AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Er det sant at damer ikke liker snille menn? Er mange som sier det. At damer heller går for de slemme mennene og ikke de snille. Sliter litt med denne datingen, og tenkte kanskje jeg skulle prøve å bli litt mer bad-boy som mange sier er bedre. Synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal oppføre meg mot damene. Anonymkode: 0d992...61e
Nåleputa Skrevet 9. april 2023 #2 Skrevet 9. april 2023 Jo, damer vil ha snille menn. Men vi vil også ha menn med selvtillit. Og mulig mange damer forveksler bad boyer med selvtillit. 17 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #4 Skrevet 9. april 2023 Jo damer vil ha snille menn og ikke idoter som hører på Andrew Tate og andre misogynister som ønsker å behandle damer dårlig uten sosial konsekvens ved å spre løgner om at kvinnene ønsker det selv. Anonymkode: ca896...1ef 13 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #5 Skrevet 9. april 2023 Jo, men de velger heller slemme menn med bra utseende og god inntekt enn snille menn med dårligere utseende og lavere inntekt. Anonymkode: 7a146...f86 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6 Skrevet 9. april 2023 Nåleputa skrev (3 minutter siden): Jo, damer vil ha snille menn. Men vi vil også ha menn med selvtillit. Og mulig mange damer forveksler bad boyer med selvtillit. Nei. MENN forveksler tafatthet med å være «snill». Anonymkode: 0e566...8ae 9 15
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #7 Skrevet 9. april 2023 Nei, damer hater faktisk snille menn, bare så det er sagt. Men det damer elsker, er når det opprettes evinnelig med tråder der menn klager på at kvinner ikke vil ha snille menn. Anonymkode: 90340...a79 3 1
Ludovica- Skrevet 9. april 2023 #8 Skrevet 9. april 2023 Det finnes flere egenskaper enn snill og slem. Man er ikke enten eller. Man kan utstråle selvsikkerhet og samtidig være en bra person (les snill). De færreste liker menn som faktisk er slemme og behandler enn dårlig. 9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #10 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: ca896...1ef Stereotypen på menn som klager på diskusjonsforumer over at damer ikke vil ha snille menn. Newsflash: du er ikke så snill som du tror når du har et misogynistisk kvinnesyn Anonymkode: ca896...1ef 5 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #11 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo, men de velger heller slemme menn med bra utseende og god inntekt enn snille menn med dårligere utseende og lavere inntekt. Anonymkode: 7a146...f86 Utseende og inntekt henger ikke sammen sånn som du beskriver Anonymkode: 20e9b...b24 4 2
Gjest Raptuss Skrevet 9. april 2023 #12 Skrevet 9. april 2023 (endret) Det er ikke nok å bare være snill, det er mye som skal klaffe med datingen. Folk må seriøst slutte å henge seg opp i detaljene. Jeg er også snill, det gjør ikke dating noe lettere eller vanskeligere av den grunn. Å være snill, ha grei hygiene og vanlig høflighet er liksom minstekravene man bør innfri for å få lov å date, alt det andre blir preferanser. Endret 9. april 2023 av Raptuss
Peanut Skrevet 9. april 2023 #13 Skrevet 9. april 2023 Med en gang noen skriver snille menn vs slemme menn, så skjønner jeg hvordan og hvilken type de er. 8 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #14 Skrevet 9. april 2023 Menn som påstår de er snille mener som regel bare normal oppførsel, det man burde kunne forvente, at de ikke er slemme. Nei, jeg vil ikke ha slemme menn. Anonymkode: 56a17...e7c 2 6
Hippogriff Skrevet 9. april 2023 #15 Skrevet 9. april 2023 Dette behøver man ikke synse så mye om, da det er forsket ganske mye på. «Hva er det som ikke fungerer? – Det er stort sett å snu det som fungerer, på hodet. Og hvis du er ubehagelig og frekk, vulgær og ekkel, så vil ikke det fungere så bra. Kanskje ikke så overraskende? – Det er faktisk overraskende mange som tror at det å være frekk og ubehagelig skal være effektivt. Det er folk som går rundt og tror at det å nægge er lurt, men forskningen tyder i hvert fall ikke på det.» https://www.dagsavisen.no/nyheter/navn-i-nyhetene/2022/05/25/kvinner-kan-ga-mye-lenger-enn-menn/ 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #16 Skrevet 9. april 2023 Spør du fisken om hvordan du fanger fisk eller spør du fiskeren som har erfaring med å fange fisk? Anonymkode: a5999...c22 1 1
Paneera Skrevet 9. april 2023 #17 Skrevet 9. april 2023 Jo, vi vil ha snille menn, men ikke "snille" menn som maser og klager over at de "ikke får fitte" 5 12
Daria Skrevet 9. april 2023 #18 Skrevet 9. april 2023 (endret) Raptuss skrev (6 minutter siden): Å være snill, ha grei hygiene og vanlig høflighet er liksom minstekravet for at man bør få lov å date, alt det andre blir preferanser. Dette! Det jeg ser etter i en mann er ting som humor, intelligens, felles interesser og kjemi. Snillhet er en grunnleggende selvfølge, det er ikke en personlig egenskap. At en mann føler det nødvendig å understreke at han er snill, er sjelden et godt tegn. I verste fall tyder det på et tvilsomt kvinnesyn, i beste fall at han er mannen uten personlighet. Endret 9. april 2023 av Daria 5 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #19 Skrevet 9. april 2023 Alle snille menn er allerede tatt! 😉 Anonymkode: fb609...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #20 Skrevet 9. april 2023 Hippogriff skrev (7 minutter siden): Og hvis du er ubehagelig og frekk, vulgær og ekkel, så vil ikke det fungere så bra. La meg fortelle deg en liten anekdote fra mitt liv. Det er kun 3 ganger at jeg som en mann har blitt sjekket opp av en kvinne på byen. Altså at hun har vært den som har vist interesse og tatt initiativ til å prate med meg, kydde meg, ol. Og alle de tre gangene var når jeg til motsetning til hvordan jeg vanligvis er oppførte meg som en overfladisk og frekk drittsekk. Tilfeldig? Anonymkode: bc7ec...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå