AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Del Skrevet 9. april 2023 Er det noen her som har erfaring med trening med hoppetau? For meg så virker dette interessant da jeg ikke liker meg på treningssenter, men vil og må komme i form. Det som er et pluss, er at man kan gjøre det hjemme, er ikke væravhengig og at man ikke trenger masse utstyr. Har sett litt på tove.jumps. Er det noen som har erfaring med henne? https://wejump2fly.no/?fbclid=IwAR0vF7c4F_d0pdvU3Z-Ia76-ZScHW0OPxXACzbABaoJKfgqlveUNWcsd_0A Vil gjerne høre andres erfaringer Anonymkode: d16c4...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #2 Del Skrevet 9. april 2023 Det er god trening, men etter min mening blir det fort kjedelig. Så det er greit å ha det som en liten del av treningen eller oppvarmingen, men thats it. Anonymkode: 8017a...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Del Skrevet 10. april 2023 Høres litt vondt ut for ryggen (men jeg har vond rygg- kanskje ikke noe problem for deg 😅) Husk bare på gode joggesko og godt underlag! Høres ut som god trening! Lyst å gjøre det samme, men tror dessverre ikke det går.... Anonymkode: 89d83...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er god trening, men etter min mening blir det fort kjedelig. Så det er greit å ha det som en liten del av treningen eller oppvarmingen, men thats it. Anonymkode: 8017a...5c1 Ja, det er jo en smakssak. Jeg trenger ikke at det er så spennende, men få ting og lære å huske, så for min del så virker dette ypperlig AnonymBruker skrev (4 timer siden): Høres litt vondt ut for ryggen (men jeg har vond rygg- kanskje ikke noe problem for deg 😅) Husk bare på gode joggesko og godt underlag! Høres ut som god trening! Lyst å gjøre det samme, men tror dessverre ikke det går.... Anonymkode: 89d83...93e Jeg tenker at man starter rolig, og man trenger ikke å hoppe så høyt til og begynne med Jeg har ihvertfall lyst å prøve denne formen for trening Ts Anonymkode: d16c4...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. april 2023 #5 Del Skrevet 11. april 2023 Hoppetau er belastende for knærne hvis du ikke gjør det riktig (harde støt) og jeg gikk på en smell og var ute av trening i ukesvis, men hvis du gjør det effektivt, er det god trening som forbrenner masse og du får bedre kondis samt sterk i bena. 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Del Skrevet 11. april 2023 Da har jeg bestilt Startpakken, og gleder meg til å prøve denne formen for trening Ts Anonymkode: d16c4...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 13. desember 2023 #7 Del Skrevet 13. desember 2023 Ble du fornøyd med startpakken, ts? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #8 Del Skrevet 9. juli Spør jeg også, eller om andre har prøvd startpakken fra wejump? Anonymkode: d33a0...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #9 Del Skrevet 14. juli Jeg er også veldig nysgjerrig. Får opp Tove jump overalt for tiden. Ser at hun også har en treningsmatte for å dempe støt. Fungerer denne? Hvor belastende er det for knær og rygg? Hvor effektiv er treninga? Anonymkode: a9271...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #10 Del Skrevet 15. juli Det ser praktisk ut, men jeg har føkka bekkenbunn etter barnefødsler så jeg kan ikke gjøre slik belastende trening. Anonymkode: a26da...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru_G Skrevet 22. oktober #11 Del Skrevet 22. oktober Ja, hoppetau trening funker fjell og nei, det er ikke kjedelig. Jeg trengte å komme i form etter Covid tulla med lungene mine og kom over tove.jumps. Men det er en veldig god ide å kjøpe matte og ordentlige sko og følge de råd, som tove.jumps gir. Treningen er super effektiv, Tove har laget ett lavterskel program - det startet jeg med og allerede etter en uke merket jeg at jeg pustet bedre. Hoppetau trener faktisk hele kroppen, jeg merket effekt i magemusklene ganske så raskt. Ingen problemer med knær eller rygg - men jeg bruker også sko og Toves matte. E-boken hennes anbefales - og husk at det er så mange forskellige trin, man kan gjøre - man trenger ikke kun og hoppe opp og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå