Hippogriff Skrevet 14. april 2023 #21 Skrevet 14. april 2023 Bare si til ham at du gjerne vil vite at han kommer. Det er ikke verre enn at han sier ifra. Bare spør ham.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #22 Skrevet 14. april 2023 Jeg er også stille under sex, konsentrerer meg om å nyte det og komme. Jeg blir ukonsentrert av å stønne og lage lyder. Men jeg elsker å ha sex selvom. Anonymkode: f321b...655
Nattehimmel Skrevet 14. april 2023 #23 Skrevet 14. april 2023 On 4/13/2023 at 11:01 AM, feliek54 said: Jeg kan jo ikke si det selv men en del av jenter jeg har knullet sier de kjenne sprut og varme. Men self. kan jeg ikke bevise det. Kan nok hende ikke alle merker det. Hate to break it to you, men de stryker nok bare egoet ditt 😅 Kvinner har akkurat samme kroppstemperatur som tissetassen din 🥒 1
feliek54 Skrevet 14. april 2023 #24 Skrevet 14. april 2023 Nattehimmel skrev (4 timer siden): Hate to break it to you, men de stryker nok bare egoet ditt 😅 Kvinner har akkurat samme kroppstemperatur som tissetassen din 🥒 Jeg tror på det de sier jeg. Forventer at de er ærlige. No mer kan jeg ikke si. Men det er ikke alle som har sagt det. Nå vil jeg kun ha svar fra damer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå