. Da slipper kanskje du si fra. Men er uansett ikke galt i å gi beskjed om at dette virker feil ovenfor gjestene. Anonymkode: 24017...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #36 Del Skrevet 17. april 2023 Jeg hadde ikke ignorert, jeg hadde aktivt avvist kravet i appen. Det må et statement til for at avsender skal ta hintet Anonymkode: e4010...adf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 17. april 2023 #37 Del Skrevet 17. april 2023 jeg hadde vipset de pengene rett og slett fordi jeg tenker de trenger dem sikkert siden de gjør noe så spesielt som dette.. Og så hadde jeg nok kanskje tatt litt avstand.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 17. april 2023 #38 Del Skrevet 17. april 2023 ærlig talt blir man invitert i et bryllup skal man ikke betale for maten selv uansett 🙄 man må sett opp et budsjett og se hva man ha råd til og betale. jeg og min forlovede sprare i tre år for og få det sånn som vi ønsker oss i vårt bryllupet vårt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 17. april 2023 #39 Del Skrevet 17. april 2023 Enda bedre med spesifisert regning, antall vinglass konsumert, antall poteter osv 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #40 Del Skrevet 17. april 2023 Oppskriften på sosialt selvmord 😉 Anonymkode: 20e2e...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå