lin Skrevet 10. april 2023 #1 Del Skrevet 10. april 2023 Strikker et lite rilleteppe, men skulle gjerne ha endret litt på starten. Er det veldig vanskelig å rekke opp nedenfra i rillestrikk? hvordan gjøres det? Noe jeg kan søke etter på YouTube? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucille Skrevet 11. april 2023 #2 Del Skrevet 11. april 2023 lin skrev (9 timer siden): Strikker et lite rilleteppe, men skulle gjerne ha endret litt på starten. Er det veldig vanskelig å rekke opp nedenfra i rillestrikk? hvordan gjøres det? Noe jeg kan søke etter på YouTube? ja, det er vanskelig på den måten at det er ekstremt tidkrevende. Jeg har gjort det et par ganger, og konkludert med at det hadde vært bedre å rekke opp og strikke på ny... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 11. april 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 11. april 2023 Da spørs det om jeg ikke skal la det være😅🙈 tanken var å rekke opp noen riller og kun felle av. Ikke forlenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #4 Del Skrevet 11. april 2023 Du kan eventuelt klippe av nederst, hente opp maskene og felle av med ny tråd. Da får du tre tråder å feste. Anonymkode: 2a425...b66 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå