AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Del Skrevet 10. april 2023 Har en diesel bil som er 10 år gammel. Nå hører jeg en lyd fra motor det første minuttet jeg kjører. Kjøre jeg f eks i 20 km/t i timen, så hører jeg ikke noe. Men når farten øker, så kommer lyden. Hvis jeg slipper gassen, så stopper lyden. For noen år siden så ble radiator ødelagt. Synes å minnes at det var sånn da også. Kan være radiator igjen? Anonymkode: ba434...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Del Skrevet 10. april 2023 Hva slags type lyd lager den? Har du motor lampe? HVa slags typw bil? AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har en diesel bil som er 10 år gammel. Nå hører jeg en lyd fra motor det første minuttet jeg kjører. Kjøre jeg f eks i 20 km/t i timen, så hører jeg ikke noe. Men når farten øker, så kommer lyden. Hvis jeg slipper gassen, så stopper lyden. For noen år siden så ble radiator ødelagt. Synes å minnes at det var sånn da også. Kan være radiator igjen? Anonymkode: ba434...6c9 Anonymkode: 35af2...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Del Skrevet 10. april 2023 Hvis bilmekanikeren får kjøre litt og lytte, så får du er bedre svar enn på KG. Anonymkode: 09f08...e9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har en diesel bil som er 10 år gammel. Nå hører jeg en lyd fra motor det første minuttet jeg kjører. Kjøre jeg f eks i 20 km/t i timen, så hører jeg ikke noe. Men når farten øker, så kommer lyden. Hvis jeg slipper gassen, så stopper lyden. For noen år siden så ble radiator ødelagt. Synes å minnes at det var sånn da også. Kan være radiator igjen? Anonymkode: ba434...6c9 Fustasjeopphenget som begynner å bli dårlig. Be de på verkstedet om å montere ett dobbelt ett, de holder mye lengre. Anonymkode: fa4cf...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå