Gå til innhold

Bytte leverandør av fastelefon?


agbre

Anbefalte innlegg

Sitter her å lurer på om jeg skal bytte fra Telenor til et annet selskap, men så er jeg ikke sikker da :forvirret: Man veit hva man har, men ikke hva man får selv om jeg ser at prisene hos andre er rimeligere.

Er det noen der ute som kan overbevise meg om at jeg bør bytte leverandør eller bør jeg holde meg til det gamle og kjente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er samme tjenesten de andre leverer bare noe billigere. Du beholder samme telefonnummer. Er du ikke fornøyd kan du bytte tilbake.

Ved å bytte bort fra telenor vil du sannsynelig bli ringt opp av de og få et tilbud for en periode som kan være ganske bra. Dette tilbudet får du ikke så lenge du er kunde. Kun da de vil ha deg tilbake. Jeg blir ganske frustrert av at de gir ikke tilbud til trofaste kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å bytte bort fra telenor vil du sannsynelig bli ringt opp av de og få et tilbud for en periode som kan være ganske bra. Dette tilbudet får du ikke så lenge du er kunde. Kun da de vil ha deg tilbake.  Jeg blir ganske frustrert av at de gir ikke tilbud til trofaste kunder.

Det er jeg enig i! fikk tilbud for et halvt år siden om gratis lørdag. Klart jeg fortsatte med telenor. Var inne å så at nå var det tatt bort... (gjaldt 2005) De har ikke spurt meg om jeg vil fortsette å ha det.

Mer og mer overbevist om at jeg går over til tele2. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du sier fra :) Har mobilabo. derfra. det går helt greit, men har hørt at det kan være vanskelig hvis man er i utlandet osv. Så er de treige på å svare hvis det er noe, så da skal jeg kutte ut tanken på dem. Finnes muligens noen andre. Hvordan er det med IP telefon? Den går ikke over selve datamaskinen? Min er nemlig utrolig treig og gammel. Er det ikke bare over kabelnettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kimmen

Vil anbefale deg seriøst å bytte leverandør! Vi har hatt et komplett Telenorfritt hus i flere år. Da snakker jeg om:

* Fasttelefon (til fordel for Fast Forvalg hos flere operatører, og nå det siste halvannet året IP-telefoni fra IP24 (abonnementet IP99, gratis å ha, 9 øre å ringe til andre fasttelefoner, startpris 28 øre, mot Telenors 21 og 14 øre på dag og kveldstid, og 59 øre i startavgift))

* Mobiltelefon (til fordel for NetCom og nå operatører i NetComs nett (Mobyson))

* Bredbånd (ADSL fra Bluecom til 299,- per måned for 1500/448-hastigheten. Telenors nylig lanserte Mini-abonnement koster det samme, men her er hastigheten under halvparten, 700/160)

* Parabol (Har VIASAT og ikke Telenors Canal Digital)

Telemonopolet falt for flere år siden. BENYTT DERE AV MULIGHETEN TIL Å SPARE PENGER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...