Gå til innhold

Erfaringer med mirtazapin/remeron

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen her prøvd mirtazapin/remeron og vil dele erfaringer? Hvilke plager brukte du det for, og hjalp det? Fikk du bivirkninger da du startet med den, gikk de over etterhvert osv.? 

Anonymkode: 67193...050

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har noen her prøvd mirtazapin/remeron og vil dele erfaringer? Hvilke plager brukte du det for, og hjalp det? Fikk du bivirkninger da du startet med den, gikk de over etterhvert osv.? 

Har brukt det i 13 år.sluttet for 2 år siden.
Jeg hadde ekstrem kløe på hele kroppen om kvelden. Hver dag. Legen sjekket meg ofte. Skjønte aldri hva det var. Det sluttet med en gang jeg stoppet på tablettene. Så fikk jeg ekstremt sultfølelse, og ekstremt trøtt. Det var de eneste bivirkningen jeg hadde, hadde de bivirkningene i 13 år. 

Anonymkode: 8729b...e28

AnonymBruker
Skrevet

Remeron er antidepressiva men brukes også mot undervekt i noen tilfeller fordi økt matlyst er en vanlig bivirkning. Remeron skal ikke brukes til andre områder enn dette. 

Min erfaring med Remeron er ikke god i forhold til depresjonen, men jeg fikk lagt på meg ca 5 kg som jeg trengte. 

Anonymkode: bf28c...ef7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har brukt det i 13 år.sluttet for 2 år siden.
Jeg hadde ekstrem kløe på hele kroppen om kvelden. Hver dag. Legen sjekket meg ofte. Skjønte aldri hva det var. Det sluttet med en gang jeg stoppet på tablettene. Så fikk jeg ekstremt sultfølelse, og ekstremt trøtt. Det var de eneste bivirkningen jeg hadde, hadde de bivirkningene i 13 år. 

Anonymkode: 8729b...e28

Opplevde du at de hjalp for depresjon? Hvis jeg får spørre om det. Og forsvant trøttheten raskt da du sluttet? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Remeron er antidepressiva men brukes også mot undervekt i noen tilfeller fordi økt matlyst er en vanlig bivirkning. Remeron skal ikke brukes til andre områder enn dette. 

Min erfaring med Remeron er ikke god i forhold til depresjonen, men jeg fikk lagt på meg ca 5 kg som jeg trengte. 

Anonymkode: bf28c...ef7

Kan jeg spørre hvorfor erfaringen ikke var god ifht depresjonen? Merket du ingen effekt? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en sult som ikke lignet noe annet. Klarte ikke å la vær å spise, var sulten hele tiden. Helt grusomt. Fikk også skikkelig hangover av dem.

Anonymkode: 11c6b...25d

AnonymBruker
Skrevet

Dere som skriver om økt sult. Hvilken  dose tok dere? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...