Gå til innhold

Hva feiler det bilen ?.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en diesel bil som er 10 år gammel. Nå hører jeg en lyd fra motor det første minuttet jeg kjører. Kjøre jeg f eks i 20 km/t i timen, så hører jeg ikke noe. Men når farten øker, så kommer lyden. Hvis jeg slipper gassen, så stopper lyden. 

For noen år siden så ble radiator ødelagt. Synes å minnes at det var sånn da også. Kan være radiator igjen? 

Anonymkode: ba434...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags type lyd lager den? Har du motor lampe? HVa slags typw bil?

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har en diesel bil som er 10 år gammel. Nå hører jeg en lyd fra motor det første minuttet jeg kjører. Kjøre jeg f eks i 20 km/t i timen, så hører jeg ikke noe. Men når farten øker, så kommer lyden. Hvis jeg slipper gassen, så stopper lyden. 

For noen år siden så ble radiator ødelagt. Synes å minnes at det var sånn da også. Kan være radiator igjen? 

Anonymkode: 35af2...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilmekanikeren får kjøre litt og lytte, så får du er bedre svar enn på KG.

Anonymkode: 09f08...e9b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fustasjeopphenget som begynner å bli dårlig. Be de på verkstedet om å montere ett dobbelt ett, de holder mye lengre. 

Anonymkode: fa4cf...a21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...