AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Tenkte ta en titt innom TT nå i kveld og der var alt forandret! Ikke kan du stoppe klippene og prøver du sende får du en kjempeliste av folk jeg ikke har kontakt med på TT. Hvorfor skal det alltids forandres på ting og da som oftest til det dårligere? Anonymkode: ddf3f...120 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #3 Skrevet 9. april 2023 Og der var den tilbake til normalt igjen, må ha trykkt på noe jeg ikke skulle ha trykkt på jeg trur jeg Anonymkode: ddf3f...120
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #4 Skrevet 9. april 2023 Snakk om å være surrete og i påskemodus, var sikker på jeg var på TT men har tydeligvis rotet meg innpå Instagram, et sted jeg aldri er innpå nesten... flaut... Anonymkode: ddf3f...120 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6 Skrevet 9. april 2023 Catbert skrev (1 minutt siden): Har slettet tiktok for lenge siden! Jeg burde og det men har et kjedelig liv så..... Anonymkode: ddf3f...120
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #7 Skrevet 9. april 2023 Hadde TIK TOK i noen få dager før jeg slettet den. Folk er jo gale der , ble overmannet av haugevis av meldinger fra menn i alle verdensdeler, mas, mas og mas, bare fordi man legger ut videoer. Anonymkode: 600b9...33a 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #8 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg burde og det men har et kjedelig liv så..... Anonymkode: ddf3f...120 Er ikke YouTube, Instagram og Facebook like greit å bruke? De har akkurat samme funksjon men er ikke laget av et land med diktatur. Anonymkode: 99f90...d18 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #9 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er ikke YouTube, Instagram og Facebook like greit å bruke? De har akkurat samme funksjon men er ikke laget av et land med diktatur. Anonymkode: 99f90...d18 🤣 Anonymkode: ddf3f...120
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå