AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #21 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): kydde *Kysse Anonymkode: bc7ec...ef5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #22 Skrevet 9. april 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: La meg fortelle deg en liten anekdote fra mitt liv. Det er kun 3 ganger at jeg som en mann har blitt sjekket opp av en kvinne på byen. Altså at hun har vært den som har vist interesse og tatt initiativ til å prate med meg, kydde meg, ol. Og alle de tre gangene var når jeg til motsetning til hvordan jeg vanligvis er oppførte meg som en overfladisk og frekk drittsekk. Tilfeldig? Anonymkode: bc7ec...ef5 Buisness as usual. Anonymkode: 95bef...f8a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #23 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er det sant at damer ikke liker snille menn? Er mange som sier det. At damer heller går for de slemme mennene og ikke de snille. Sliter litt med denne datingen, og tenkte kanskje jeg skulle prøve å bli litt mer bad-boy som mange sier er bedre. Synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal oppføre meg mot damene. Anonymkode: 0d992...61e Hæh? Selvfølgelig like jeg snille menn. Hadde jo aldri i verden vært med en slem mann. Anonymkode: 469cc...a43 2
Bamseklemmer Skrevet 9. april 2023 #24 Skrevet 9. april 2023 Shit samma... Vil hun ikke ha en snill mann, så er hun uansett ikke i min liga😅 Er det ikke slik vi finner hverandre da.. enkelte passer ikke sammen.. That`s it 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #25 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jo, men de velger heller slemme menn med bra utseende og god inntekt enn snille menn med dårligere utseende og lavere inntekt. Anonymkode: 7a146...f86 Men vi velger heller snille menn som ser bra ut. Er ikke sånn at snille menn ikke ser bra ut, og slemme menn ser bra ut. Spiller ingen rolle hvor bra du ser ut og hvor mye penger du har om du er slem. Da er du uinteressant. Anonymkode: 469cc...a43 6 1
Hippogriff Skrevet 9. april 2023 #26 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): La meg fortelle deg en liten anekdote fra mitt liv. Det er kun 3 ganger at jeg som en mann har blitt sjekket opp av en kvinne på byen. Altså at hun har vært den som har vist interesse og tatt initiativ til å prate med meg, kydde meg, ol. Og alle de tre gangene var når jeg til motsetning til hvordan jeg vanligvis er oppførte meg som en overfladisk og frekk drittsekk. Tilfeldig? Anonymkode: bc7ec...ef5 Ja da legger jeg meg selvfølgelig sporenstreks langflat. All forskning på feltet utgår selvfølgelig med skyhøye kneløft sett opp mot dine personlige anekdoter. 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #27 Skrevet 9. april 2023 Har bare vært sammen med snille menn. Men forskjell på snill og tøffel. Vil ha en mann som er ansvarlig, moden, har egne meninger, men som kan inngå kompromiss og lytte. Er selv ekstremt selvstendig og ikke særlig romantisk. Trenger ikke masse bekreftelse med ord, men med handling. Jeg trenger en som snakker mitt kjærlighetsspråk. Har ikke funnet han. Anonymkode: 37f80...eaf 2
Mymlen Skrevet 9. april 2023 #28 Skrevet 9. april 2023 Ustabile damer vil ikke ha snille menn. Stabile damer vil ha snille menn 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #29 Skrevet 9. april 2023 Kvinner tiltrekkes av menn med lite empati og som er egoistiske. Som setter seg og sine foran andre. Som er dominante, og som rakker ned på andre menn. Dette er vel bare biologi. Du kan jo prøve å bli slik selv, men om du ikke er sånn fra naturens side vil du neppe lykkes. Anonymkode: 83e0e...c07 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #30 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvinner tiltrekkes av menn med lite empati og som er egoistiske. Som setter seg og sine foran andre. Som er dominante, og som rakker ned på andre menn. Dette er vel bare biologi. Du kan jo prøve å bli slik selv, men om du ikke er sånn fra naturens side vil du neppe lykkes. Anonymkode: 83e0e...c07 Gjeeesp kan du please slutte å spre sånt tull? Anonymkode: ca896...1ef 4 3
Rosakatt Skrevet 9. april 2023 #31 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kvinner tiltrekkes av menn med lite empati og som er egoistiske. Som setter seg og sine foran andre. Som er dominante, og som rakker ned på andre menn. Dette er vel bare biologi. Du kan jo prøve å bli slik selv, men om du ikke er sånn fra naturens side vil du neppe lykkes. Anonymkode: 83e0e...c07 Aldri i mitt liv likt en sånn en
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #32 Skrevet 9. april 2023 Hippogriff skrev (51 minutter siden): Ja da legger jeg meg selvfølgelig sporenstreks langflat. All forskning på feltet utgår selvfølgelig med skyhøye kneløft sett opp mot dine personlige anekdoter. Leste du i det hele tatt metoden som er blitt brukt? Sitat – Vi har spurt cirka 1000 studenter, fordelt på norske og amerikanske universiteter Så hvis jeg lager en spørreundersøkelse hvor jeg spør 1000 nazister om de er en del av en hatsideologi og 95% svarer nei så kan vi konkludere med at nazisme er ikke en hatsideologi for det viser forskningen... Anonymkode: bc7ec...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #33 Skrevet 9. april 2023 Jo, jeg vil ha en snill mann, men ikke en tøffel. Han må kunne ha grenser, ha et eget liv og ikke finne seg i dritt. Han må kunne stå opp for meg og ikke være redd. Mange snille menn, er rett og slett litt for snill og det blir for lite mandig for meg. Anonymkode: 9972d...7a2 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #34 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det sant at damer ikke liker snille menn? Er mange som sier det. At damer heller går for de slemme mennene og ikke de snille. Sliter litt med denne datingen, og tenkte kanskje jeg skulle prøve å bli litt mer bad-boy som mange sier er bedre. Synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal oppføre meg mot damene. Anonymkode: 0d992...61e De som sier dette er stort sett menn som selv sliter med å få damer. Av alle kvinner jeg kjenner så har alle vært enige, badboys kan til nød vurderes for ons eller ff, men helst ikke det en gang. Men de vil heller ikke ha menn som opprettholder slike myter som det du skriver om her, fordi det tyder på et forvrengt kvinnesyn som så få kvinner kjenner seg igjen i. Slutt å gjøre myter om kvinner og kvinner til årsaken til hvorfor du ikke har dam. Gjør det beste ut av deg selv og livet ditt ut fra de forutsetningene du har, trives med den du er og behandle andre med respekt og omtanke og tør å vise lun humor og ikke ta deg selv så høytidelig. Anonymkode: f3b64...4cd 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #35 Skrevet 9. april 2023 Fordi menn som hevder de er snill, ofte er menn med null selvinnsikt som er alt annet enn snill. Anonymkode: 62ffc...57c 3 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #36 Skrevet 9. april 2023 Hva legger du i snill da? Jeg elsker snille menn, men det er viktig at de har selvtillit, god humor, tar initiativ, og står opp for seg selv (og meg ved behov). Noen tenker at snill er å være forsiktig, konfliktsky og sjenert. Det er ikke helt min kopp te. Har inntrykk av at kvinner flest ønsker å ha forhold med menn som er snille. Ingen vil ha en vond mann. Anonymkode: 35672...e9f 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #37 Skrevet 9. april 2023 De fleste oppegående damer vil ha snille menn. Men det må ikke forveksles med selvutslettende menn som de har fullstendig rundt lillefingeren. Mennene må stå opp for seg selv, og ikke finne seg i hva som helst. Samtidig bør de være empatiske i ord og handlinger, og ønske andre godt. Anonymkode: e507d...293 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #38 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Leste du i det hele tatt metoden som er blitt brukt? Så hvis jeg lager en spørreundersøkelse hvor jeg spør 1000 nazister om de er en del av en hatsideologi og 95% svarer nei så kan vi konkludere med at nazisme er ikke en hatsideologi for det viser forskningen... Anonymkode: bc7ec...ef5 Så du sammenligner nazister med damer som uttaler seg om partnervalg til seg selv... Ok. Du er en sånn en! Ikke noe håp for deg her gitt 🤡 Anonymkode: ca896...1ef 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #39 Skrevet 9. april 2023 Husker ikke hvor eller i hvilken sammenheng det var snakk om, muligens det nye programmet til Ronny. Men han forskeren eller eksperten sa i allefall at damer vil ha snille menn, men ikke ha barn med dem. De vil heller ha barn med "ikke snille" menn for at barnet skal få genene deres, for så å heller få en snill mann senere for å ta vare på disse barna. Dette er ikke ordrett altså, men det var noe i den duren. Anonymkode: 034a5...931 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #40 Skrevet 9. april 2023 Har inntrykk av at mange menn (og kvinner) bruker ordet "snill" om normal og høflig oppførsel. De aller fleste mennesker, menn som kvinner, er og skal være snill. Det er et absolutt minimumskrav. Legg til personlighetstrekk som omsorgsfull, initiativrik, empatisk, generøs, så begynner man å snakke. Anonymkode: 35672...e9f 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå