Gå til innhold

Profil på match, er det noen vits?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har laget meg en profil på match.com. Ser at jeg må betale for å gå noe ut av det - er det noe poeng? Jeg bor på østlandet.

Har fått beskjed om mange likes og mange som vil chatte med meg, men ettersom jeg har googlet meg fram til ser det mest ut til at det bare er tøys og fake for å få deg til å betale?

Usikker på om jeg vil ha profil på nettet eller ikke, er nysepareret. Klar for å treffe en ny sånn sett, helt ferdig med ekteskapet og ingen emosjonelle bindinger til x-mannen, men mer usikker på om det faktisk er mulig å treffe en bra mann. Tror jeg har gitt opp det der. Og finner han vel neppe på nettet..

K 45

Anonymkode: 3548d...96e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke vits!

Anonymkode: f1924...5cc

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke vits? Er Match verre enn de andre sidene som Møteplassen eller Tinder?

Anonymkode: 62d65...e6c

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

usikker på om det faktisk er mulig å treffe en bra mann

Hva mener du med en "bra" mann da egentlig, siden det er umulig å finne en? Dette lukter det misandri av...

Anonymkode: e9688...172

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke vits? Er Match verre enn de andre sidene som Møteplassen eller Tinder?

Anonymkode: 

Ingen som sier noe til hverandre der, bare liker hverandres bilder og profiler.

Anonymkode: f1924...5cc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns Match er den dårligste datingsiden, spesielt i forhold til hvor mye den koster. Ville heller prøvd sukker.no eller møteplassen. Begge de to sistnevnte er mulig å bruke uten å betale også, selv om det da bare er de mennene som har betalt dyreste abonnement som kan kontakte deg.

Anonymkode: 1814d...d12

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Jeg opplevde faktisk match som en av de bedre, og der jeg ble kjent med flest, som ikke var gjengangere på de andre appene. Har du først betalt, så vær obs på at det ikke er lett å stoppe abonnement og trekk. 

FB-dating, er vel det eneste som ikke har betalte alternativer?

Anonymkode: e02a3...43f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tja. Jeg opplevde faktisk match som en av de bedre, og der jeg ble kjent med flest, som ikke var gjengangere på de andre appene. Har du først betalt, så vær obs på at det ikke er lett å stoppe abonnement og trekk. 

FB-dating, er vel det eneste som ikke har betalte alternativer?

Vurderer match så hyggelig å høre at noen synes den er bedre enn mange andre. Men blir skeptisk til at det er vanskelig å stoppe abonnement og trekk for har "brent" meg på det på en annen side før. Hvordan får man sagt opp abonnement og trekk på match da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vurderer match så hyggelig å høre at noen synes den er bedre enn mange andre. Men blir skeptisk til at det er vanskelig å stoppe abonnement og trekk for har "brent" meg på det på en annen side før. Hvordan får man sagt opp abonnement og trekk på match da? 

I alle fall huske at du må si opp via en pc, og at det må skje minst 48timer før abonnementet går ut, så ikke vent til siste liten. Hvis du ikke sier opp, starter automatisk en ny periode. 

Noen opplever at banktrekket fortsetter, og banken min anbefalte å sperre kortet, og bestille nytt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...