Gå til innhold

Er det noe du ikke gjør?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noe du seksuelt ikke gjør? Selv kan jeg ikke gi oralsex. Mannen min synes det er leit, men jeg klarer rett og slett ikke å tenne på det. Mange synes det er rart, for oralsex er visst den mest selvsagte tingen. Er det bare jeg som er unormal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Njai...?

Fantasien strekker ikke så langt. Gjør alt jeg har lyst til jeg.

Skrevet

Jeg har angst for analsex. Er livredd for at mannen skal treffe ''feil'' hull.

Skrevet

sikkert mye jeg ikke kan gjøre men heldigvis mye jeg gjør også. Lurer litt på om hovedinnlegger ikke gir sin mann oralsex fordi hun ikke tenner på det eller om hun rett og slett ikke klarer det?

Jeg tenner ikke på å få oralsex av min mann, men jeg tar i mot fordi jeg vet at han liker det. Det koster meg ingenting og selv om det ikke gir meg mer enn å bli klødd på albuen så taper jeg absolutt ikke på det.Det er jo godt å bli tatt på.

Synes litt synd på din mann, det å GI, selv om en ikke nødvendigvis synes det tenner en selv bør man kunne gjøre for å glede sin partner. Selvfølgelig under forutsetning at du ikke får traumer av det....

Gjest Bellatrix
Skrevet

Alle har vi vel noe vi ikke gjør. Jeg tisser ikke på mannen, puttet ikke fingern i rompa hans eller smører han inn med sjokoladesaus på p***en.

Gjest gjest1
Skrevet

Ikke analsex, ikke toalettsex, ikke dyre- eller barnesex og ikke ultrasado.

Skrevet

Helt enig.

Skrevet

:Nikke:

Ville heller ikke ha vært med på en trekant.. Utover det er jeg åpen for forslag! :)

Skrevet

ikke barn og ikke dyr, og ikke tvang. ikke ultrasado heller, men litt.... vil mannen tisse på meg (noe han ikke har gitt utrykk for), skulle jeg vel klare å ta imot, i dusjen eller noe. Men ikke noe bajs, nei.

Skrevet

så lenge det involverer bare ham og meg, er jeg åpen for ganske mye...

Gjest Pecado
Skrevet (endret)

Vis man ser bort fra litt mer uvanlige ting er det vel ikke så mye jeg ville kviet meg for å gjøre. Sleiket på tærne hennes sikkert. Det hadde jeg ALDRI gjort. Uansett hvor mye hun ba og trygla.

Endret av Pecado
Skrevet
så lenge det involverer bare ham og meg, er jeg åpen for ganske mye...

Jeg leste som: så lenge det IKKE bare er deg og han..

Teite meg! :ler:

kreativ og impulsiv sex er sunt og forstår at mange kvinner elsker å elske ute..

..større sjanse for at noen skal "komme" :klappe:

Jeg beklager min dumme humor. :sur:

Skrevet

Jeg tror jeg er ganske kjip jeg... Ikke anal, ikke motta, men greit å gi oralsex, ikke flere med, ikke ting med tiss og bæsj, ikke de ulovlige tingene, ikke dyr (men jeg mener det er normalt og at man ikke er kjip når man takker nei til å ta med hunden liksom)...

Tror det dekker det meste, var veldig enig med Towelie...

Også ting som innebærer føtter/tær. Jeg haaaaater føtter og tær

Skrevet

"Jeg tenner ikke på å få oralsex av min mann, men jeg tar i mot fordi jeg vet at han liker det. Det koster meg ingenting og selv om det ikke gir meg mer enn å bli klødd på albuen så taper jeg absolutt ikke på det.Det er jo godt å bli tatt på."

Samme her.

Så liker jeg ikke analsex fordi det er vondt.

Sånn "deep throwning" tror jeg også vi holder oss langt unna. Jeg vil helst ikke spy på mannen min...

Trekant har aldri vært i mine tanker, likeså SM, toalettsex (hva nå det er) og slike ting.

"Sex" som innebærer dyr eller barn kaller jeg ikke sex - det er overgrep i min begrepsverden.

Skrevet

njaei....det eneste må være at jeg aldri lar han "brystpule" meg..hehe..det er riktig nok bare fordi jeg føler de er for små og har dårlig selvtillit antagelig.. men ellers er jeg med på det meste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...