AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 For å gå fra dating til forhold? Vi er tidlig i datingfasen men har masse kontakt hele tiden. Snakket om alt mellom himmel og jord. Hva er deres tips for at man har best sjanse for at det utvikler seg til et seriøst forhold? Anonymkode: bae74...7f0
Nåleputa Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Ikke bli for ivrig. Ro ned og la mannen styre. Ikke ha forventninger. Ha heller forhåpninger♥️ Lykke til🥰 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 Nåleputa skrev (10 minutter siden): Ikke bli for ivrig. Ro ned og la mannen styre. Ikke ha forventninger. Ha heller forhåpninger♥️ Lykke til🥰 Tenker du i forhold til å ta initiativ til å møtes? Anonymkode: bae74...7f0
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 Ha dype samtaler om følelser og tanker, ta opp hva som er intensjonen med datingen og ikke bare la det skure og gå Anonymkode: 20780...494
Nåleputa Skrevet 11. april 2023 #5 Skrevet 11. april 2023 Jeg ble altfor ivrig med en jeg data for to år siden. Jeg var oppoverørene forelsket og jeg så ikke at jeg skremte han vekk. Jeg gikk «all inn» og så det ikke selv at det ble for mye på for kort tid. Bare ikke overtenk og ikke stress over situasjonen. Ikke press frem noe. La alt utvikle seg. Lykke til♥️
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Skrevet 11. april 2023 Vær deg selv, sett grenser og vis tydelig hvem du er. Om det passer han så vil det utvikle seg. Hvis ikke så passer dere ikke sammen. Man kan ikke "jobbe fram" et forhold. Det blir et forhold om dere begge ønsker det. Men det du kan gjøre, om du ikke alt har gjort det, er å avklare hva han er ute etter. Om han ser etter et varig forhold. Om dere har de samme ønskene for fremtiden (og da snakker jeg noen år frem i tiden, ikke betynn å snakke om ekteskap i morgen😉) Anonymkode: f02e8...994
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå