Midnattsol Skrevet 30. oktober 2002 #1 Del Skrevet 30. oktober 2002 Lenge siden det har vært en sånn tråd? Litt morsomt Får begynne jeg da. Har på meg hvit "kosegenser" / "god-genser" med lomme på brystet, hette også er det noen lyseblå symboler ellerno på hver arm. (BikBok kjøp i går hehe) Lys dongeribukse. Sorte sko. Sort undertøy og sorte sokker, får vel ta med det også. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 30. oktober 2002 #2 Del Skrevet 30. oktober 2002 I dag er det en helsvart :D dag i klesveien Svart cardigan svart topp med snøring i halsen svart bukse svart undertøy og strømper svarte sko, veske, lue, votter og jakke. Går nesten bare i svart jeg, har en knallrød genser som jeg er veldig glad i og som brukes en del. Syns svart er lettvint trenger ikke å tenke om ting matcher på mårran. Tenker generelt dårlig før kl 12 på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 30. oktober 2002 #3 Del Skrevet 30. oktober 2002 Mammabukse i mørkeblå denim, beigemelert tykk genser (sånn med brede vrangborder som er så vanlig nå, kaldt på jobb) og svarte, høyhælte spisse støvletter. Hadde noen søte små hengeøreringer i sted, men de hang seg fast i høyhalseren hele tiden så jeg måtte ta dem ut. Har gifteringen på, klokke (Michel Herbelin) og et tynt sølvarmbånd. Løst hår, mascara og tyggis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 30. oktober 2002 #4 Del Skrevet 30. oktober 2002 Ehm.. Militærgrønn mammabukse med USA-belte rundt magen *røøødme* :oops: og en hvit trang topp.... Og så undertøy da... Håret er oppsatt i en rufsete "knott" bak på hodet, og sminke- ja :blunke: Det er for kaldt til å gå rundt naken nå om dagen dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 30. oktober 2002 #5 Del Skrevet 30. oktober 2002 Ingenting.... bortsett fra tøfler, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 30. oktober 2002 #6 Del Skrevet 30. oktober 2002 Kid-a: Si at det er Snoopy tøfler du har da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 30. oktober 2002 #7 Del Skrevet 30. oktober 2002 Sorry, vinga... det er sånne stygge med dusk, fra Hellas... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 30. oktober 2002 #8 Del Skrevet 30. oktober 2002 blå pysjbukse med rosa hjerter og lilla kaniner, og en t-skjorte med Tussi på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 30. oktober 2002 #9 Del Skrevet 30. oktober 2002 Har på meg: Leopardundertøy (grrr...), svarte sokker, levisbukse, FCUK-topp, genser fra H&M i mange farger, røde Dieselsko, giftering, enstensring (morgengave), gullring med forskjellige stener, gullmedaljong (dåpsgave), enstensørepynt og Raymond Weil-klokke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 30. oktober 2002 #10 Del Skrevet 30. oktober 2002 Sort bukse, sort trøye med v-hals og beige kanter på, sort glidelåsjakke over. En sort med kattepuser på og en grå sokk med sauer på (!) Ja, jeg vet jeg må sette over en vask...... Tar bare litt tid da vi ikke har vaskemaskin selv og må opp til svigers og låne deres.... Og hvitt undertøy da. 2 ringer ,- en med fake blå stener (likner alliansering) og en i sølv med safir og zirkoner på (rosettring) 3 øredobber i hvert øre,- perler, "diamanter" og piercing "stenger" i de øverste nye hullene........ Sølvhårklype........' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 30. oktober 2002 #11 Del Skrevet 30. oktober 2002 Svart trang topp, svarte oppberette bukser, hårstrikk rundt håndleddet, løst hår, sølvring som jeg har fått av kjæresten, svart undertøy og knestrømper og sminke. Veeeldig glad i svart ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 30. oktober 2002 #12 Del Skrevet 30. oktober 2002 Leopard-bh, svart stringtruse, svarte strømpebukser, og en lang, deilig beige strikkegenser med hette og lomme på magen. Håret til alle kanter, ikke gredd etter dusjen, en øredobb (hvor er det blitt av den andre?), sølvring med svart sten, hjerteanheng med grønn sten, klokke, og selvfølgelig mine kjære enorme apekatt-tøfler! Og ja, jeg er hjemme idag, hvis noen lurte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. oktober 2002 #13 Del Skrevet 30. oktober 2002 Har på meg: Denim-lookalike BH og stringtruse Dongeribukse Sokker med ole brumm på Svart inntilsittende genser Lilla strikka cardigan (ny på mandag, fra ellos!!) Strikk rundt håndleddet Klokke Forlovelsesring Sølvring på tommelen Kjede rundt halsen .... ingen sminke og løst hår.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 30. oktober 2002 #14 Del Skrevet 30. oktober 2002 Trenings-shorts T-skjorte Sports-undertøy Sokker Joggesko Klokke Giftering Halskjede Øredobber Har vært og trent akkurat nå og er bare SÅÅÅÅÅÅ stolt! Nå tror jeg dusjen roper på meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2002 #15 Del Skrevet 30. oktober 2002 -Wickedweasel g-streng og push up bh -musesokker -g-girl olabukse med belte -svart v-hals topp - håret skjult i hårstrikk kjipe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. oktober 2002 #16 Del Skrevet 30. oktober 2002 Har på meg dongery-bukse, en utvasket, trang, svart t-skjorte og en beige C-girl-jakke med hette og lommer forran. Svart BH og og string. Svarte sokker. Gullkjede (arvet fra bestemor), gullring (glatt forlovelsesring), alliansering med 3 diamanter (snill gutt... hehe). Og jeg har visst en hårstrikk rundt håndleddet jeg også... stripete sådan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 30. oktober 2002 #17 Del Skrevet 30. oktober 2002 I dag har Kitchenwitch på seg: - hvit Snoopy-bh - hvit g-streng - stripete sokker - stonewashed olabukse - blått belte - grå høyhalset genser (bomull) med trekvart arm - hvit hettejakke (bomull) med lommer - øredobber (sølv) - kjede med pentagram (sølv) - mascara - hårstrikk (hestehale) Har skrevet norskstil i seks timer i dag, så gadd ikke akkurat å pynte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 30. oktober 2002 #18 Del Skrevet 30. oktober 2002 -svart undertøy svarte sokker(ohh,interessant*s*) beige bukse med "fastsydd" belte med sølvspenne svart høyhalsa genser sorte støvletter sort,kort tettsittende jakke(brrr,det var egentlig litt for kaldt) ellers, øredobber,ringer,armbånd og et par kjeder :D ..og en hårstrikk rundt håndleddet sånn just in case..men bruker det aldri :D Og litt sminke da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 31. oktober 2002 #19 Del Skrevet 31. oktober 2002 Tja, hva skal man skrive her da...*tenker* jada - jeg vet jeg skal svare på spørsmålet - tingen er bare om man skal jukse litt sånn som man gjør når man blir invitert til "kom-som-du-er-fest" og alle har selskapsklær på seg tilfeldigvis akkurat når du ringer. Ok - i skrivende stund har jeg kjempestore gule tøfler og en diger gul badekåpe på meg. Befriende å være ærlig. Og ja, jeg er hjemme enda. Men jeg skal i et møte senere og da skal jeg ikke gå i tøfler. Men sort topp, jeansjakke, hverdagsskjørt i sort og med beige ruter, sorte strømper og svarte høye støvler. Og mørklillaglitreglitreskjerf og vanter og en sort ytterjakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 31. oktober 2002 #20 Del Skrevet 31. oktober 2002 Sorte sokker Lilla g-streng Hvit push-up (skikkelig sammenheng i undertøyet...not) Sort bukse, stram oppe og vid nede Tynt, sort belte med "sølv"-spenne Hvit Peak Performance-t-skjorte Hvit med blåe striper skjorte fra Abercrombie & Fitch Sort ytterjakke, på vei ut... Gifteringen To ørsmå gullperler i ørene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå