AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Har noen her prøvd mirtazapin/remeron og vil dele erfaringer? Hvilke plager brukte du det for, og hjalp det? Fikk du bivirkninger da du startet med den, gikk de over etterhvert osv.? Anonymkode: 67193...050
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har noen her prøvd mirtazapin/remeron og vil dele erfaringer? Hvilke plager brukte du det for, og hjalp det? Fikk du bivirkninger da du startet med den, gikk de over etterhvert osv.? Anonymkode: 67193...050 Har brukt det i 13 år.sluttet for 2 år siden. Jeg hadde ekstrem kløe på hele kroppen om kvelden. Hver dag. Legen sjekket meg ofte. Skjønte aldri hva det var. Det sluttet med en gang jeg stoppet på tablettene. Så fikk jeg ekstremt sultfølelse, og ekstremt trøtt. Det var de eneste bivirkningen jeg hadde, hadde de bivirkningene i 13 år. Anonymkode: 8729b...e28
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 Remeron er antidepressiva men brukes også mot undervekt i noen tilfeller fordi økt matlyst er en vanlig bivirkning. Remeron skal ikke brukes til andre områder enn dette. Min erfaring med Remeron er ikke god i forhold til depresjonen, men jeg fikk lagt på meg ca 5 kg som jeg trengte. Anonymkode: bf28c...ef7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har brukt det i 13 år.sluttet for 2 år siden. Jeg hadde ekstrem kløe på hele kroppen om kvelden. Hver dag. Legen sjekket meg ofte. Skjønte aldri hva det var. Det sluttet med en gang jeg stoppet på tablettene. Så fikk jeg ekstremt sultfølelse, og ekstremt trøtt. Det var de eneste bivirkningen jeg hadde, hadde de bivirkningene i 13 år. Anonymkode: 8729b...e28 Opplevde du at de hjalp for depresjon? Hvis jeg får spørre om det. Og forsvant trøttheten raskt da du sluttet? Anonymkode: 67193...050
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Remeron er antidepressiva men brukes også mot undervekt i noen tilfeller fordi økt matlyst er en vanlig bivirkning. Remeron skal ikke brukes til andre områder enn dette. Min erfaring med Remeron er ikke god i forhold til depresjonen, men jeg fikk lagt på meg ca 5 kg som jeg trengte. Anonymkode: bf28c...ef7 Kan jeg spørre hvorfor erfaringen ikke var god ifht depresjonen? Merket du ingen effekt? Anonymkode: 67193...050
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 Jeg fikk en sult som ikke lignet noe annet. Klarte ikke å la vær å spise, var sulten hele tiden. Helt grusomt. Fikk også skikkelig hangover av dem. Anonymkode: 11c6b...25d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 Dere som skriver om økt sult. Hvilken dose tok dere? Anonymkode: 67193...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå