Gå til innhold

Anger for han man aldri ga en sjans til?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aldri i verden om jeg angret et sekund på at jeg avvist noe, men nå i det siste har menn som jeg har avvist poppet opp i tankene. Tenker som regel hvorfor jeg aldri ga han en sjanse, hvor jeg ikke lot han holde meg eller kysse meg?

Jeg vet at noen av mine venninner sier de har lignende anger, men er sånn at jeg har følelser for dem eller har jeg blitt mer moden med årene?. Får så lyst til å kontakte dem, men vet det blir for dumt.

Noen andre som har slike følelser?

Kvinne, 34 år

Anonymkode: 07927...9c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, tror at vi tenker tilbake når ikke alt gikk på plass. I min situasjon begynte jeg å tenke på eksen min da jeg etter to år kom ut av mislykket forhold, men enig at det blir for dumt å ta kontakt.

Anonymkode: 0f408...c4a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at jeg ikke flørtet mer med spennende menn i 20-årene. Jeg var for seriøs.

Anonymkode: 81e15...71f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det koselig?

Anger begynner å blusse opp når puppene henger og strekkmerkene blir tydelige at man ser ut som man har tiger hud. Ja takk. bare kom tilbake til meg når du virkelig ser ut som heks!

fader til egoisme. Tror du virkelig at disse menna ikke har funnet noen andre nå?, bedre enn deg, yngre enn deg. Karma bet deg i ræva og du får takke deg med fingeren. det er ikke deres problem. HAH!!!

Anonymkode: 08ed2...67b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg angrer på at jeg ikke flørtet mer med spennende menn i 20-årene. Jeg var for seriøs.

Anonymkode: 81e15...71f

Samme her

Anonymkode: 44efb...e70

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme her

Anonymkode: 44efb...e70

Omvendt her. Angrer på at det kastet hele 20 årene til og med 30 årene på å flørte og hookups med mange menn uten at jeg fikk noe tilbake for det. 

Anonymkode: b96d1...a20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Omvendt her. Angrer på at det kastet hele 20 årene til og med 30 årene på å flørte og hookups med mange menn uten at jeg fikk noe tilbake for det. 

Anonymkode: b96d1...a20

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Aldri i verden om jeg angret et sekund på at jeg avvist noe, men nå i det siste har menn som jeg har avvist poppet opp i tankene. Tenker som regel hvorfor jeg aldri ga han en sjanse, hvor jeg ikke lot han holde meg eller kysse meg?

Jeg vet at noen av mine venninner sier de har lignende anger, men er sånn at jeg har følelser for dem eller har jeg blitt mer moden med årene?. Får så lyst til å kontakte dem, men vet det blir for dumt.

Noen andre som har slike følelser?

Kvinne, 34 år

Anonymkode: 07927...9c2

Nei. Slike følelser har jeg ikke. Det var aldri noen menn som var interessert i meg. Jeg tok initiativ selv noen ganger, men ble avvist. Nå som jeg er førti ser jeg bedre ut enn noensinne. Jeg var overvektig i tyveårene, men jobbet meg ut av det samtidig som jeg studerte på universitetet. Mennene som avviste meg da jeg var 24 hadde hatt null sjans på meg i dag, for å si det forsiktig. Ikke for at det spiller noen rolle, jeg er godt gift.

Anonymkode: 335df...827

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Slike følelser har jeg ikke. Det var aldri noen menn som var interessert i meg. Jeg tok initiativ selv noen ganger, men ble avvist. Nå som jeg er førti ser jeg bedre ut enn noensinne. Jeg var overvektig i tyveårene, men jobbet meg ut av det samtidig som jeg studerte på universitetet. Mennene som avviste meg da jeg var 24 hadde hatt null sjans på meg i dag, for å si det forsiktig. Ikke for at det spiller noen rolle, jeg er godt gift.

Mente å sitere TS 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke det koselig?

Anger begynner å blusse opp når puppene henger og strekkmerkene blir tydelige at man ser ut som man har tiger hud. Ja takk. bare kom tilbake til meg når du virkelig ser ut som heks!

fader til egoisme. Tror du virkelig at disse menna ikke har funnet noen andre nå?, bedre enn deg, yngre enn deg. Karma bet deg i ræva og du får takke deg med fingeren. det er ikke deres problem. HAH!!!

Hva faen? Så jævla bitter du var da. Hva med å heller lære deg å akseptere at det ikke alltid i livet passer å date eller ha kjæreste og godta at man noen ganger må avvise selvom man liker personen, istedet for å klikke så jævlig fordi du har blitt avvist en eller annen gang 🙄

Anonymkode: b3339...119

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg angrer ikke. Jeg hadde mine grunner for å avvise, som regel fordi jeg ikke kjente på rette type følelser for personen. Det hendte jeg vurderte å satse på en jeg ikke hadde de rette følelsene for, fordi alle veninnene mine ble etablerte én etter én, men er veldig glad jeg ikke gjorde det, det hadde verken de eller jeg fortjent. 

Anonymkode: 0dc16...73a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er ikke det koselig?

Du har skrevet flere lignende innlegg i ulike tråder (du skriver på en lett gjenkjennelig måte)..du har ikke vurdert terapi? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er ikke det koselig?

😅 var vel ikke helt det ts mente. Er jo normalt og tenke tilbake på livet. Går jo an å finne noen selv om en har strekkmerker og henge mage. Liker best de som liker en person  for personligheten og ikke kroppen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...